witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Gedaan!! Helemaal droog nu dus Mup, begrijp ik. Kijk ik van op.. Daar was jij nooit zo van toch? (of ben ik nou helemaal in de war) Trouwens iedereen nog een hele goeie avond. Hoi Lytse het gaat eigenlijk heel goed met me. Blijft hard werken die verslavingen van me maar so far so good.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 @AR: die structuur is hmmm interessant! Ik hoop dat het lekker was. @ Witte: Ik ga nu even bankhangen. Straks o.a. Kunst en Kitsch, mijn favoriete programma. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Doei Lytse heb een fijne avond:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goeie avond Ap en Witje. Hoe is jouw dag geweest Ap. heb je moeten werken? En Witje? Heeft het bij jou ook zooooo hard geregend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik ga gelijk eens kijken Bolletje, want dat lijkt mij ook wel wat!!!! Word je er ook een beetje bruin van, van day-led-licht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Hee tante Bol. Het plensde hier bijna de hele dag. Vanmorgen was ik zeiknat geregend en vanmiddag was het gelukkig droog. Hoe is t in het zuiden? Helemaal niet meer aan de schilder denk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmo[/iBolletje, het lijkt me ontzettend aandoenlijk die kleintjesquote> Is ook Ap, ze waren rose, zonder haar en iets kleiner dan een veldmuisje.Heb je wel eens een kitten of pup zien dromen? Nou je moet je voorstellen dat ik dat zo op m'n borst voelde. Die stuiptrekkinkjes. Maar vooral dat ze weer begonnen te bewegen terwijl ze echt slap waren toen ik ze oppakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: witteGedaan!!Helemaal droog nu dus Mup, begrijp ik.Kijk ik van op.. Daar was jij nooit zo van toch?(of ben ik nou helemaal in de war)quote> Dat heb je goed onthouden Witje. Ik weet ook nog niet hoe het in de toekomst zal gaan natuurlijk. Maar nu helemaal droog inderdaad. Dat is vooral omdat ik mezelf niet vertrouw. Tweede reden is dat een gezondere leefstijl heb nu. Niet alleen ben ik gestopt met drinken, maar let veel meer op wat ik eet, veel fruit en zo. Ik vind dat mijn lijf dat na jaren er niet zo goed voor gezorgd te hebben dat wel nodig heeft. Je lichaam heeft heel veel te lijden onder drinken, wat vaak hand in hand gaat met ongezonder eten ook, en alleen stoppen met drinken is voor herstel van je gezondheid niet voldoende. Maar ik baseer dat nergens op hoor, is gewoon mijn idee erover. En af en toe drinken, ook al is het maar één of twee glazen past daar niet bij.Nu ga ik een verwarrend verhaal ervan maken geloof ik. Er is ook zoveel wat ik er wel over kwijt wil. Maar het belangrijkste is: het voelt zo goed om gezonder te leven, je krijgt er zoveel energie van en (ook heel belangrijk) je kunt weer op een normale manier met de mensen om je heen omgaan, openstaan voor anderen ipv altijd een stukje afstand houden, uit angst voor dat men gaat zien hoe jij leeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Witje Witje zeiknat mag niet, wel plasnat hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Wij hebben een poedel, Lytse. In verband met allergie. We hebben hem pas. Een half jaar geleden is ons vorige poedeltje ingeslapen. Hij was 13, maar kreeg een acute nekhernia... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ja Bol, heb gewoon gewerkt vandaag de derde dag van dit jaar al weer qua werken want het bedrijf was dicht tot afgelopen maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Wauw Mup Ik vind het mooi om je zo te lezen. Je hebt me helemaal onder de indruk gemaakt van je. Top dat je jezelf zo waardevol vind en het roer hebt omgegooid Je verhaal lijkt een beetje heeeel veeeeel op die van mij. Grappig Zonder het van elkaar te weten, gaan we een beetje gelijk op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 @AR: die structuur is hmmm interessant! Ik hoop dat het lekker was. Ja het smaakt maar ben nog aan het eten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: witteJe verhaal lijkt een beetje heeeel veeeeel op die van mij.GrappigZonder het van elkaar te weten, gaan we een beetje gelijk op;)quote> Jij was ook ooit een minderaar toch? En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik weet dat er niks mis is met jou begrijpend lezen Muppie Begrijp je vraag dus niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 SNOEP Als je morgen terug leest, we denken aan je. Je bent niet dom. Het is jammer en naar om te ontdekken dat een verslaving soms sterker is dan jij op dat moment. Maar blijf er niet in hangen. Eenmaal toegeven is niet hetzelfde als opgeven. Morgen opstaan en weer verder. OPSTAAN EN WEER VERDER, JE BENT NIET ALLEEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ha die Mupseflups:heart: en gelijk met Witje op adb lijkt wel een reunie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: witteIk weet dat er niks mis is met jou begrijpend lezen MuppieBegrijp je vraag dus niet:Dquote> Nou ja zeg!!!Luitjes, ik ga er weer vandoor, anders zou ik hier zomaar weer de hele avond achter de pc hangen. Wel leuk om een aantal ouwe maatjes weer te spreken. Tot de volgende keer maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ships, komt Jane4 net binnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Heee Jane... Alles ok met je? Wat was je zielig vanmorgen met al die regen... Heb je iets anders er voor in de plaats gedaan met die man waar je altijd mee fietst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Zo werkt t hier nog steeds Muppie. Ben echt blij je hier ook weer is te zien. Gezellig he... Blijf nog maar ff een kwartiertje:D:D:D Ohh ja, Fleur is hier niet meer, das wel jammer vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: witteZo werkt t hier nog steeds Muppie.Ben echt blij je hier ook weer is te zien.Gezellig he...Blijf nog maar ff een kwartiertje:D:D:DOhh ja, Fleur is hier niet meer, das wel jammer vind ikquote> Gelukkig maar dat Fleur hier niet meer is. Anders kwam ik helemaal niet meer weg. Maar ik spreek haar nog wel op Facebook dus ik hoef haar niet te missen. Nou Jane, vermaak me nog eens een kwartiertje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Wil je haar de groetjes doen van mij Mup en een dikke knuffel. Heeee Akelei Leuk dat je er ook bent!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik heb m meegesleept naar de bieb Witte waren we ook al kletsnat van geworden. Hij een strip in sneltreinvaart doorgejast terwijl ik even de krant doornam. Toen kreeg hij een papatje en zijn we weer op huis aan gegaan. De 1e keer in dik 1 1/2 jaar, dus we mogen eigenlijk niet mopperen. Volgende week gaan we weer voor droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Dat is goed Witte en Akelei, ik zal haar de groetjes van jullie overbrengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden