albertina Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Goedemorgen, Huh? Geen versnaperingen op deze vroege morgen of is de tijd van versobering aangebroken? Nou dan een ieder zijn eigen ontbijtje en koffie of thee maar maken, Heb een fijne dag allemaal en, oh ja, houdt het droog er valt winst te behalen. 'T is nog wat vroeg maar ik wil het maar even gezegd hebben. Dus een fijne droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 tegelijk Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Haha! Ik zit al een uur te wachten op 1 en ik krijg er 2! Welke wordt aangehouden voor vandaag? Want ik wil ook best even 'goedemorgen' zeggen in het draadje van AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 ik plak het wel hier Madeleine 2 draden vind ik zo lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Koffie, thee staat klaar wie maakt er ontbijt? DAGPACT Albert Lytse Geniet van het koude weer nog tot zondag en anders kijk je uit naar zondag als je de kou minder leuk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Twee draadjes is inderdaad wat onoverzichtelijk. Zo is het ook weer opgelost. Goedemorgen trouwens! Want dat had ik nog helemaal niet gezegd. :$ Gisteren lag ik er voor half twaalf in. Ontzettende buikkrampen en als ik niet beter had geweten, dan zou ik denken dat ik gisteravond een kater uitzat. Krijg altijd buikkramp op de tweede dag. Lekker geslapen en een uur geleden eruit. Kan koffie zit al in het giecheltje en ook het ontbijt heb ik al achter de kiezen. Excuses trouwens dat ik me gisteren niet droog heb afgemeld of überhaupt welterusten heb gezegd. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 goeienmorgen gisteren niet af gemeld kon ook niet heb weer zitten drinken.. kan de knop niet meer vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Goedemorgen AlbertRemmo, snoepje, Sofie en Soothe. Lekkere koffie AR. Ontbijtje moet iedereen maar zelf even maken hoor, voor degeen die niks in huis heeft: in het linkerkastje onder het aanrecht staan de beschuit en en de boter, in de middelste la daarnaast de hagelslag, brood in de vriezer en hartig in de koelkast, maar wel zelf even pakken Snoep, wat jammer dat het weer verkeerd ging. Was er een speciale aanleiding voor of.... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: YvonneSnoep, wat jammer dat het weer verkeerd ging. Was er een speciale aanleiding voor of.... ?quote> nee de drang was er al heel de dagben toen expres ruzie gaan zoeken met relatieja en toen ben ik gaan drinkenlijk wel niet wijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Pfff, weet ff niet wat ik moet zeggen Snoep, dit is zóóó 'nietSnoep'.... Dit past helemaal niet bij jou meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Snoep Moeilijk soms hé, toch blijven zoeken naar dat knopje zenne, het is er, nu nog gebruiken hé Dag Vonneke, hoe is de temperatuur daar bij jullie, is er al koffie ?? Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Goede morgen Will, AR heeft al voor lekkere koffie gezorgd, staat in de warmhoudkan;) Ben net even buiten geweest om vogelvoer neer te leggen, het is op dit moment -6 hier. maar geen wind, dus het valt eigenlijk nog heel erg mee. Hoewel het van mij lente mag worden, beetje ongeduldig tiepje:D. Hoe ist bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 De laatste dag dat ik verplicht door de vrieskou moet fietsen. Vanaf maandag wordt het weer warmer. Dagen worden ook al duidelijk langer; ik vertrek nu in het licht en kom aan in het donker ('s-avonds). Nou, om het maar kort te zeggen: ik vertrek! (naar werk) En iedereen een goede morgen gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Goeiemorgen allemaal, Doe mij ook maar een lekker bakkie! Hier ook koud brrrrrrrrr. Moest de waterbakken van de kippen met een hamer stukslaan, zo dik was het ijs:D DAGPACT: Albert Lytse Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 snap het ook niet von waarom lukt het niet meer???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Werkze Tatum. Heerlijk he dat het weer lichter gaat worden? Jij ook goedemorgen Kunsie. Koffie staat voor je neus hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Hier momenteel -3, das de helft hé Koffie gevonden, en de koffiekoeken ook hoor. Vanaf morgen gaat de temp stijgen naar het schijnt. Nog even en het wordt lente, joehoeee. Dag Tatum, long time no see. Hoe is't meis ?? Zal subiet verder antwoorden, want ik moet een bootje gaan losgooien. tot seffes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Goeiemorgen frummers. Snoep:heart: weet even niets helpends dat je nog niet eerder hebt gelezen. Sterkte dus maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Goeiemorgen allemaal! Hier ook bitterkoud, maar wel mooi wandelweer. Gelukkig nog steeds fris en alocoholvrij. Daar ben ik mezelf dankbaar voor. Jullie ook trouwens, het is heel fijn als je steun hebt! Fijne, frisse dag toegewenst, Queenie DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Goedenmorgen lieve Frummels.. @Snoep, Oh meisje, wat jammer,.. opstaan en weer verdergaan, opgeven is geen optie hoor Deze is voor jou omdat je t kan gebruiken Ar, bedankt voor de koffie Yvonne, als ik jouw profielfoto zie, moet ik altijd denken aan "vrouwtje theelepel" of het komt omdat jij ons zo vaak vewend met de ochtenkoffie.. ik doe ook vast mee DAGPACT: Albert Lytse Kunsie Dune Iedereen die de kou inmoet,... dik inpakken.. wens iedereen een mooie droge vrijdag toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Oei oei, RQ, nu heb je mij van het dagpact afgegooid, foei;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Sta er alweer op, dank je Dune:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Ook geen goedemorgen Jane en Rip. Snoep, misschien dan maar een beproefde methode van Fleurtje proberen: een flinke klets op de poep he? Maar ff serieus, er móet gewoon weer een moment komen dat je jezelf weer wel bij elkaar kunt rapen toch? Dat is de vorige keer ook gelukt en nu dus ook. En met de kennis die je nu hebt.... gaat het dan helemaal lukken meis. AANPASSING : ik laat um maar zo staan anders klopt het berichtje van Kunsie niet meer... maar uiteraard wens ik jullie een heel mooie dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Arme Jane en RQ............krijgen geen goeiemorgen gewenst van Yvonne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 hahaha, vrouwtje theelepel nog wel.. das jeugdsentiment van mijn kinders. Vond het altijd leuk om naar te kijken, maar echt, ik lijk in helegaar niks op haar hoor. Overigens ook voor jou een heel goedemorgen Dune.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden