Yvonne Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goede morgen frummers. Buiten is het herfst, binnen staat de koffie klaar. En natuurlijk de thee. De nieuwe dag is begonnen, nu nog even lekker rustig wakker worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 En ik zie dat Miranda vandaag jarig is. Miranda, gefeliciteerd en een heel fijne verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goedemorgen Vonne, Inderdaad lekker winderig... toch hebben ze een warme dag voorspeld, 13 graden? Doe maar een mok koffie, heb jij nog melk, de mijne is op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goedemorgen Kameleon, ik heb nog wel melk, maar dat is wel sojamelk hoor, even wennen misschien... Ik ben allang blij dat we van die sneeuwrommel af zijn. Wat een regen hier trouwens gisteravond, ongelooflijk, moest door een heel regengordijn heen dat het tegemoetkomend verkeer opwierp op de snelweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Och ja je had late dienst, lastig rijden... Ik durf dat niet, regen, lichten en ook nog in het donker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Tsja Kame, het heeft ook niet echt mijn voorkeur hoor, maar tis niet anders af en toe. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat het hier in het noorden niet druk op de weg is in de avonduren, dus dat scheelt behoorlijk. En inmiddels is het weer tijd voor de douche. Ik groet u allen en wens je een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ook van mij een hele goeiemorgen, Yvonne, ook van de soyamelk, ik ook. Verder eet ik ook zo goed als mogelijk gluten vrij en zo min mogelijk suikers. Ook hier nat en winderig. Gisteravond tegen storm aan. Vreemd eigenlijk want gistermiddag was het prachtig weer, heb toen een wandeling gemaakt van 10 km. Miranda ; PROFICIAT!!!! Nu een lekker bakje koffie en als ontbijt havermout met soyamelk, agavesiroop en wat gehakte nootjes, mjammie. Fijne en inspirerende dag toegewenst van Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Miranda van harte :light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 goede morgen dagpact albert lytse snoepje miranda gefeliciteert:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 (Was ik helemaal vergeten) Zou het al iet wat een gewoonte worden? Komt 'ie dan. dagpact albert lytse snoepje rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hier het ontbijt ook weer op, zo naar de douche, dochter naar school, alle dieren verzorgen en de dag is weer begonnen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Mogge Ja lekker ,bak koffie Paar volkoren bammetjes En de dag kan weer beginnen Maak er wat moois van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 nog even terug tekomen over junks ik heb niks tegen junks en moeten zeker geholpen worden maar sommige zijn waren niet vriendelijk en agressief en dan is het geen pretje om daar tussen te zitten en dat je hulp verleenster je een half uur extra laat wachten en als je dan aan de beurt bent ..zeg het maar..als enigste te zeggen heeft ik weet dondersgoed dat ik een alcoholiste ben en dat ik het zelf moet doen had er misschien teveel van verwacht..van de bouman maar had graag met iemand willen praten die mijn begrijpt en dat gevoel kreeg ik totaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goedemorgen vroege vogels, Alweer dag 4 . Ik doe mee aan de dagpact. Vandaag moeilijke gesprekken maar dat is geen reden om te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goedemorgend luitjes, Nat weer, het pleurt er hier uit dagpact albert lytse snoepje rip Queenie Ietjefietje Will Is er nog wat koffie en koekjes over Vonneke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Sandra, ik zag dat je mee wilt doen met de dagpact.. Zal ik je er even bijzetten dan? dagpact albert lytse snoepje rip Queenie Ietjefietje Will Sandra Succes met je gesprekken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goeiemorgen allemaal! dagpact albert lytse snoepje rip Queenie Ietjefietje Will Sandra Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 vandaar het werkwoord pleurer Will? goeiemorgen frummers. vandaag lekker een saunadagje ik doe het zo goed met niet drinken dat verdient een beloning:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goeie morgen. Wat een regen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Miranda van harte :light::light::light::light::light::light::light::light: en iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hey Jane4, ja, hier ook saunadag. Eigenlijk verwen-jezelf-dag.. Ik heb net m'n haar in de verf gezet (begin de grijze te zien). Daarna een maskertje op m'n snoet. Dan eens lekker in de sauna met heerlijk foute maar vrolijke muziek. En om het af te maken een warm oliebadje.. Wat zullen we weer mooi en schoon zijn he Jane. Zowel vanbinnen als vanbuiten.. Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Miranda gefeliciteerd. Heb een fijne verjaardag Vanmiddag weer schilderen, maar het licht zit in zo mee. Eigenlijk te donker om mooie goeie kleuren te krijgen. Maar we kijken wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 U2 your Royal dry Highness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goede morgen, A3 , sorry ik bedoelde te schrijven havenstadje, zonder de idd grote haven te bedoelen. Verder heb ik over de hele wereld in genoeg grote steden gewoond om te vergelijken. En sta ik nog steeds achter wat ik schreef dat er geen verschil is. Verder zou het zomaar kunnen, Rickert dan, dat ik en miss wel anderen op dit anonieme forum, best wel wat junks en daklozen ken. Zelfs mensen met aids. En mensen heb zien sterven van zowel alc als al de andere troep.Misschien ben ik zelf wel dakloos en log ik af en toe in in de bib ofzo.... Dat weten jullie niet. Wat ik wil zeggen, niet te snel oor(ver)oordelen of denigrerend praten over mensen die anders zijn als iemand zelf als gewoon aan ziet. Maar ik heb noal wat werk nu dus eigenlijk wilde ik zelfs niet inloggen. Dus fijne dag nog en sterkte aan wie het nodig heeft. Miranda , fijne verjaardag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden