erik Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Originally posted by: JenVolgens mij, en ook volgens wikipedia, is het Belgisch Erik.quote> Oke dank voor het opzoeken, vind dat overheerlijk. Een van de beste maaltijden die je zo op straat kan kopen, 100x beter dan patat met hamburger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Jen, Kun je het op de hondenschool niet gewoon nog even verzwijgen, tot de cursus afgelopen is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Originally posted by: jane4die Kate!als mannie thuis komthoort het eten bijna klaar te zijn meis,niet dat je dan ineens de keuken in moet duiken nog.(of moet hij meehelpen?)quote> Haha Jane, ik ben een slechte huisvrouw. De piepers staan nog niet op als hij thuiskomt. Nee, elkaar in de weg lopen met koken vind ik niks, niet samen koken dus. Door de week kook ik, en in de weekenden hij.En tijdens het koken drinken we een koffietje of thee, kletsen wat over het werk en lezen met een halve blik de krant. Relaxed.Bolletje wat zonde toch, dat een paar mensen de sfeer zo kunnen bederven.Er is meestal overal wel wat, dat moet je wel bedenken. De vraag is of het plezier nog opweegt tegen de minder leuke kanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ha Kate, alles goei? nou fijne avond nog he. Brr Lytse wat een sneeuw vandaag, begon redelijk, maar we moesten vanochtend naar groningen , normaal rijden we daar nog geen uur over ofzo. Maar we moetsen op tijd zijn dus 6.30 in de auto en meer dan 3 uur erover gedaan, nou terug gelukkig wat minder en nu ligt er hier thuis een mooi dik pak zeg :-) Hoop wel woensdag weer weg, want dan moeten wij ook weer de hort op. Fijne avond allemaal hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Welkom Accountmanager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ha Diesel, ja alles goei hier. Hoe gaat het met je keel? Heb je daar nu andere medicijnen voor of iets? Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Te laat, Albert, we hebben het al gemeld. De trainster was niet echt verbaasd, want ze vond dat haar karakter eerder past bij een volwassen hond. Het zou dus belangrijk zijn dat ze naar een andere groep gaat, maar ze gaat zoveel als mogelijk privé-les krijgen omdat ze nog niks kan. Wel lief he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Accountmanager spreekt tot mijn verbeelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Hij krijgt dus Passend Onderwijs Jen, dat is wel weer mooi. Zie je hem nu ineens als pup af? Wel gek lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Yep, bijzonder onderwijs voor Loca, de verwende Ach, ze is dan wel geen pup meer, maar ik vind ze nog wel schattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Van pup naar puber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Bolletje ga er boven staan!! laat je niet gek maken door m.i. mensen die gewoon jaloers op je zijn omdat jij zo,n dierenvriend bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Kom weer even koekoek zeggen Net thuis van de bieb. Lekker gewerkt. Meneer neuspeuteraar was er ook weer. Onderweg naar huis een heel erg lekker patatje gehaald. Nu nog beetje tievie en nix doen. dahag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Klopt jopie, dit is logischer. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Jopsel de popsel, take it easy en beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Voor Jopie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 69 // 7 // 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Sieraad:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Avond, buiten de kilo obstipatie , wat morgen MOET opgelost zijn weeg ik idd nog maar 47 (m64) Joop, niet te doen, maar komt goed ben terug flinl aan t eten . Moet weer terug zakske cement worden, kilo of 50. Wat zwemmen betreft: Maar ook: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Weet je wat me van de drank afhoudt de laatst tijd? Weer geloven in God. Ik bid ook weer. Ik smeek/verbid me om niet in verzoeking te geraken. Wonderbaarlijk genoeg lijkt 't te werken. Religion: The insanity that keeps me sane... Goedenavond trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Wow, Johan! Gij kunt verdullemes goed koken, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Hier was de afvoer van de bijkeuken met wasmachine bevroren, zat altijd al slecht, door de muur, dan naar beneden de grond in naar bezinkput, en dan naar de sloot. Terugkerend gebeuren bij langere vorstperiodes. Heb 'm nu in de kruipruimte op de nog nooit dichtgevroren keuken/badkamer afvoer geknoopt, die is nog nooit dichtgevroren. 'n Heel gezaag en gelijm, en onder de vloer gedoe. Maar het werkt. Verder weinig te melden, ga het hondje uitlaten, en wens jullie wat je maar wilt. De mol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik heb geen idee wat pappardelle is, maar het klinkt ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 als `t maar helpt Gunn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 't Is maar hoe graag je sane wilt zijn, natuurlijk. The asylumvisitor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden