gwen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Woman, zou je niet weer part-time in een winkel willen werken? Sneeuwt het al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Gwen, ik ben heel benieuwd naar je avonturen daar. Woman, goed om te horen dat je een mooie afleiding hebt voor de avonden. Ik ben ook veel meer gaan doen wat ik echt leuk vind: in de keuken staan. Momenteel is mijn deeg aan zijn laatste rijs bezig, dan maak ik er pizza bodems van. Echter een klein foutje: per ongeluk pannekoekenmeel met kaneel erin gegooid, niet veel maar je ruikt het wel. Zal mij benieuwen, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Woman, ik lees dat je graag in een winkel staat. Hier in de regio worden vrijwilligers gevraagd voor de Wereldwinkel. Is dat niets voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Klinkt goed, Tina. Ze werken ook met fairtrade spullen. Net als woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Sofie, zo prachtig hè, die verse sneeuw! Kaneelpizza's Nien! Een trouvaille.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Dag allemaal, Bedankt voor alle goede wensen en de creatieve slingers. Ik ga er gewoon van blozen. Vanochtend zijn buurvrouw en haar man op de koffie geweest, voor het eerst sinds ze in de rolstoel belandde. Ze kan nu af en toe een klein stukje lopen met de rollator. In huis ging wel, maar weer naar buiten was eng. We hebben haar met een paar man goed vastgepakt en toen lukte het. Gelukkig weegt ze geen 100 kg, het zou me verbazen als ze de helft haalt. Ik was zo blij dat het gelukt was! Vanmiddag in bed gelegen en vanavond uit eten. Echt een jarig gevoel! @ Sha: 14 maanden alweer? Tjonge! Geweldig. :light::light::light::light::light::light::light::light: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Mijn job was Goede Doelen en Fair Trade. Wereldwinkel is een onderdeel van Fair Trade. Ik heb van een Wereldwinkel een professionele Fair Trade Shop gemaakt en van een documentatiecentrum een funky Goede Doelen Winkel. Ik ga het nu voor mezelf doen. Danslessen, optredens en Fair Trade buikdanskleding en curiosa. Zit nu in de Bieb. Over stilte gesproken. Heerlijk. Een stil bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Vanavond meld ik me weer. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 @sofie, hele goeie documentaire. Toen ik op een keerpunt stond heb ik hem helemaal gekeken. Echt een eye-opener! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Zo Nu zit iemand de hele tijd heel goor zn neus op te halen, iemand die vlakbij me zit natuurlijk. Volgende keer koptelefoontje meenemen. Maar toch veel gedaan. Uurtje gewerkt, nu time to go. Denk dat ik lekker een patatje ga halen onderweg. Dan kan ik de rest van de avond lekker relaxen. dahag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 de ergste momenten van de dag doorstaan straks maar aan de thee het zal morgen denk ik moeilijker worden zit nu denk ik nog alcohol in me lichaam maar weet dat ik moet door zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Woman, heb je papieren zakdoekjes bij je? Ik geef er wel eens 1 als hint, maar ook om mezelf niet meer te irriteren;-) Sofie, kijkse. Wel confronterend. Maar ik heb er veel van geleerd! Heb er nog wel veel aan terug gedacht. Kaneelpizza is lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Heel goed Snoepje, hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 sowhat baal ontzettend dat ik na 20 maanden gewoon weer ben begonnen maar ook een goede leermeester denk ik het woord.. nooit meer... blijf moeilijk voor me maar weet dat het op ten duur steeds makkelijker wordt om zonder alcohol te leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lieve Lytse, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! :present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goeie avond mensen, Je klinkt weer wat beter Snoep, fijn dit te lezen. Mensen ik ben net thuis van een hele drukke dag. Vanmiddag een Jack R. opgehaald van zo'n half jaar. Ik heb nog nooit zo'n verwaarloosd diertje gezien en zooooo mager. Al de wortels van haar kiezen waren ontstoken en het stonk verschrikkelijk en dus zijn er 6 kiezen getrokken. Als de eigenaar niet terug komt, koop ik haar want ondanks dat ze zooo ziek was, kwispelde ze nog met haar staartje. Hier krijg ik toch altijd wel een flinke deuk van hoor. Ben dan ook ontzettend moe dus ga zo bankhangen maar eerst ff eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 LYTSE, trouwe vrouwe. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Snoepje:heart: gun het jezelf toch weer om alcoholvrij te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 hoi allemaal, ik eet 1 boterham met een beetje mosterd in de lengte in het midden, daarop een paar verse gebakken uien ringetjes en daarop een knakworstje. Lekker en dat verhaal 12 keer dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Shahire ook van harte met je 14 maanden :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Welkom mmp150377 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goh, waar ga ik het nu es over hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Gunn hoe was het bij de huisarts? Ben je er wat rustiger onder of moet het nog verder onderzocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: Sowhat12 boterhammen en 12 worstjes?quote> Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden