Dune Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Goedenmorgen lieve mensen! zie dat er al koffie klaarstaat,.. Dank Igor ik doe graag me je mee will Albert Lytse Will Dune ook goede morgen sofie, yvonne, erik en AR.. de auto is bevroren,.. brr nu krabben tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Iedereen die de weg op moet, sterkte en doe kalm an. Ik ging gisteren ook in de bocht plots alle kanten op! Ik ga voorlopig de weg niet op, croissantjes staan in de oven (van de oprol zelfbak dingen) lekker weekend ontbijt op een maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 goeiemorgen frummers in deze wondere witte wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Originally posted by: erikIedereen die de weg op moet, sterkte en doe kalm an. Ik ging gisteren ook in de bocht plots alle kanten op! Ik ga voorlopig de weg niet op, croissantjes staan in de oven (van de oprol zelfbak dingen) lekker weekend ontbijt op een maandag.quote> lekker Erik! ik vind die oprol dingetjes altijd zo zalig, liefs lekker bleek gebakken, hihibeetje roomboter erop smelten,.. jammie!!!ik ga niet krabben... heb de motor gewoon laten draaien en de verwarming voluit..ga zo nog wel even kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 mooi hé Jane.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Mogge. Igor, dat bladzijden omslaan moet je ook aan Hannah overlaten dompie, hihi. Goedemorgen, het sneeuwt en het is mooi wit. Prachtig. Ik zou naar mn studiemaatje maar.... t'is één en al file en ongelukken. Ik wacht maar ff af. Wel mooi gezicht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik hoorde net op WNL dat het blue monday is, de statistisch meest depri dag van het jaar. Maar een witte wereld zoals vandaag kan toch niet depri zijn....http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_%28dag%29 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Vraag. IK ben geselecteerd op facebook en krijg een som van 350.000,00 dollar. Hebben jullie ook zo'n mailtje gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 MMmmm, niet te veel van geloven Bollie, 99,9% zijn dat "louche" truken. Goeiemorgend overigens. Ik moet zo de kou in om een supertanker vast te gaan maken. Bootje in, geen beschutting en geen verwarming. Nog even en het wordt lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Goedemorgen! Igor, bedankt voor het me laten lachen. Het is hier zo wit als maar kan zijn. Mijn buurvrouw is aan het sneeuwscheppen, maar niet dat het nu helpt, want het sneeuwt nog dikke vlokken. Zal haar vandaag eens even helpen, als het uitgesneeuwd is. Eerst koffie! En een boterham! Ik voel me vandaag weer vrolijk. Eindelijk even van dat zwartgallige af. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ja Rekel dat dacht ik ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Bol???? Pas op straks heb je virus in de pc als je het aanklikt en dat wil je echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 We zullen wel weer een waarschuwing krijgen meiske dat het niet klopt. Zit nooit op facebook dus hecht ik er geen waarde aan. Hoe is het verder met jou meid. Ook last van de sneeuw? Ik kan me haast niet voorstellen dat het over een tijdje weer warm wordt, en ik de was weer buiten kan hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Bol hier gaat het goed hoor goed van je dat je het niet aangeklikt heb meis Hier gaat het goed, we gaan donderdag naar Cuba op vakantie dus effe van de sneeuw weg maar vindt de sneeuw wel leuk hoor lekker langlaufen toch????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Tjeetje zomaar weer weg die bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Nee hoor ik ben nog niet weg Meiske maar zo wel. Ze komen me weer halen, moet vandaag weer met de d.a. mee. O wat heerlijk naar Cuba. Geniet er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Meiske, Loop jij nog hard ondanks die sneeuw buiten of wacht jij beter weer af. En naar Cuba, ben jij dan een type die hardloopschoenen in de vliegbagage stopt of is vakantie echt vakantie. Ik zelf ben wel eens zo erg dat ik na een dag op vakantie al weer een sportschool zoek en hardloopschoenen gaan sws mee. Lopen met de sneeuw doe ik ook maar erop kleden is best lastig, uit de wind is het snel warm en vol tegenwind kan het ijskoud zijn, jack is winddicht maar hardloop tight niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Oke bol werkse he en bedankt meis dikke knuffff van me voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ben werken mensen, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik ga er ook weer vandoor koffers pakken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Originally posted by: willGoedemorgend.........koffieeeeeeeeeeeeeeeDAGPACT Albert Lytse Willtruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Dag lieve mensen. Wakker geworden van de pijn. Knie + rug. En toch ga ik naar de bieb vanavond. Maar nu eerst koffie x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Hahahaha Igor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Kreeg een telefoontje met een verborgen nummer...meestal is dat dan de bank..... Overmorgen krijg ik weer geld en heb ik nog een paar weken om de boel weer in de plus te krijgen. Nog maar even niet opnemen dan dus zodoende zijnde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden