Spring naar bijdragen

1 februari 2013

Dune

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Gunn
Zo, de hulpjuffer is weer geweest.

Nancy, 't gaat goed hoor. Over een paar dagen weet ik meer. En misschien zelfs wel alles...quote>

Ik vind je wel heel dapper hoor, Gunn, en ik hoop toch zo dat de uitslag je zal geruststellen! Wat moeilijk dat je er nog enkele dagen op wachten moet..

Jij schrijft: En misschien zelfs wel alles..
Ga niet meteen van het slechtste scenario uit, lieve Gunn, heb ook wat vertrouwen in je lichaam, dat kan aardig wat hebben, hoor. Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest...weet je nog? Zo'n ouderwets gezegde, maar klopt nog steeds..Sterkte man!

@A3: ja, die weersveranderingen zorgen bij mij in ieder geval voor innerlijke onrust. Goed dat je dat "weg " bent gaan fietsen. Dit weekend wordt het sowieso niet genieten van lekker weer, denk ik!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fijn he A3, kinderen zorgen er met hun onbevangenheid voor dat je zelf ook weer met een andere blik naar dingen gaat kijken.

Onbezorgder, vrolijker, ik weet het niet, en het geeft je natuurlijk ook een reden om die eerste niet te nemen! Ondanks het sombere weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Made :heart:

Kijk je uit met boodschappen doen? Heb je een lijstje in je hoofd of wat?

Niet er van af wijken he, je gaat zó goed!!!!!

Bedenk (misschien) alvast wat lekkers, wat je wél van jezelf , als cadeautje, mee mag nemen....koekje, chocolaatje, zuiveltje, fruit, kauwgum, weetikveel, maar iets...

Is die vrachtwagen nu al weg??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jane4
meisjes plagen
kusjes vragen
Soothequote>

@ Leen: dat heb ik lang niet gehoord!:D

@ Madeleine: nee je bent helemaal niet onzichtbaar. Goed dat je pilletje er weer in zit.

Hier regent het nog steeds. Ik ben wel naar buiten geweest om het vogelvoer aan te vullen. Het is nu luxe, maar ik vind het zo leuk om te kijken naar de vogels. In de sneeuw namen de mussen een sneeuwbad: dat had ik nog nooit gezien. Iedere dag leer ik weer wat bij.

@ A3: de lente komt er beslist aan. De sering en de klimhortensia hebben knoppen; de sneeuwklokjes bloeien en de eerste winterakonieten komen tevoorschijn. De dagen worden langer en ik heb zelfs al mussen met strootjes gezien. Geef de moed niet op! Straks spelletjes doen met je kind?

@ Gunn: hou vol. Ik denk aan je.:heart:

Vandaag ga ik niet voorlezen vanwege de griep. Ik pendel tussen de bank, de keuken en de pc. Nu maar thee zetten. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de afwas doen.( van gisteren)

Akelei weet dat dat een heel gedoe is.

Net terug van de mondhygiëniste.

Ben er een beetje van uit m'n doen.

Dat gepoker langs je tandvlees.

Dus nu even plat, de afwas doen bedoel ik.

Ben een echte 'couch potato'.

Groet van de Lazy-Bone.

Sta sterk allen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden dat ik niet altijd reageer op anderen, komt omdat ik bij mijn griebels niet weet hoe ik moet reageren. Nog te bang om iets doms te zeggen, denk ik. Maar ik lees alles wel. En blijf op die manier wel bij van iedereen hier op de dagdraad. Ik moet er nog even inkomen om echt goed te reageren.

Ik heb twee huisduiven. Ik ben niet zo dol op ze, maar zij wel op mijn balkon. De afgelopen jaren ik continu een grijze duif gehad van een Duivenvereniging en een bastaard, zonder ringetje om het pootje. Dit jaar heb ik een grijze en witte duif. Ze hadden al een eitje gelegd. Ik heb één jaar een nest laten uitkomen. Van de duiven zelf heb je geen last. Mannetje en vrouwtje broeden samen en wisselen elkaar af, vond het leuk om dat te leren, maar toen de eitjes uitkwamen, begon de ellende. Ongelofelijk veel poep en kleine duifjes die je het liefste van het balkon afbijten. Dus ik gooi de eitjes nu weg als ik ze vind. Beetje bruut, vind ik dat altijd, maar anders is het gewoon niet te doen.

Het ene eitje, zou dat een teken zijn van het voorjaar? Of zijn die duiven altijd een beetje in de war?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...