rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: marjoBlauw Ja!quote> Waarom blauw Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Welterusten Ar, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Gelukkig Rosa, want als je vaak het gevoel hebt niet mee te tellen, of buitengesloten te worden kan dat heel lang na werken hoor. Toch misschien vaak het gevoel, wat doe ik dan verkeerd. Ja en dan kunnen we wel zeggen, harder schreeuwen, maar als dat niet in je zit, komt het er ook niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Lieve Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik ga maar slapen.. ik mis best wel de vier woven handen.... soms dan,, let the force be with you.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Buik en kop, ja Spike Ik zie je nog steeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Smik ik heb niet gedronken en ben het ook niet van plan. Nu ga ik echt afsluiten. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Rosa. Misschien zou je de volgende keer als je het gevoel krijgt dat je niet gehoord wordt, eens kunnen proberen om de zin met hoofdletters te schrijven. Dat zou best al een hele grote overwinning zijn. Denk je dat je dat al zou durven, of vraag ik nu te veel van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Dit is toch wel treffend aangaande drankzucht! 29. Wie heeft wee? Wie heeft ongemak? Wie heeft twisten? Wie heeft bezorgdheid? Wie heeft wonden zonder reden? Wie heeft dofheid van ogen? 30. Zij die lange tijd bij de wijn verblijven, zij die binnenkomen om gemengde wijn uit te zoeken. 31. Kijk niet naar wijn wanneer hij een rode kleur vertoont, wanneer hij in de beker fonkelt, [wanneer] hij vlot [naar binnen] glijdt. 32. Op het laatst bijt hij net als een slang, en hij scheidt gif af net als een adder. 33. Uw eigen ogen zullen vreemde dingen zien, en uw eigen hart zal verkeerde dingen spreken. 34. En gij zult stellig worden als iemand die in het hart van de zee neerligt, ja, als iemand die in de top van een mast neerligt. 35. „Zij hebben mij geslagen, maar ik werd niet ziek; zij hebben mij gebeukt, maar ik wist het niet. Wanneer zal ik wakker worden? Ik zal nog meer daarvan zoeken.” (Spreuken 23:29-35) Ja, mensen, ik lees de Bijbel weer. Dan kun je wel nagaan hoe kwaad ik 't heb. Ik ga slapen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Nou Spike Daar draait het toch om En zo voelen we dat Ik vind dat mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Morgen toch eens een dag wat minder eten, want op deze manier groei ik ook nog dicht. :$ Hoe is het hier? Ik zit alweer op apegapen, haha. Oude vrouw moet naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hee Gunn Ik weet niet wat je doet Maar die tekst Ja. Ik zie er wat achter. Kop nooit gek laten maken, niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ja. Uiteindelijk is hetzelfde. De betekenis achter de woorden. Wie kan het zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: marjoJa.Uiteindelijk is hetzelfde.De betekenis achter de woorden.Wie kan het zeggen?quote> ikke?????????????misschien he, nee hoor,iedereen slaapt ook kat, hond, pyama aann die van betty boop,slaap lekker allenmooie verdere voortzetting>> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Dat zou heul goed kunnen Maar om woorden gaat het niet Hoogstens als wegwijzers Slaap zacht Boop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ietje, PETJE AF EN GA ZO DOOR!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Die val snap ik Bij mij was het een vangrail Daarin zie je alles Niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Maar daar gaat het niet om Soms kan het iemand helpen Je moet het voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Bol, sorry voor de late reactie, kreeg net bezoek van buurmeisje met borderline en weetikveel.............. ze had even aandacht nodig. Klagen kan dan zin hebben, het verveelt snel. Dus dat lijkt me niet slim. Ik haak persoonlijk af als mensen te vaak praten over hun : vermoeidheid, pijn, gebreken, WAT EEN *, KIJK NAAR WAT JE WEL KUNT EN VERVEEL MIJ NIET. Dat is veel te kort door de bocht, klopt. Maar na één keer dan weet ik het wel. Snap je dat ik dus zelf niet in dat gedrag wil vervallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Vrij metselarij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Welk een niveau? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik ben met teveel dingen tegelijk bezig Dat werkt meestal averechts Het klinkt mss laf Maar ik haak nu even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 A3 hoe zou het zijn als je iets over jezelf vertelt ipv op anderen te reageren? Ik merk bij mezelf dat ik diep moet zuchten als ik je lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden