Yvonne Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goede morgen luitjes. De koffie is doorgelopen, de thee staat te trekken. Buiten is het het nog hartstikke donker. Maar de nieuwe dag is begonnen dus. Ik begin nog maar even met een slinger voor Jaap. Was gisteren jarig, maar daar had ik helemaal overheen gekeken, domdomdom dus. Jaap van harte jongen. Hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Morgé Yvonne, Ik neem zo'n lekker bakkie van je hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Jij ook een goede morgen Mark. Is prima, goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 goede morgen Mark, Yvonne. Lekkere pittige koffie Von, daar word ik wel wakker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 DAGPACT: Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Zaterdag is de laatste dag van de beurs, dan word het beurs afbreken ook. zal dan wel een latertje worden, dus word het zondag uitslaap dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 JAHOEEEEee sneeuw. goede morgen frummels. koffie al klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 DAGPACT: Albert Lytse snoepje goeienmorgen had een berg sneeuw verwacht buiten maar er ligt maar een ietsje pietsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goede morgen AR en Igor. Zal inderdaad een latertje worden dan zaterdag AR.... Hier geen sneeuw gelukkig, maar heb het donkerbruine vermoeden dat ik mag krabben... Beetje opschieten dus dan maar nu. Zal niet mopperen, als het maar niet glad is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Heerlijk geslapen Yvonne Sneeuw?? wat is dat? ligt niks nadda nop hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Ook een goedemorgen Snoep... Igor, koffie stond al lang op je te wachten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 goede morgen Igor en Snoep. Ik ga douchen en zo. tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Hier ligt ietje pietsie sneeuw. Yvonne ik lust wel een bakje. DAGPACT Albert Lytse Snoepje Sandra Mensen maak er een mooie nuchtere dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goeiemorgen allemaal. 'k Hoop dat er hier geen sneeuw ligt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 adrie het was al boven 0 dus zul je snel moeten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Dat wordt behoorlijk krabben dus. En het is spekglad hier:angry: Had voor RH de ijzertjes onder de schoenen, maar heb helaas geen ijzertjes voor de autobanden:P Luitjes, ik ga..... Maak er een mooie dag van. Het begint al voorzichtig licht te worden. Het voorjaar komt er aan..... ... ergens ver weg, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goeiemorgen allemaal, Hier geen sneeuw, noppes. Ik zou het wel fijn vinden als ik eens een droge wandeling kon maken, Wat ben ik die regen en hagel beu zeg! Vandaag een drukke dag en vanavond een feestje... Ik heb er zóó geen zin an. Waarschijnlijk zal ik talloze malen gevraagd krijgen of ik geen wijntje moet. Nee, ik moet geen wijntje!! (Mok mok.) DAGPACT Albert Lytse Snoepje Sandra miranda rip Queenie Fijne dag aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goeie morgen kanjers. Nou ik ga niet werken denk ik, hier ligt een dik pak en de auto's rijden stapvoets, dus ik blijf maar lekker thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Gaaaaaaaaaáp......... Goedemorgen allen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Moggûh! Jaap, nog van harte, ik ben een dag te laat, mijn welgemeende excuses! Voor jou een dikke en ! Is er nog koffie? Ik slaap nog half, maar moet zo op pad... eerst een bakkie. Kun jij zomaar van je werk wegblijven Bol? Hihi, dat zou ik ook wel willen Fijne droge dag iedereen! Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Ja R.L. ik doe vrijwilligerswerk. Ze belde net op of ze mij moeten komen halen, dus nog mooier, ze laten het aan mij over. Nee het is hier echt veel te glad, ben altijd bang dat ik een ongeluk krijg en dat mijn dieren onverzorgd achter blijven. Poeh nee hoor dat risico neem ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goeiemorgen allemaal! DAGPACT Albert Lytse Snoepje Sandra miranda rip Queenie Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Scrollen mag!! DAGPACT Albert Lytse Snoepje Sandra miranda rip Queenie Acer Tatum Bleeeeh! Vreselijk geslapen. Ik heb een baalhumeur en nergens zin in. Iedereen kan dus beter uit mijn buurt blijven De reden? Gisteren is het drank-duveltje flink wakker geschud. Bij kantoor (werk) is een grote schuur waar de vrachtwagen en soms hijskranen in geparkeerd worden. Nu is daar jaarlijks een groep bezig om een carnavalswagen te bouwen. Dit is op zich geen probleem, maar gisteren stond er in het keukentje een reuze grote fles Bacardi aangebroken op de plank. Normaal drinken ze biertjes. Ik heb geen probleem met dichte flesjes bier, die ben ik gewend. Die worden bij ons op de avond-zitting van de baas genuttigd (de baas - en werknemers die willen - komen 1x per week een avond naar de zaak om elkaar te zien en eventueel problemen op te lossen c.q. naar problemen op het werk te luisteren) En als ik zin had in drank, dan lustte ik ook Bacardi. De hele dag ben ik alleen geweest met die fles. En ook begonnen gedachten als "een klein slokje dat merken ze niet". Vannacht ook een drankdroom gehad. Kortom: balen vandaag Goed, ik hem me wel aangemeld voor de dagpact. Ik zal mezelf rust geven en lekker op mijn on-line boerderijtje werken. Dat geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Nou Tatum dan ben je toch heel sterk geweest meid, knap hoor. En natuurlijk is dat verdorie moeilijk maar je hebt het toch geflikt. Probeer trots te zijn op jezelf. Goeie morgen Acer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Bol, het voelt niet aan als sterk zijn. Het voelt meer aan alsof er een stuk leven ontwaakt is. Ik kan een lange tijd "in de pas lopen". Dat heb ik nu ook al een tijd gedaan. Maar dan komt altijd weer die opstand in mezelf naar boven. Dan gooi ik mijn hoofd in de wind en ga ik mijn eigen richting op. En dat is vaak geen goede richting. Toch probeer ik vandaag maar een mantra op te zeggen: alcohol zal deze dag niet beter maken; het maakt morgen wel veel akeliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden