zonnetjes Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Wie schrijft ook alweer: niets is waard om te gaan drinken. Zo waar ik zou er toe willen voegen: Niemand anders maakt dat jij een glas neemt, dat breng jezelf naar je lippen. Avond Sofie, normaal begin ik daarmee, vanavond ff niet dus. Even gekeken kan niets va Wijfie terug vinden gisteren Andere avond waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 @ Dune: wat heb je een mooi verhaal geschreven. Heel herkenbaar! Bedankt. @ Krekeltje toch. Rapi: je gaat goed. Volhouden hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Mensen, Ik ga even T.V. kijken. En een strijd maken om niet te drinken, wil ik niet meer. Ik strijdt niet, ik drink gewoon niet. Zonder strijd Punt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Hallo Madeleine, Dit forum is voor iedereen dus ook voor jou. Wat goed dat je door de refusal nu weet dat je niet kunt drinken. Rust in je hoofd. Hoe lang sta je nu droog? Is je begeleiding nu begonnen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Mensen ik heb weer even bijgelezen. @ Zonnie: ben je weer helemaal fit? @ Sofie: ik heb twee uur op mijn kamer gewerkt! Nu uitrusten. Ik hoop niet dat ik verkouden word, want dat kan ik nu echt niet gebruiken. Ik ga dat stuk over de vastgoedfraude eens bekijken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Bijna,Lytse, hoest 's nachts nog. Maar hrb wel weer zin om aan het werk te gaan, gelukkig. Ik ga ook tv kijken, Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Lytse, nog maar kort. Zes dagen. En ja, de begeleiding is nu ook begonnen. Krekel schreef dat ze uit eenzaamheid dronk. Ik besloot juist uit eenzaamheid eens eindelijk voor mezelf te kiezen. Het laatste obstakel dat ik moest zien verwijderen, is afgelopen zaterdag verwijderd uit mijn leven. De beste persoon wist met fouten van zijn kant weg te komen, en dat waren geen geringe fouten en ik had aangifte moeten doen, maar afgelopen zaterdag was ik er klaar mee. Ik loop nu rond met een gekneusde kont, haha, en een bult op mijn hoofd, zo hard heeft hij mij geslagen, dat ik het genoeg vond. En opeens kwam er een zin van een vriend van mij:"Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor anderen. Laat iedereen zien wat je kan en wie je bent. Vooral als anderen dachten dat je niets was, bewijs jij ze het tegendeel" weer naar boven en dat is nu mijn drijfveer. Ze vinden me allemaal een voetveeg, ik ben en heb niemand, maar zal laten zien wat ik kan bereiken. Ja, dan wel met Refusal. Maar ik geloof dat mijn leven leeg genoeg is, om voor mezelf te kunnen kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Het staat er een beetje vaag, omdat ik het zelf nog niet helemaal kan uitspreken/tikken, maar de strekking klopt denk ik wel, Johan. Ergens weet ik dat ik nu mijn rug moet rechten en naar het politiebureau moet gaan, of in ieder geval moet bellen voor een afspraak, maar het is nog even te vers. Ook de dingen van eerder, wat hij heeft gedaan, wat ik als het ware heb gedronken, komen nu boven en dat doet een beetje pijn. Verdriet heeft al plaats gemaakt voor woede. Nu nog even de volgende stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Fleurtje zie ik ook niet meer, hoe zou dat nou komen, Pol Pot, oh grote bevrijder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Mooie woorden. Dank je, Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Originally posted by: Johan WIn hardheid bevrijd je jezelf, in zachtheid accepteer je jezelf quote> Mooi geschreven Johan. Die ga ik onthouden. Madeleine Bambam, gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Zit even heel irritant op mn iphone, maar wat een interessante mensen zijn mensen die wat door moeten maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Moet je nie op gaan zitten hoor dune, daar kan ie nie tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Wasted words, I knew. Weg met de kromlijnigen. De roomserechte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Originally posted by: JootjeMoet je nie op gaan zitten hoor dune, daar kan ie nie tegenquote> Hahaha die Jootje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Originally posted by: Johan WDe woede is begrijpelijk en moet geleefd worden, maar vergeet niet dat verdriet daarachter ligt. In hardheid bevrijd je jezelf, in zachtheid accepteer je jezelf. quote> Mooi geschreven Johan, en zo waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Just smell your nose, my whee boy, you'll know what smells right. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Madeleine:heart: heel veel sterkte, moed, kalmte en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Gaaf Jopie, iets wat je écht verdiend hebt door niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Sensitief ben je zeker, Joop' al is het maar mild. De minachting galmt er af. I'm gonna spill the beans if he don't come clean. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Sorry, maar ik kom er even tussendoor. Wil me droog afmelden voor vandaag. Was een hele klus. Maar toch gelukt. Weltrusten Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Dune wat een lap tekst maar wat heb je het mooi geschreven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Kunnen we niet gewoon in het nederlands schrijven, alles is al zo geveramerikaniseerd Poeh dat was al heel moeilijk zeg. Trusten allemaal. En Jopske geniet maar lekker meis. Heel knap Jootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Originally posted by: akeleiGenade kun je overigens niet afdwingen, je kunt er wel klaar voor zijn. ( En dat is nog moeilijker dan niet drinken).quote> Net zo goed als dat je respect niet kunt afdwingen alleen ontzag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 een van de synoniemen van ontzag is respect Bol. misschien bedoel je gezag?/gehoorzaamheid?, vanuit angst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden