Lytse Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Hallo Marjo en dag Marjo. Ik ga richting de keuken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Dank je wel BamBam voor je verhaal. Bijzonder dat je dit met ons wilt delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 BamBam:heart: jeetje wat een verhalen heb je de laatste tijd volgens mij zit je op de praatstoel;) geeft niet hoor ben er blij mee, met je postings. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Hoi lieve mensen, Nogmaals dank voor de felies gisteren. Verjaardag was leuk, maar oh wat heb ik het moeilijk gehad. LATex terug, en natuurlijk aan de wijn. Later, de visite ook. Wijn en bier en gezellig. Moeilijk om dat los te koppelen van elkaar. Heb echt op het punt gestaan..zo heftig, was de trek. Moet je nagaan, ruim 3 weken bijna heel geen moeite gehad, en LATex is terug, en daar ga ik bijna weer.. Goed, gelukkig niet gedaan (Dacht aan mijn maatjes, en aan mijn onderschrift) Maar pfoei, wat is dat lijntje dan ineens weer dun he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Excuses zijn mooi, Joop, maar ik vind het wat mager. Je was gewoon vilein, imho, persoonlijke kennis op 'n openbaar forum spuwen en dan maar hopen op 'n volksgericht, zo ken ik je niet. Da's echt 'n nogo. Je had het niet bij mij moeten doen. Ik was erg blij toen ik Jens reactie las, zoiets van: ik had het ook gepakt, heerlijk ontnuchterend. Holierthanthouhaddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Gelukkig was het geen ramkraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: rapilosMaar pfoei, wat is dat lijntje dan ineens weer dun he.quote> Maar niet genomen! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: SootheGelukkig was het geen ramkraak.quote> :DMaar serieus, geld VINDEN is toch niet stelen? Als je het daarna naar de bank brengt, ben je het kwijt, ongeacht of de rechtmatige eigenaar zich nog meld of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Bedankt voor je rozen Muppie, Doet me weer goed. En verder..dender ik gewoon weer ergens doorheen geloof ik:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Zo is't maar net. Gisteren legt een man 60.000 euro op z'n auto, omdat hij mobiel moest bellen. Net van de bank gehaald. Vervolgens rijdt hij weg. Men krijgt 10.000 euro vinders loon. Dat is netjes. Dan geef ik het terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 ik pin ook altijd €20,= gewoon om weinig cash te hebben. Maar het vergeten eruit te halen?? nee dat overkomt me nooit, niet in arme tijden en niet in betere tijden. Dus ik zou waarschijnlijk niet eens bedenken het in de bank te brengen. Zie dat ook niet als stelen, want mocht ik het zelf vergeten, dan zou ik er ook niet op rekenen dat iemand het binnengebracht had en dus ook niet gaan navragen. Ooit vond ik fl25,= op een perron en bracht dat keurig naar gevonden voorwerpen bij NS maar de mensen die naast mij stonden kwamen me achterna en probeerden het te claimen. ik wist zeker dat het niet van hen was; werkte zelf achter het loket daar toen en wist al hoe het zou aflopen. Zij hoefden niets aan te tonen en hebben dat geld meegenomen. Ik had zo'n spijt van mijn "eerlijk"zijn, gunde het hen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 waar was dat Soothe? kom ik ff mee zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Ik heb trouwens geen last meer van mijn schouder, dus het kan zo maar een klemgezeten zenuw zijn geweest. De verleiding te gaan volleyen was groot genoeg wat risiko te nemen. En was het dubbel en dwars waard. we waren met 4 vrouwen en 4 mannen dus werd het tegen elkaar spelen en de vrouwen wonnen met 4-2!!! Ondanks hun lengte en kracht, bleek onze techniek en samenwerking beter en hebben we hen verslagen. Nog nooit eerder gebeurd en het was echt kicken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Ook ik neem slechts 20 euro op. Als ik het eruit vergeet, te trekken dan valt de schade mee. Zal je zien, staat net Hannah achter me. Kleine bedragen houd ik zelf. Dat is standaard. Alleen heb ik nooit die mazzel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 vroeger had ik een lijfspreuk: onder de 10 gulden ben ik eerlijk:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: SootheZo is't maar net.Gisteren legt een man 60.000 euro op z'n auto,omdat hij mobiel moest bellen.Net van de bank gehaald.Vervolgens rijdt hij weg.quote> Ik heb nog gedacht dat dat een grapje was van die man Soothe. Het halve dorp waar het gebeurd was ging met sneeuwschuivers zoeken. En hij dan in een deuk liggen achter de vensterbank, kijkend naar al die sukkels die iets zoeken wat er niet is. Wie legt er nou 60.000 euro op de auto. Echt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: jane4vroeger had ik een lijfspreuk:onder de 10 gulden ben ik eerlijk:$quote> Ja vroeger. En tegenwoordig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Ik heb ze zien schuiven Mupke. Het is een boel geld zeg. Zou het niet waar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Spike, laat eens bloed prikken. Weinig ijzer misschien. (slecht eten?) Misschien de druk wat laag, ook dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 heb ik geen lijfspreuk meer:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: MupkeMaar serieus, geld VINDEN is toch niet stelen? Als je het daarna naar de bank brengt, ben je het kwijt, ongeacht of de rechtmatige eigenaar zich nog meld of niet.quote> Heb wel eens een tasje gevonden met ruim 1500,--gld. pinpas met code rijbewijs enz. Heb de man gebeld en bleek dat ie zwaar hartpatient was.Nou was dat ook wel te zien hoor toen hij z'n zaakje kwam halen. Wat bleek nou Hij was nertsenfokker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Hoe gaat het nu met eten Spikie? Lukt dat wel een beetje? Want daar wordt je ook flauw van hé? Weinig eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Ik heb ooit een portefeuille gevonden met meer dan 8.000 gulden erin, bleek van een veekoopman te zijn die koeien kwam kopen. Nog geen reep chocolade gehad! Later hoorde ik dat er een ongeschreven recht bestaat dat de vinder 10 of 15% vindersloon hoort te krijgen. Dat was natuurlijk niet de bedoeling, maar een bloemetje had toch wel leuk geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 het is vooral gevaarlijk Spike dus ik hoop dat je je niet laat afschepen maar eist dat er gezocht wordt tot er iets wordt gevonden. sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Grappig toch eigenlijk dat we beloond willen worden terwijl we iets doen wat heel normaal zou moeten zijn. Iets teruggeven wat je gevonden hebt. Ik geef toe, er iets voor krijgen is best leuk maar niet verplicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden