Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 OMG daar gaan we weerrrrrrrrrrr:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Is een geintje Yvonne LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ga me eens aankleden, met een big smile:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Overigens wordt geld dat niet wordt uitgenomen altijd automatisch ingeslikt na een poosje. Is dan altijd weer te traceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ja, dat dromen he? Ik droom nog steeds iedere nacht dat ik keihard moet werken. Mijn burn-out is als zoo lang geleden en toch moet ik 's nachts nog steeds keihard aan de bak! PPfff, zo, even een lekker bakkie doen en het krantje lezen. Even al het werken uit m'n koppie krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik zit nog even aan mijn tweede bakje en ga dan ook 'indebenen' zoals ze wel eens zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Pfff, jij wordt dus doodmoe wakker Rip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik heb dat niet zo van zij wel en ik niet. Ik draai het vaak inderdaad om. Ik wel en zij niet. Want was is drank nou helemaal??? Een drug. Moet ik werkelijk jaloers zijn op degenen die het ( kunnen) drinken? En er blijft zoveel over wat ik wel kan drinken en waar ik helder bij blijf. Misschien is het iets om je een poosje toe te leggen op extra lekkere drankjes. Als sport. Gewoon voor de gezelligheid en het lekker. Dan worden de drinkers jaloers op ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Hahaha leuk Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Nou, kan zomaar gebeuren hoor, wees voorbereid. Weet nog dat mijn oudste indertijd vroeg of er wel eens mensen uit de bejaardenhuisjes tegenover ons weg zouden gaan... .... achterliggende reden was dat ze daar dan met haar vriendje wilde gaan wonen als ze groot was, lekker dicht bij papa en mama en ze wisten ook al dat ze als vloerbedekking lego-platen zouden nemen. Ze was toen vier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goeie morgen allemaal. Welkom Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Snoep je kan het, je hebt het al gedaan in het verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Morgu Bol . Dames, tijd voor mij om aan de slag te gaan hier. Zat te doen voor ik richting werk ga. Laterrrrr..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Toen ik 4 was was ik al harstikke verliefd hoor.. Als hij stout was op de kleuterschool dan was ik dat ook. Dan moesten we voor straf samen in het schuurtje.. Hij heette Marcel, zo heet mijn huidige man ook, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Moghu Vonnie:sun: Misschien is het wel dezelfde Rip. Het ga je goed Sofie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Ook ik heb te lang geslapen. Dag drie begint weer bij mij. Gaat goed. Geen trekmomenten gehad. Nu alleen hoofdpijn van teveel slapen. Ik sluit me aan bij de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedemorgen! Een goede negen uur geslapen. Heerlijk. Maar nu nog moe. Eerst eens koffie zetten en een boterham eten. Owja, en wakker worden. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ben weer weg, bevolkingsonderzoek borstkanker laten doen. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ietje, ik het afgelopen 2 dagen inderdaad veel meer gegeten en gerookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedenmorgen Dames, @Sofie,... wat een drastische besluit, je kan en mag het ook openlaten, of zit je iets dwars? @Bollie, niet leuk, maar wel noodzakelijk, goed dat je gaat,.. @Sandra, je gaat goed meis! Zo nu koffie voor zoon zetten fijne droge dag allemaal!! oh ja, ik doe mee met het dagpact.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Een heeeel goedemorgen allemaal;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 @snoep: Kom op meis.....je kan het! Je hebt het eerder gedaan en je kan het weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ietje;) Hoe is het gegaan gisteren? Goed voornemen dat je tot het weekend niet drinkt! 17 kilo afgevallen?? Wowwww;) top zeg...hoe heb je dat gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Mornink to ya all. Kame, zeven maanden, yep. Dune, een maand, top. Sandra dag drie, Snoeperdepoep, dag één. Go, go, go. Fijne dag allen. Go Marjo, go. Weet je nog, met je frisse blonde haren, mooi bruin van de zon, lachen, nuchter met z'n allen. Lachen, lol maken, verdriet delen, nuchter. Misschien maakt het geen verschil, toch doet het dat, voor mij zeker. Du kinst ut en miskien wolst het no ek wol wer. Ga goed (((((((Marjooooo))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedemorgen, Niet drinken en afvallen vind ik een erg slechte combi. Niet drinken gaat me makkelijker af met een volle buik. Trek in eten geeft bij mij trek in alcohol en dit lees ik wel meer hier op ADB. Bedenk ook dat het drinken veel kcal's zijn. Je kan dus net zoveel blijven eten en toch nog afvallen. En ik ben liever een paar kilo zwaarder dan dun met een alcohol probleem. Denk eens na over wat jou prioriteiten zijn, dat heb ik met drank blowen en roken ook gedaan. Ik probeer niet te roken (en dat lukt) maar niet drinken is belangrijker. Maar als ik drie verslavingen in een keer niet redt op een gegeven moment weet ik dat ik de gewone peuk eerder opsteek dan dat ik een glas drink. Als trek weg gaat doordat je voldoende eet, wat vind je zelf dan het meest belangrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden