BamBam Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Heee daar. Hier my 2 cents. Als iemand iets tegen je zegt waar je heel boos over wordt kun je onderzoeken waarom het je zo raakt. Soms is het iets wat je moeilijk vindt om te horen maar waar wel een kern van waarheid inzit. Dat wil niet zeggen dat als ik groene ogen heb en 10 mensen zeggen tegen mij dat ze blauw zijn ik ook ga zeggen dat ze blauw zijn terwijl dit aanwijsbaar niet zo is. Als iemand mij op straat zomaar zou uitschelden kan me dat raken. Zegt dit dan alleen iets over mij? Nee. Maar het is wel aan mij hoe diep ik dit onder mn huid laat kruipen. Het is niet normaal om iemand zomaar uit te schelden of te beledigen of wat dan ook. Dus dat dit iets met me doet lijkt me logisch. Als iemand op mn werk mij kritiek/ feedback/tips geeft en ik vind het gezegde belachelijk dien ik wel te onderzoeken waarom mijn primaire reactie is zoals tie is. Daar kan ik iets van leren, zelfs al is het belachelijk wat er gezegd wordt. Mag ik dan niet vinden dat de ander ongelijk heeft? Jawel. Maar weer is het aan mij hoe ik hiermee omga. Dus ik ben niet van mening dat als iedereen zegt dat ik op een paard lijk ik dit ook ga denken want het is niet zo(Nee, echt niet!). De meerderheid heeft echt niet altijd gelijk, integendeel. Maar hoe rottig iemand ook tegen me doet, mijn reactie is de enige waar ik iets over te zeggen heb. Ik kan een ander niet veranderen. Vlgs mij val ik in herhaling... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 VM, wist je niet dat de moederators daar op gescreend zijn. Kennis van Kanji, tanji if hoe het ook al weer heet. Tsssss, dat jij dat niet wist???? Weet je wat hier staat dan? #~`__)))(((***^*##$$$##.....````"'''''''"" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Vanavond heb ik linksom geroerde thee:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Volgens mij zijn we het in grote lijnen gewoon eens met elkaar, als ik had geweten wat er met een grappig bedoelde anekdote zou worden losgemaakt, had ik m niet geplaatst. Boevendien was het voor Hannah bedoeld:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 vlaams meisje Wat een vreemde actie,.. hoe kreeg je t uit je toetsenbord?!! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Originally posted by: BamBam#~`__)))(((***^*##$$$##.....````"'''''''""quote> Wat een scheld kanonnade.Beetje dimme hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoVanavond heb ik linksom geroerde thee:huh:quote> hahahahahhaa AR,. is dat lekkerder dan rechtonsgeroerde thee??nu je het zegt, ..ik heb beloofd vanavond corvee te doen,.. duskoffie zettenthee zettenwarme choco met slagroom klaarmaken..en we hebben tompoesjes...ook een beetje ter ere van Snoep, want daar was de taart al op..pak gerust lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 hihihi..... ik ga nog een dikbeboterde suikerboterham lezen en dan kruip ik onder de fleece met mijn jongste zoon die geniet van de laatste avond mama alleen voor zich dag> Morgen komt de oudste ook weer thuis. ja zeg ik bedoel natuurlijk eten ipv lezen, had gekunt he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Originally posted by: Soothe Originally posted by: BamBam#~`__)))(((***^*##$$$##.....````"'''''''""quote> Wat een scheld kanonnade.Beetje dimme hè.quote> BB says: hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 MMMMMM, tompoesjes, lekkelllll. Jane, is ook leuk toch om te zien hoe verschillend alles wordt opgepakt? Er worden niet voor niets duizenden boeken geschreven over communicatie... Heerlijk. Linksom geroerde thee AR. Is dat lekker? Zal het ook es proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Hondje uit en koken. Dag Bam Bam. Dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Hee Smik! terug in de bewoonde wereld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Hondje koken? glote glutten Soothe toch:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Dag Soothe, laterrrr. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Geeft niet Jane, heb nog een ruwharige teckel van 10 jaar in de aanbieding. Levendig beest. Kan Sooth die wel krijgen. Wat voor jou anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 ik heb al 2 katten Bam die elkaar in de haren zitten nu ze het te koud vinden om fatsoenlijk de buurtkatten te pesten. en een hond bindt me teveel aan huis dus je mag m op gratis af te halen zetten, als Soothe m niet wil (beetje taai) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 nou Smik, nu mn gezin weer kompleet is wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 hey smik, fijn dat alles ok is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 hahahahahhaa AR,. is dat lekkerder dan rechtsomgeroerde thee?? Geen idee, ga `k zo proberen, maar ik begon te roeren in die pot links om en dat was een rare gewaarwording Ik roer altijd rechtsom:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 ik reageerde om Bam Jopie had haar naam er niet bij gezet. Waar ik op doel is dat o.a.jij dat 1e stuk quootte en er iets heel anders uit haalde dan ik had bedoeld, op zich ook niet erg, vult elkaar mooi aan, maar nadat ik een paar mensen had gelezen ging ik twijfelen aan mijn eigen posting en dus teruglezen. Toen bleek dat 2e deel er te staan, waar het dus eigenlijk om ging. En dat vind ik dus een heel groot nadeel van selectief quoten iets wordt totaal uit zijn verband gerukt en gaat een eigen leven leiden. Verder mag iedereen een eigen mening hebben, graag zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 die eerste 1 dan wel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Ik ga bankhangen. Tot later. Voor de mollenvangers: veel plezier vanavond! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 nou, jij quote de helft en daarna werd dat weer gequote door anderen voor mij is het wezenlijke deel van mijn posting zo verdwenen want lang niet iedereen leest alles terug. Voor mij is het inkompleet voor een ander die dat niet weet, is dat wat er wel staat dus waar het om gaat. En ik heb er al veel meer over geschreven dan ik wil, dus ik stop ermee nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Woest ben ik... weer voor Jan met de korte achternaam gekookt. ik heb al genoeg aan m'n hoofd dacht ik? leuk hoor een kleuter van 19.. ik ga lezen in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 ajuu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden