Spring naar bijdragen

maandag 14 januari


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gwen, ik ben heel benieuwd naar je avonturen daar.

Woman, goed om te horen dat je een mooie afleiding hebt voor de avonden.

Ik ben ook veel meer gaan doen wat ik echt leuk vind: in de keuken staan.

Momenteel is mijn deeg aan zijn laatste rijs bezig, dan maak ik er pizza bodems van.

Echter een klein foutje: per ongeluk pannekoekenmeel met kaneel erin gegooid, niet veel maar je ruikt het wel.

Zal mij benieuwen, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Bedankt voor alle goede wensen en de creatieve slingers. Ik ga er gewoon van blozen.:huh:

Vanochtend zijn buurvrouw en haar man op de koffie geweest, voor het eerst sinds ze in de rolstoel belandde. Ze kan nu af en toe een klein stukje lopen met de rollator. In huis ging wel, maar weer naar buiten was eng. We hebben haar met een paar man goed vastgepakt en toen lukte het. Gelukkig weegt ze geen 100 kg, het zou me verbazen als ze de helft haalt.

Ik was zo blij dat het gelukt was!

Vanmiddag in bed gelegen en vanavond uit eten. Echt een jarig gevoel!

@ Sha: 14 maanden alweer? Tjonge! Geweldig. :heart::light::present::heart::light::present::heart::light::present::heart::light::present::heart::light::present::heart::light::present::heart::light::present::heart::light::present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn job was Goede Doelen en Fair Trade. Wereldwinkel is een onderdeel van Fair Trade. Ik heb van een Wereldwinkel een professionele Fair Trade Shop gemaakt en van een documentatiecentrum een funky Goede Doelen Winkel.

Ik ga het nu voor mezelf doen. Danslessen, optredens en Fair Trade buikdanskleding en curiosa.

Zit nu in de Bieb.

Over stilte gesproken.

Heerlijk. Een stil bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo

Nu zit iemand de hele tijd heel goor zn neus op te halen, iemand die vlakbij me zit natuurlijk. Volgende keer koptelefoontje meenemen.

Maar toch veel gedaan. Uurtje gewerkt, nu time to go. Denk dat ik lekker een patatje ga halen onderweg.

Dan kan ik de rest van de avond lekker relaxen.

dahag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen,

Je klinkt weer wat beter Snoep, fijn dit te lezen.

Mensen ik ben net thuis van een hele drukke dag. Vanmiddag een Jack R. opgehaald van zo'n half jaar. Ik heb nog nooit zo'n verwaarloosd diertje gezien en zooooo mager. Al de wortels van haar kiezen waren ontstoken en het stonk verschrikkelijk en dus zijn er 6 kiezen getrokken.

Als de eigenaar niet terug komt, koop ik haar want ondanks dat ze zooo ziek was, kwispelde ze nog met haar staartje.

Hier krijg ik toch altijd wel een flinke deuk van hoor. Ben dan ook ontzettend moe dus ga zo bankhangen maar eerst ff eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...