witte Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Nee die zette ik er idd net bij Ik denk aan zoiets als: het is alle twee niet gevuld ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 geef nou gewoon de oplossing ziekerd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Bambam!! Kom op met die oplossing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Tsssssssss, die Jane toch. Ga je me nou een lelijke PB sturen:devil: Ik trek je dwars door het scherm heen....hahahahahaha Tromgeroffelllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Originally posted by: jane4geef nou gewoon de oplossing ziekerd:Dquote> Girlpowerrrrrrrrrrren helemaal mee eens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Het lijkt wel wat, maar er zit niks in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Kate, hartstikke goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 welke maat Kate? ff? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 De spreuk komt uit: Sara en haar gevederde vriend'. Geschreven door Esther en Jerry Hicks. Geweldig boekje. Aanrader voor ons allen! Verbinden met de keten van WEL-Bevinden komt uit dat boekje, ik vind het prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 haha, is het het goede antwoord? Woman, je gaat lekker! Richt je maar lekker op je eigen zaken, en laat anderen hun eigen zaakjes opknappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Mark, Alles is al gezegd over die rottige PB's, maar goed want ik heb er geen woorden voor. Het is al erg genoeg dat er mensen, ook ik, (tijdelijk) wegblijven vanwege gedoe in het openlijke, maar da je in je privé sfeer, om het zo maar eens te zeggen, ook nog belaagd wordt is wel heel erg. Want degene(n) die dat doen hebben geen podium, dus wat is het doel/nut? We zijn allemaal, zeker als we nog geen balans gevonden hebben, erg kwetsbaar, zeker op het gebied van terugvallen. Daar kun je jezelf wel al voor voor de kop slaan, dat hoeft een ander niet voor je te doen. Maar je hebt jezelf herpakt en gaat gewoon door met je plan. Ik hoop dat je ons wel van je bevindingen op de hoogte kunt blijven houden. Goed nieuws werkt immers ook inspirerend voor anderen. Sterkte en sukses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Daar komt geen melk uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Vraag je nou naar mijn maat Jane :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 De overeenkomst tussen alcoholvrij bier en een BH aan de waslijn is dat het lekkerste eruit is!!!!! (Tijdens kerst gehoord van de vriend van mijn nichtje). LOL. Hahahahaahahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 het glas en de cup zijn beiden halfvol? halfleeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Woeha! zeg ik toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Haha, jullie zaten allemaal aardig in de richting. ALKIESSSSS!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Bij de volgende meeting allemaal een ijsco:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Héee Travel, lang niet gezien hier, of in ieder geval niet tegelijk met jou hier geweest. Alles nog steeds recht zo die gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 zo Bammie en wat ben jij nu weer aan het uitstellen??? eerlijk antwoord graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Hihihi. Witte, take care, ik ben weg mensen. Ga goed en tot de volgende. Doeiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 ik raadde al Kate ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Veuls te koud nou voor een ijsco. Een warme kroket of bamihap met veel mayo - dat zou er wel ingaan:) Ik moet aan het werk mensen. Ga goed allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 gauw weglopen he als het lastig wordt t is dat je zo ver weg woont anders kon ik je ff lekker inzepen met sneeuw lekker scrubben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Zonnetjes, Toen ik hier vannacht aan het bijlezen was, waren er 0 mensen ingelogd. Dus mss lijkt het wel zo. Er zijn ergere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden