Spring naar bijdragen

vrijdag 25 januari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Weer terug van niet voorlezen. Het jochie van 4 en de baby waren ziek. Rustig bezig gehouden dus.

Ik ben aan het bijlezen en kom het onderwerp wel/niet reageren tegen. Mijn probleem is dat ik vaak later lees en soms kan ik dan niets zinnigs meer toevoegen. Jullie weten dat ik heel veel reageer, dus als het mij al overkomt...

@ Lidia en Woman: ik zou het spijtig vinden als jullie niet meer zouden posten. Ik lees jullie beiden graag en ik leef met jullie mee. Als je het echt niet kan vinden op het forum kan je me altijd nog pb-en. Liever zou ik zien dat we iets kunnen toevoegen waardoor jullie je ook hier thuis kunnen voelen.

In ieder geval zal ik reageren en dat is voor mij niet geforceerd hoor.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lidia: alcohol camoufleert de vermoeidheid.

Dat is zo waar. Mijn chronische pijn en vermoeidheid was de grootste trigger om te drinken. Niet naar mijn lijf luisteren, maar met een glas op tóch doorgaan.

Gelukkig heb ik die vicieuze cirkel doorbroken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: spike
bol,
wrang om te lezen hoe je inzet bij da wordt gewaardeerd,
is het dan niet beter om alleen rij-diensten te draaien?
bewaak jezelf
:sun:quote>


Ja Spikie misschien moet ik dat maar gaan doen, maar er moeten kussentjes en hangmatten voor de dieren gemaakt worden anders liggen ze in een harde mand en dat is voor die dieren niet zo prettig. Ze zijn al de hele dag opgesloten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Ja daar moet ik goed op letten Mupke, m'n grenzen. En het werk doe ik zo ontzettend graag, maar moet inderdaad opletten.
Lief dat je dat zegt.:sun:quote>


Later dacht ik, misschien toch wat kort door de bocht geschreven van mij.
Haal je er nog energie uit? De afweging om door te gaan met het werken daar moet je misschien maken op naar welke kant de weegschaal doorslaat Bol. Ik weet het ook niet. Het lijkt me moeilijk om een keus te maken. Je hebt er nu ook een zinvolle tijdbesteding aan he?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Dikkiedik: goed dat je de huiskamer hebt gevonden. Nogmaals welkom hier.

@ Bol: je overweegt het tenminste goed. Ik hoop dat je het zo kan inrichten dat jij en de dieren er maximaal wat aan hebben en de (vervelende) mensen zo weinig mogelijk in beeld komen. Hoe gaat het met het mutsjes breien?

@ Nancy: is het studeren vandaag nog een beetje gegaan?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn weekend is rottig begonnen. Kreeg post bij thuiskomst waaruit bleek dat ik de kans loop een leuk geldbedrag mis te lopen, door de fout van onze loonadminstratie. Waarschijnlijk niet meer terug te draaien. :angry:

Dan wil ik opeens weer gaan drinken. Maar niks in huis dus uit boosheid een halve zak pinda's naar binnen gewerkt. :huh:

Dat heeft niet echt geholpen. De (boze) steen ligt nog in mn buik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Mupke het is ook zinvol. Het enigste grote nadeel is, dat je nu eens nooit ziet dat ze daar blij zijn met de vrijwilligers, ze vinden het maar de gewoonste zaak van de wereld, en zint het hun niet, dan wordt je afgesnauwd. Daar heb ik zo'n moeite mee maar goed we kijken wel hoe het gaat lopen. Mezelf kapot werken doe ik niet meer, daar ben ik na 11 jaar van genezen.

Zo naar de The V. kids kijken. Kom straks nog ff binnen wippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeetje Bol: wat een massa. Ze zullen blij met je zijn!

@ Mupke: dat is zwaar balen!

Wij hier inmiddels met AOW en door belastingen minder ontvangen; dan komen daar ook nog eens kortingen bovenop!

"Leuker kunnen we het niet maken" : nee dat klopt!:o

@ AR: o ja, jij kunt ook goed breien, dat is ook zo!

Ik helaas niet vanwege mijn schouders.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...