Spring naar bijdragen

woensdag16-1-3013

Hanneke

Aanbevolen berichten

Zo was 't, Bol!

Toen ik thuiskwam was 't 8 graden in de kamer, dat voelde goed koud!

M'n lieverd had wel 'n brieffie op tafel (allen op haar kant ligt zo'n elektrisch matje), waarop stond: hij is nog aan op de laagste stand.

Ik heb op haar kant geslapen, eerst.

De langzamewentelaardienuechtgaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een verschil.

Goed geslapen. Voel me bevrijdt.

Nou hopen dat ie niet TOCH komt vandaag.

Hij gooit het op slachtofferrol nu dat ik hem niet steun. Nou ja.

Bedankt voor zijn steun in mijn rehab.

maar ja. De discussies en de ruzies zijn voorbij.

Dit was er weer 1. Ik heb de afgelopen maanden met 5 dierbaren gebroken. Breekpunt was de maanden dat ik met mn knie op de bank zat. Maanden !! dan heb je wel tijd om te ontdekken wie lief voor je is en wie niet. En alle tijd om daar over na te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies.

Ik droomde vannacht dat ik in een woeste zee ging zwemmen en afscheid nam van de mensen op het strand. Ik klemde me vast aan een steiger die diep in de zee doorliep en dacht, Ik ben weer op dit punt beland. Ik heb me vaker aan deze steiger vastgeklampt. Dus ik weet dat ik het kan. En toen liet ik los. Dat was griezelig want de zee was echt heel woest en ik moest me overgeven en mee laten gaan met die golven.

Nu dingen doen. Naar buiten !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat Haddock een stoere Fries was.

Echte Friezen hebben het nooit koud.:)

Waar is je Frysk bloed ouwe?

Anti-Fries

Als Holland winters is getooid,

En wij van kou welhaast verrekken,

Blijkt Friesland dichtbevolkt met gekken,

Die ’s winters gekker zijn dan ooit.

De maffe koppen, strak gelooid,

Ontspannen plots in losser trekken

Terwijl zich rond de stuurse bekken

Een soortement van glimlach plooit.

In onverstaanbare gesprekken

Worden dan praatjes rondgestrooid,

Die ijdele verwachting wekken,

Totdat de goden, als het dooit,

De hoop der dwaze halzen nekken.

Nee, de elfstedentocht komt nooit!

Driek van Wissen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Woman, afscheid nemen valt soms zwaar, maar mensen die een negatieve invloed op je hebben kan je nu niet gebruiken!

Ik heb ook een aantal mensen gedag gezegd, dacht dat dat mijn vrienden waren, maar toen ik het nuchter ging bekijken waren het alleen maar alcoholvrienden. Nou ja vrienden... Ik ben nu blij dat ik gebroken heb. Ze weten waarom en de meeste hebben mijn keuze hierin geaccepteerd.

Zo wat gaan we doen vandaag: boodschappen en het net afspeuren naar een nieuwe auto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Nien
het net afspeuren naar een nieuwe autoquote>

Nien, mocht je tweedehands zoeken, dan kun je het beste kijken op: www.veilingkijker.nl
Daar kun je op meerdere tweedehands sites tegelijk zoeken en kun je ook op de afstand tot je huidige woonplaats laten sorteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen

Ik log speciaal even in omdat ik Jopie zie.

Lieve meid, gisteren las ik dat je door een inbraak je foto's bent kwijtgeraakt, vreselijk, kan me bijna niets ergers voorstellen.

Behalve natuurlijk de mensen die erop staan kwijtraken.

Er is al veel over geschreven, dus ik kan niet veel nieuws toevoegen, behalve de dooddoener "brand is erger", wat trouwens ongetwijfeld waar is.

Als mensen vragen wat ik in geval van brand uit mijn huis zou halen, zeg ik altijd : mijn fotoboeken. Nu zijn dat er wel heel veel, dus dan zou ik moeten kiezen en dan nam ik die van de tijd dat mijn kinderen klein waren en niet die van mijn reizen.

Nu had ik al bewondering voor je hoe je je door al dat thuisloos zijn doorsloeg en echt minimaliseerde wat betreft bezit en dan gebeurt je zoiets.

Maar mss is het wel zo als iemand hier opmerkte en kun je wat van fam. krijgen.

En wie weet wordt je harde schijf ergens gevonden want wat hebben dieven daar nu aan? Die dingen kosten nog geen € 100.

Omdat er pas bij mij ook ingebroken is, kan ik me helaas maar al te goed in jou inleven, ben zelfs gisteren gaan kijken of mijn losse harde schijf er nog was.

Net vond ik weer sporen van waar de inbrekers ook waren geweest, heel vervelend, maar gebeurd is gebeurd.

Ik heb keurige negatievenboeken (van die periode) op een andere plek liggen dan de fotoboeken, die trouwens niet te tillen zijn.

Heb net als een andere frummer ook nog gewoon een analoog toestel, heeft zo z'n voordelen. Heb jij geen neg. meer van die foto's?

Ik vraag dit omdat veel mensen hun neg. gedigitaliseerd hebben.

Zal wel overbodige vraag zijn.

Nou, Jopie, ik hoop van ganser harte dat de schijf ergens wordt teruggevonden en kop op, dat kun jij als geen ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei problemen met de bank....

Hypotheek is teruggeboekt (ik sta rood) dat is geen goed teken.

Ik moet dus nu onmiddellijk geld gaan maken......

De leerlingen van vanavond komen niet denk ik, morgen heeft afgezegd. Vrijdag komt het kleine meisje voor een proefles.

Nu goed focussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jopie, meer kan ik niet doen, maar zie dat je het "probleem" goed oppakt.

Toen mensen tegen mij zeiden dat ik er zo makkelijk over praatte, zei ik dat het nu eenmaal gebeurd was en er toch niets meer aan veranderd kon worden.

Wij (velen hier) hebben al zoveel rottigheid meegemaakt dat we niet zo snel meer in paniek schieten. Jaren geleden zou ik wel anders hebben gereageerd. Bovendien kwam ik net terug uit de woestijn wat een louterende werking had.

Denk erover om maar niets met de aangifte te doen bij de verzekering.

Ik heb het daar wel gemeld (hier op het dorp), maar wat moet je claimen? Is het die moeite waard? Je spullen krijg je toch niet meer terug.

Ze hadden zelfs in mijn moeders kerkboekje gekeken en goudkleurige sieraden van haar meegenomen. Ha, ha, het goud had ik vorig jaar al verkocht.

Ben blij dat ze uit frustratie niet de boel kort en klein hebben geslagen.

Dat gebeurt ook wel eens.

Er wordt veel ingebroken de laatste tijd en ik denk dan maar: waarom bij een ander en niet bij mij?

Ben wel blij dat ik niet thuis was, dat lijkt me doodeng, ze echt zien!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...