Spring naar bijdragen

vrijdag 25 januari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie avond mensen. Ik heb een heerlijk rustige dag gehad. Een beetje geklungeld in huis en daarna wat zitten gamen. Lekker hoor zo'n daggie. Verder heb ik besloten om het nog één keer te gaan proberen bij de D.A. op de basis en als dat niet lukt dan alleen maar ambulancedienst en gaat het dan nog niet dan stop ik. Geeft toch een stuk rust nu ik dit besloten heb. Kon het niet uit m'n hoofd zetten. Heel vaak heb ik de zin van Jopie zien staan "Houdt het klein" Maar las het alleen maar. De afgelopen dagen heb ik deze zin tegen mezelf gezegd en dat is gelukt. Ik heb niet in gedachten lopen vechten en iedereen het ziekenhuis in geslagen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach nee Sofie echt niet hoor het zijn maar gedachten. Ze moeten het heel erg maken wil ik kwaad worden.:heart:

Ik word haast nooit boos, en als dat wel is, dan vecht ik het uit in gedachten. Dat zijn veel mensen die dat doen hoor alleen ik maak het dan ook veel groter, en word daardoor echt gespannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Verder heb ik besloten om het nog één keer te gaan proberen bij de D.A. op de basis en als dat niet lukt dan alleen maar ambulancedienst en gaat het dan nog niet dan stop ik. quote>

Wat ben je ook een doorzetter he? Goed dat je nog een poging waagt Bol, maar zorg wel dat je niet steeds over je grenzen gaat. Of de anderen over jouw grenzen laat walsen.
:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: BamBam
Lenie, hebt je zoon toch mis geschoten???
Vertel, vlgs mij zijn we allemaal zo nieuwsgierig als de neten.quote>

dat weet ik dus niet zeker...ik denk wat anders.
ik moet het ook maar doen met wat ik lees..
ik heb zoon al een dag of 4 niet gezien/gesproken ( komt door zijn werktijden)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allemaal,

Jane, mooi!!!! Als ik zoiets zie en hoor, hoop ik altijd het een keer in het echt mee te maken.

Bol, goede beslissing. En nu idd niet over je grenzen heengaan. Moeilijk lijkt me, zeker omdat je zo begaan bent met de dieren.

Sofie, volgens mij is er niemand naar huis in Wie is de mol, dus ja jouw mol zit er nog in;)

Oh Lenie, geen zwangerschap? Vertel (als je wilt, maar we zijn echt wel nieuwsgierig)

Met mij gaat het goed, weinig tijd om op het forum te zijn. Naast werk, sporten en oefenen voor mindfulness blijft er niet zoveel tijd over.

Scheelt wel dat ik niet meer drink, dan had dit so wie so niet gelukt. Nam ik er nu nog een, want het is weekend en dan verdien ik het!!

Fijne avond, ga de aflevering van Borgen bekijken op uitzending gemist.

Misschien tot later,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soweeeeee al meer dan 2000 geregistreerde gebruikers!

Ik denk dat verreweg de meesten zich aanmelden en na 2,3,4 of 10 posts weer vetrekken

ik zag het bij wie is wie,.. de meesten kennen we niet...

jammer dat mensen niet doorzetten, ze zijn er mischien nog niet klaar voor,

ach ja, dat kwam even in me op..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...