Spring naar bijdragen

Woensdag 6 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goede morgen luitjes.

De koffie is doorgelopen, de thee staat te trekken.

Buiten is het het nog hartstikke donker.

Maar de nieuwe dag is begonnen dus.

Ik begin nog maar even met een slinger voor Jaap.

Was gisteren jarig, maar daar had ik helemaal overheen gekeken, domdomdom dus.

Jaap van harte jongen.

Hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad.

:heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose::heart::):musicnote::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen AR en Igor.

Zal inderdaad een latertje worden dan zaterdag AR....

Hier geen sneeuw gelukkig, maar heb het donkerbruine vermoeden dat ik mag krabben...

Beetje opschieten dus dan maar nu.

Zal niet mopperen, als het maar niet glad is :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt behoorlijk krabben dus.

En het is spekglad hier:angry:

Had voor RH de ijzertjes onder de schoenen, maar heb helaas geen ijzertjes voor de autobanden:P

Luitjes, ik ga.....

Maak er een mooie dag van.

Het begint al voorzichtig licht te worden.

Het voorjaar komt er aan.....

... ergens ver weg, hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Hier geen sneeuw, noppes. Ik zou het wel fijn vinden als ik eens een droge wandeling kon maken,

Wat ben ik die regen en hagel beu zeg!

Vandaag een drukke dag en vanavond een feestje... Ik heb er zóó geen zin an. Waarschijnlijk zal ik talloze malen gevraagd krijgen of ik geen wijntje moet. Nee, ik moet geen wijntje!! (Mok mok.)

DAGPACT

Albert

Lytse

Snoepje

Sandra

miranda

rip Queenie

Fijne dag aan iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja R.L. ik doe vrijwilligerswerk. Ze belde net op of ze mij moeten komen halen, dus nog mooier, ze laten het aan mij over. Nee het is hier echt veel te glad, ben altijd bang dat ik een ongeluk krijg en dat mijn dieren onverzorgd achter blijven. Poeh nee hoor dat risico neem ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scrollen mag!!

DAGPACT

Albert

Lytse

Snoepje

Sandra

miranda

rip Queenie

Acer

Tatum

Bleeeeh! Vreselijk geslapen. Ik heb een baalhumeur en nergens zin in. Iedereen kan dus beter uit mijn buurt blijven :angry:

De reden? Gisteren is het drank-duveltje flink wakker geschud. Bij kantoor (werk) is een grote schuur waar de vrachtwagen en soms hijskranen in geparkeerd worden. Nu is daar jaarlijks een groep bezig om een carnavalswagen te bouwen.

Dit is op zich geen probleem, maar gisteren stond er in het keukentje een reuze grote fles Bacardi aangebroken op de plank. Normaal drinken ze biertjes. Ik heb geen probleem met dichte flesjes bier, die ben ik gewend. Die worden bij ons op de avond-zitting van de baas genuttigd (de baas - en werknemers die willen - komen 1x per week een avond naar de zaak om elkaar te zien en eventueel problemen op te lossen c.q. naar problemen op het werk te luisteren) En als ik zin had in drank, dan lustte ik ook Bacardi. De hele dag ben ik alleen geweest met die fles. En ook begonnen gedachten als "een klein slokje dat merken ze niet".

Vannacht ook een drankdroom gehad. Kortom: balen vandaag :devil:

Goed, ik hem me wel aangemeld voor de dagpact. Ik zal mezelf rust geven en lekker op mijn on-line boerderijtje werken. Dat geeft rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, het voelt niet aan als sterk zijn. Het voelt meer aan alsof er een stuk leven ontwaakt is.

Ik kan een lange tijd "in de pas lopen". Dat heb ik nu ook al een tijd gedaan. Maar dan komt altijd weer die opstand in mezelf naar boven. Dan gooi ik mijn hoofd in de wind en ga ik mijn eigen richting op. En dat is vaak geen goede richting.

Toch probeer ik vandaag maar een mantra op te zeggen: alcohol zal deze dag niet beter maken; het maakt morgen wel veel akeliger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...