erik Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: spikeik observeer slechtsen ga mijn eigen gangmaar o, wat zie ik hier een kleutergedrag passeren zegdat welquote> Je observeert niet slechts, je oordeelt. Kleutergedrag vind ik een vrij denigrerend oordeel zelfs. En ga je gang vooral als je iets fundamenteels te bespreken heb. En idd las ik gisteren over de voordelen van niet drinken. Ik had zelf geen zin in schrijven maar heb het wel gelezen en er voor mezelf nog over nagedacht voor ik slapen ging. Ik vind gedachten hier over opschrijven wat de voordelen zijn van niet drinken (zodat je later een lijstje bij de hand hebt als je het weer vergeet) vrij fundamenteel maar bij deze de uitnodiging voor vanavond. Gooi er eens iets fundamenteels in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Mag ik even heel brutaal tussen iedereen en alles springen? Ik maak vandaag iets mee wat ik nog niet eerder meegemaakt heb. Ik werd vanochtend vroeg wakker. Beetje 'nadorst', zoals altijd. Rond tien uur was ik gedoucht, heb ik lopen prutsen met mijn make-up (nieuwe manier van aanbrengen foundation en concealer) en opeens werd ik zo verschrikkelijk misselijk. Dat werd ik voorheen ook altijd met een kater. Eerst niets aan de hand en dan vanuit het niets zo misselijk als een hond. Om 12u dacht ik het op te lossen, door even stevig te lunchen. Dus een goede tosti gemaakt en ik dacht echt ik dus misselijk was geworden van het hebben van een lege maag. Dat zou kunnen, want mijn ontbijt was om 08.00u. En nog geen tien minuten later weer zo misselijk als een hond. En ik moest gewoon liggen, omdat ik het 'rechtop' niet trok. Het was exact het gevoel van een kater. Maar ik kan geen kater hebben, want ik heb twaalf dagen niet gedronken en dit is de dertiende dag nuchter. Is mijn geest spelletjes met me aan het spelen? Ik heb net twee uurtjes geslapen en voel me nu nog meer of ik uit de kater kom... Zo vreemd dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goedenavond. Ik heb nog niets bijgelezen, ga ik nu nog even proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Avond, facebokication. al ma goed dat Flea er nog een beetje bij was, bij californication.... ging net in mijn nieuw aangekocht speedy zwempak, MET badMUTS en bril zwemmen met de kleine bleek het zwembad dit weekend gereserveerd voor een of andere tijdsopname voor een of ander nationale test. Kan ook. Maandag overnieuw dus. en ik hou vol, net zolang tot ik er in slaag meditatief honderd lengtes te zwemmen.... ja Kate nu MOET t he, stoppen met roken. Waarom ik dat eigenlijk zo moeilijk vind weet ik niet. Ik ben meer iemand van de instant kop stop reflex middelen. (waarvan eigenlijk om eerlijk te zijn , alchohol maar een kleintje is, ma ja legaal en goedkoop) Ach verder gaat t wel goed hoor. Want vertrekken naar ergens is voor mij ook een stop kop middel. wat betreft dit forum, ik ken er een aantal ja. weet ook wat ik aan wie heb zo ongeveer. Bemoei me eigenlijk liefst nergens mee, geen interesse ook. Haa hoewel... ben wel een aagje dat dan weer wel. Maar kan niet meer de energie opbrengen om alles te volgen en me dan ook nog geroepen te voelen om mensen te gaan helpen. Schrijf hier nog wel hoor, om echt weg te gaan zijn der me hier enkelen te dierbaar. Ook al heb ik soms onenigheid met hun. Maar dat moet kunnen dan vind ik. Heb de laatste weken, zo met koorts in bed liggend en het nieuwe jaar enzo toch ook weer es nagedacht. Jaja dat doet VM soms, nadenken. Er is de laatste vijf jaar veel gebeurd in mijn leven. Goed,slecht en alles daartussen. Leerzaam. Resultaat is wel dat ik het beter en beter onder de knie krijg. ach maakt verder allemaal niet zoveel uit. woman ik draag nog wekelijks jouw trui. En Moeke slaapt nog steeds op jouw kussen sloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: spikecommunicatie vergt 2 kanten erik,ik heb al veel geschrevennamelijk (sinds juli 2011)a juquote> Jij hebt blijkbaar de behoefte aan "diepgang" en een uitnodiging sla je af me a ju...Dat snap ik even niet. Of volsta je liever met oordelen als kinderachtig zonder verder inbreng te hebben. Mag ook, ook ik constateer alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Madeleine, Ik had toevallig hetzelfde op mijn opleiding vrijdag. Misselijk zweet brak me uit en idd leek vrij veel op een behoorlijke kater en die avond heel vroeg gaan slapen. Klokje rond gemaakt en toen was ik weer oke. Mijn conclusie was dat ik heel moe was maar vond het ook gek dat ik me ineens zo katerig voelde zonder drank. Kan de drank niet zijn na 2 maanden niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Erik en Spike, please. Let it be, let ik be. Ik vind termen als kleutergedrag niet helpend en niet handig, niet nodig ook. Met alles wat een mens schrijft denk ik vaak: Leg uw hand op uw hoofd en kijkt wie dat er onder staat(Van mn Belgje) Zegt ze ook vaak tegen mij...tsssssss En zo is het met alles wat iemand schrijft. Niet alleen nu maar dat geldt voor ons allemaal. Maar hee, ik heb een jankdag, dus al helemaal geen zin in gewauwel(oordeel) gezeur, gezanik, ge-etter, gejeremieer, gespychologiseer en al wat dies meer zij.... Ga goed, doe stille voort of niet. Whatever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Dat was nou jammer VMetje. Wil je eindelijk wat geZonds gaan doen; kan het niet... Hihihi. Dag na dag VM. Dat stoppen met roken is net als het stoppen met drinken. Niets is het waard te gaan roken; ook al is het soms verrekte lastig. Maar het is te doen en zo benauwd doodgaan is heeeel akelig... You can do it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: spikemij wordt verweten te zwaar te zijn,tijdens hevige discussies los van mij komt in het algemeendaarmee het verwijt toegang voor nieuwkomers te belemmeren,maar wat nu als te licht het geval kan zijn?het lijkt hier wel facebookzoals ik wel vaker heb gezegdik doe dit, ik eet dat, ik ga dat doenallemaal mooi en aardig - en vooral liefzijn naar elkaar - maar wat nu als er mensen zijn,en ik ben niet de enige,die meer fundamenteel met gestopt zijn en blijvenbezig zijn?ik poog niets te veranderen aan de gang van zakenhet is zoals het ismaar ik wil dit wel gezegd hebbenvooral omdat ik zelf geen ruimte meer ervaar om te schrijvenookal doe ik dat ietwat te abstract naar de zin van enkelenniemand hoeft zich aan mij aan te passen,ik observeer slechtsen ga mijn eigen gangmaar o, wat zie ik hier een kleutergedrag passeren zegdat welquote> Spike, ik ben dus zo'n persoon waar jij het nu over hebt. Gewogen en te licht bevonden in feite. Ja. ik post hier over het algemeen 'licht'. Maar heb ook ooit... toen jij het heel zwaar had op een 'facebook-achtige manier' samen met jou ergens op die berg die jij toen niet verder op kon een peukie gerookt. TOEN was je er 'blij' mee. Toen hielp het jou. Nu haal je uit naar de mensen die hier op een eenvoudig niveau berichten zetten, inderdaad vertellen hoe het gewone leven gaat.Dat houdt die mensen scherp en bij de les. Dat helpt ook andere frummers. En ook voor de meer diepere beschouwingen is hier plaats Spike, echt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Vlaams meisje :present:fijn om van je te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Madeleine er heerst griep. Misschien heb jij dat ook. Anders maar eens een bezoekje aan de h.a. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Exit Rosa Pff. Ik voel me een beetje schuldig dat ik niet heb bijgelezen en nergens op kan reageren. Ik voel me onrustig en ben dus maar weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Dat geeft toch niet Rosa. Weet je waarom je onrustig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Madeleine:heart:, ik heb geen idee hoe het kan. Maar ik geloof dat ik dat ook meegemaakt heb in 2009 Niet de misselijkheid want dat heb ik nog nooit gehad, maar wel de symptomen van stevig gedronken, nadat ik een poos gestopt was. Het is net of die alcoholtroep het eerst geestelijk probeert om je over te halen en als het te lang duurt je hele lijf in de strijd gooit. Misschien zijn het wel de noodkreet van die alcohol? Maar niks niet aan toe geven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Erik, wat vreemd inderdaad. Bol, ik dacht net van de griep hersteld te zijn. Heb de hele week geslapen als een os, kon niet rechtop blijven zitten. Misschien nog een staartje? Ik vond het alleen zo ontzettend vreemd dat het voelde alsof ik een kater had en eigenlijk nog heb. Maar ja, gisteren ben ik ook bijna van de ladder gevallen, omdat ik licht in mijn hoofd werd en begon te trillen. Misschien toch een nasleep nog van griep? Ik ga maar eens vitamientjes in mijn wijnglas schenken (Multivit 50/50) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: Johan WHoi Madeleine. Misschien eens proberen eerst de concealer aan te brengen en daarna de foundation?BB; Hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Gisteren vergeten dus alsnog nu, Lytse dank. Heeft me toch enorm geholpen om het wat minder te gaan dramatiseren.... jaja Big b en ikke maar caouchoue badmutsen kopen enzo... pfffffffff wil je al es gaan sporten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ja Bam, ik weet wel waarom ik onrustig ben. Ik zou nu het liefst wat willen gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Nina:heart: mkw voor jou en de groeten aan K Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Take it easy Madeleine, je bent pas gestopt. Al goed op weg maar toch pas gestopt. Dat lijf heeft veel tijd nodig om te herstellen. Het ontgiften van de drank is er zo uit na een paar dagen maar wellicht heeft de rest langer nodig. Dat wakker worden met het gevoel een kater te hebben herken ik wel. Heb ik bij vlagen ook gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik hou zowel van gefilosofeer als van het praktische ochtendlijke koffiedrinken. Waarom dat dat koffiedrinken heel belangrijk is voor mij: adb zijn staat of valt bij mij met een goede dagstructuur, iets wat ik ontzettend moeilijk vind, zoals hier al vaak is opgevallen. En: een echte held is iemand die dagdagelijks de gewone dingen doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 AR - Dat idee had ik vanmiddag ook. Gisternacht nog gedroomd dat ik bier aan het verstoppen was voor mijn vader. Want anders had ik niet genoeg. Daar werd ik ook al raar van wakker. En nu had ik zoiets van, als ik toch al een kater heb, dan kan ik net zo goed drinken. Maar dat kan lekker niet, want er zit een refusaltje in. Johan - Hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Hey roza...... gaat t met je? En Big B misschien samen onder een fleece dekentje hele erge trieste film kijken? Ja jammer genoeg kom ik nu alleen op the sound of music maar je weet wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goed mensen dat was het weer voor vandaag. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden