Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Angie en Gunn.

Als je eenmaal bezig bent Angie dan voel je die moeheid niet meer zo maar als je gaat zitten poeh.;)

Gunn ik denk dat je moet proberen om het dag-nacht ritme niet te verstoren joh. Ik denk dat dat niet goed is. Probeer het ritme een beetje vast te houden.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen

Nou ik ben in bed gestapt, meteen in slaap gevallen, werkelijk als een betonblok geslapen en net pas wakker zonder ook maar 1 keer wakker te zijn geweest vannacht.

Nou was ik de afgelopen week ook wel hele dagen moe hoor en iedere morgen opstaan met zo`n opgeblazen gezicht, zelfs zo dat ik dacht dat ze op mijn werk zich afvroegen of ik had gedronken, gewoon die vragende of afkeurende blikken of zou het mijn eigen interpetatie zijn (moeilijk woord om te spellen, ik denk ik typ het gewoon en als het niet goed ik komt er wel een spellingscontrole onder, nou mooi niet dus hè:D)

Nou ze hadden ter plekke een bloedtest af kunnen nemen zonder ook maar een spoortje alcohol te vinden.

Het is wel zo bij mij dat als ik heel erg nerveus ben ik ook zo`n opgeblazen gezicht krijg hoor, misschien wel de naweeën van een drankrijk verleden?

Maar ondertussen is wel al bijna de halve dag om en ik had best wel veel willen doen in huis.

Maar nu eerst KOFFIE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Ap wat lief dat je daar aan denkt. Ik heb gebeld maar ze konden niet veel zeggen. Ze zit bij ons in de opvang en dat doet me goed hoewel ik haar ook heel graag in de opvang zou hebben. En als ik ze kan kopen doe ik het, het is zo'n liefie joh.

Ik heb harde broodjes Witje. Met ham, kaas of rosbief., Kan ik je daar een plezier mee doen?

Ben m'n aquarium helemaal aan het leeg halen, en hoop dat ik niet al te veel vissies door de gootsteen spoel:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen!

Even snel een berichtje tussendoor, want er moet nog wel wat gebeuren voordat alle gasten komen:

ik heb het gisteren droog weten te houden. Maar makkelijk was het beslist niet!

Nogmaals, bedankt voor jullie steun!

Nu vandaag nog, maar dat gaat wel lukken.

Prettig weekend allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal,

Wat een klein dagdraadje vandaag.

@ Sofie: ik heb ook gekeken en zou ook niet 24 uur opgesloten/in de nabijheid willen zijn van een onbekende die zo complex is. Wel de moeite waard.

Maak er een fijne dag van.

Hier is het moeizaam vandaag, maar mijn kamer roept, dus ik probeer toch iets te doen. Dat geeft een tevreden gevoel.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tatum: AR start vrijwel altijd het dagpact en op mijn uitdrukkelijke verzoek zet hij mij erbij, want ik ben vaak veel later. Iedereen weet dat en het is dus gewoon altijd goed als wij erbij worden gezet. Ik kan zeggen (leuk is dat!) een traditie van jaren.:)

Wel heel attent van je trouwens.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nance: wat geweldig! We hebben gisteren aan je gedacht en het er hier nog over gehad. Je kunt echt trots zijn op jezelf.

Vandaag lukt ook. Ik hoop voor je dat het een heel gezellig etentje wordt. Is het qua eten ook gelukt tot nu toe?

Gisteren heb ik een grote pan bruine bonensoep gemaakt en manlief vroeg of ik met de rest de daklozen zou gaan opzoeken.:D Ik hou van koken maar kan helemaal niet meer tegen stress, dus etentjes niet meer bij mij.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Witte: is heb een paar nachten enorm gespannen geslapen, dus er viel wat te verwerken! Schoonma is uitgesproken kribbig naar iedereen, zowel bewoners als verzorgers. Morgen ga ik haar weer bezoeken, dus ik zie wel hoe de vlag erbij staat.

Ik ben in ieder geval heel opgelucht dat het achter de rug is.

Hoe is het met jou?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jootje: wordt het vandaag gewoon moeilijk, of extra omdat het weekend is? Hoeveel dagen nu? Volhouden hoor!

Lytse.quote>

@Lytse

Het zal vandaag wel weer even moeilijk worden, maar ik geef niet toe.

En vandaag is dag 12.

En je schoonmoeder zal wel bijtrekken. Moet natuurlijk wennen.

Beetje opstandig waarschijnlijk. Komt allemaal wel goed.

Neem een pannetje bruine bonensoep voor haar mee.

Misschien beurt haar dat op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Wijfie,

ik zie dat het gister goed is gegaan. Gelukkig.

Bij mij ook hoor. Van je man niks aantrekken. Eens moet hij uit die modus komen. En anders maar niet. Heeft hij alleen zichzelf mee. haha.

En wij gaan vandaag weer niet drinken hé?

Liefs Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lytse, Jane heeft jullie erbij gezet. Ik wist dit niet, werk te veel en lees te weinig mee blijkbaar :huh:

Hier ben ik de warme hap al weer aan het maken. Varkenshaas met champignonsaus en gekookte snijbonen met wat mais. Dochter moet vanavond werken en dan eten we 's-middags warm. 't is nu net of ze nooit is weggeweest. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik echt gaaf om te lezen dat jullie maatjes zijn geworden

Jootje en Wijffie.

Maak van vandaag weer een mooie droge dag

Hoi Lytse

Hier gaat alles prima

Het is lekker weekend en daar ben ik altijd zo blij mee

heerlijk gewoon.

Nou maar hopen dat je er niet meer slecht van slaapt.

Je hebt je best gedaan en je mag trots op jezelf zijn hoor

dat je zoveel voor haar doet.

Das mooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ik zie Wijfie.

Heb gisteren nog aan je gedacht vanwege je man. In mijn geval werd J. hoe langer hoe meer afhankelijk van mij, dus hij werd kwaad als ik me niet aan de afspraak hield zeker wat betreft de tijd.

Wat ik merkte was dat hij erg bang was dat mij iets overkwam waardoor hij helemaal alleen was en dus naar een verzorgingstehuis zou moeten omdat hij zichzelf niet meer kon behelpen.

Het zou zo maar kunnen zijn dat jouw man daar ook heel bang voor is en daarom zo uitvalt.

Heb je met hem er wel eens over gehad om te kijken voor wat thuiszorg zodat jij wat meer vrijheid krijgt, en hij weet dat als er met jou iets gebeurd, hij altijd terug kan vallen op die zorg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Zo de snellere snelwandeling is achter de rug.

Met dit koude weer loop ik wat sneller om gauw weer voor de warme houtkachel te kruipen. Vanmiddag nog even wat bomen in hapklare brokken zagen en dat kan het weekend beginnen.

@Nancy,

Super van je dat je het gisteren, ondanks je trek, droog heb kunnen houden.

Neem er vanmiddag met je visite maar een heerlijke A..i bronwater grand crue 2012 op die heb je verdiend.

@Sofie,

Wat is dat nu?

We gaan toch niet stiekem het hardlopen van vandaag overslaan hé!

Iedereen een fijn droog weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, werd weggeroepen aan de telefoon.

@ Bol: wat jij zegt over de man van Wijfie was ook door mijn gedachten gegaan.

Toch blijft het een vervelende situatie als je goed bezig bent en eigenlijk een schouderklopje zou hebben verdiend. Schouders ophalen is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

@ Jootje en Wijfie: fijn dat jullie nu steun aan elkaar hebben. Dag 12 alweer. Ik zal vanmiddag aan je denken Jootje en ik hoop dat de man van Wijfie vandaag in een beter humeur is. :rose: toegestuurd!

@ Witte: prettig weekend toegewenst. Geniet ervan.

Nu gauw verder.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...