Spring naar bijdragen

maandag 28-1-2013

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb dat niet zo van zij wel en ik niet. Ik draai het vaak inderdaad om. Ik wel en zij niet. Want was is drank nou helemaal??? Een drug. Moet ik werkelijk jaloers zijn op degenen die het ( kunnen) drinken? En er blijft zoveel over wat ik wel kan drinken en waar ik helder bij blijf. Misschien is het iets om je een poosje toe te leggen op extra lekkere drankjes. Als sport. Gewoon voor de gezelligheid en het lekker. Dan worden de drinkers jaloers op ons :rose:

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, kan zomaar gebeuren hoor, wees voorbereid.

Weet nog dat mijn oudste indertijd vroeg of er wel eens mensen uit de bejaardenhuisjes tegenover ons weg zouden gaan...

.... achterliggende reden was dat ze daar dan met haar vriendje wilde gaan wonen als ze groot was, lekker dicht bij papa en mama en ze wisten ook al dat ze als vloerbedekking lego-platen zouden nemen.

Ze was toen vier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen Dames,

@Sofie,... wat een drastische besluit, je kan en mag het ook openlaten, of zit je iets dwars?

@Bollie, niet leuk, maar wel noodzakelijk, goed dat je gaat,..

@Sandra, je gaat goed meis!

Zo nu koffie voor zoon zetten

fijne droge dag allemaal!!

oh ja, ik doe mee met het dagpact..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mornink to ya all.

Kame, zeven maanden, yep.

Dune, een maand, top.

Sandra dag drie, Snoeperdepoep, dag één. Go, go, go.

Fijne dag allen.

Go Marjo, go.

Weet je nog, met je frisse blonde haren, mooi bruin van de zon, lachen, nuchter met z'n allen.

Lachen, lol maken, verdriet delen, nuchter.

Misschien maakt het geen verschil, toch doet het dat, voor mij zeker.

Du kinst ut en miskien wolst het no ek wol wer.

Ga goed (((((((Marjooooo)))))))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Niet drinken en afvallen vind ik een erg slechte combi. Niet drinken gaat me makkelijker af met een volle buik. Trek in eten geeft bij mij trek in alcohol en dit lees ik wel meer hier op ADB. Bedenk ook dat het drinken veel kcal's zijn. Je kan dus net zoveel blijven eten en toch nog afvallen. En ik ben liever een paar kilo zwaarder dan dun met een alcohol probleem. Denk eens na over wat jou prioriteiten zijn, dat heb ik met drank blowen en roken ook gedaan. Ik probeer niet te roken (en dat lukt) maar niet drinken is belangrijker. Maar als ik drie verslavingen in een keer niet redt op een gegeven moment weet ik dat ik de gewone peuk eerder opsteek dan dat ik een glas drink.

Als trek weg gaat doordat je voldoende eet, wat vind je zelf dan het meest belangrijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...