bolletje Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Goeie morgen Taurus, Soothe en Lenie.
truitje Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: Taurus65DAGPACT Dune Snoepie Sandra rip Queenie Albert Lytse Ietjefietje Mark Acer Taurus65Goeiemorgen allemaal, maak er een zeer mooie dag van! truitje
Lenie Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Mogge Bol...ik kan m'n bed niet uitkomen..de wind giert om de flat heen, en het is hier zo lekker warm
Lenie Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 nou ja hop hop eruit!!! douchen...
Soothe Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Goedemorgen allen, En...Bolletje.
tuvalu1958 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Goeiemorgen! Weer akelig gedroomd. Komt iedere keer weer terug, ik ben in het ziekenhuis en wordt behandeld met allerlei chemo-kuren. Kanker diep in mijn buik. Ik snap dat ik dit niet letterlijk moet nemen, maar wat zou het betekenen? Heb deze droom sinds ik gestopt ben met drinken, en dan zo'n twee keer per week. Raar hoor. Voor de rest gaat het goed hoor forummers, ha ha! Beetje geen zin in de dag, maar dat heb ik vaker. Gewoon zin maken
bolletje Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Goeie morgen Tuv. Wat ik er van weet is, dromen over huizen of grote gebouwen is, dat jij dat altijd zelf bent. Kanker diep in je buik zou kunnen betekenen dat je toch bezig bent om weg gestopte gevoelens, m.n. de echt pijnlijke gevoelens, te gaan verwerken. Ziekenhuis betekent werken aan genezing.
Gunn Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Een goedemorgen deze morgen, mensen. Wat katerig opgestaan. Een bekend fenomeen, zo lees ik hier wel eens. Maar mijn vraag is dan, waar komt dat vandaan? Iets gegeten/gedronken wat ons niet zo goed bekomt? Emotionele problemen? Nou ja, weer een dag vol beproevingen die we door moeten worstelen. Eerst maar even een tosti naar binnen kanen.
Kohtje Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Tja Gunn, als ik de dag die voor me ligt zie als een dag vol beproevingen die ik door moet worstelen, zal ik ook met en katerig gevoel opstaan. De dag zien als een vat vol verrassingen maakt het al spannender op een plezieriger manier. En als ik dan ook nog dankbaar kan zijn dat me weer zo'n dag gegeven wordt met alle nog onbekende mogelijkheden, dan wordt het zelfs een uitdaging om op te staan. Niets is zeker, dus alles is mogelijk!
Lytse Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Goedemorgen allen, De ochtendploeg is, hoop ik, veilig op het werk aangekomen. Hier ligt nog veel sneeuw. Alleen de doorgaande routes worden gestrooid. @ Gunn: als je na je tosti, nu eerst eens gaat sneeuwruimen in de frisse lucht? Je zult zien dat je je dan veel beter voelt. Bewegen in de frisse lucht is goed voor bijna alles! Bovendien krijg je gratis vit. D. Idee van Kohtje is ook prima natuurlijk. Lytse.
Gunn Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 DAGPACT Dune Snoepie Sandra rip Queenie Albert Lytse Ietjefietje Mark Acer Taurus65 truitje miranda Gunn
Lytse Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Ja Jopie, je hebt helemaal gelijk! Wat een verschil Gunn. Mijn motto geldt zeker ook voor jou: stug doorgaan! Lytse.
Lenie Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Atenooie, wat is het koud zeg...het lijkt wel - 10!!! maaaarrr de boodschappen zijn in huis..weliswaar zonder geraspte kaas..so be it.. brrrr, mij krijg je niet meer naar buiten vandaag
Lytse Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Hallo Lenie, Laat nu de winter maar komen! Ik kan hier helaas nog steeds niet wandelen. Het wordt langzamerhand wel weer tijd. Ook afspraak met buurvrouw is afgezegd. Haar therapiedag is ineens verschoven. Ik heb nog steeds dat project kamer opruimen. Vanmiddag heb ik nu geen smoesjes om het niet te doen! @ Dune: sterk van je dat je het weekend uit droog doorgekomen bent! Dat je zoveel verschillende soorten serviesgoed hebt. Ben je, net als vroeger, op je 16e al gaan sparen voor je uitzet? Verder aan de dag dus. Voor allen: ik wens jullie een goede, droge dag toe! Lytse.
Lenie Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 van mij mag de winter wel ophoepelen hoor... m'n handen gaan zo zeer doen van die kou. maarja..het is me gelukt om m'n gasfornuis weer eens grondig schoon te maken ( ik heb het er warm van haha) nu even pauze
tuvalu1958 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 @Bol: dat lijkt me een aannemelijke verklaring. Loop bij de Haptonoom vanwege gevoelens wegstoppen, (met drank ging dat lekker gemakkelijk) en nu zal ik die emoties e.d. onder ogen moeten zien. Ach ja zo blijft een mens bezig!
Lenie Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 nu ga ik m'n kind z'n nest uit trommelen...hij mag mama helpen ( vitrage eraf halen ) #dit zijn toch geen tijden#
truitje Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 hoe gaat het met je zoon Lenie? hij en zijn vriendin waren toch zwanger? of heb ik iets niet gelezen? gr truitje
Lenie Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: truitjehoe gaat het met je zoon Lenie?hij en zijn vriendin waren toch zwanger?of heb ik iets niet gelezen?gr truitjequote> het vruchtje is weg gehaald Truitje..
bolletje Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Dat hoop ik ook Wijfie, je bent al zo lang bezig adb. te worden.
Madeleine Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Geplaatst 11 februari 2013 Goedemiddag! Wijfie, is het niet handiger om je twijfels te uiten bij het GGz met betrekking tot de nieuwe medicatie i.p.v. af te bellen? Of ben je ook bang voor het getrek, wat ze wel eens kunnen doen? Ga je met een goed gevoel de behandelkamer binnen, kom je er met een rotgevoel weer uit? Ik ben een beetje verslaafd geraakt aan een stom spelletje via Facebook. Ben daar al tijden mee bezig. Frustrerend. Ga zo naar de drogist. Er is een nieuw merk foundation waar ik al weken op aas en wat nu in de aanbieding is. Zeiden ze me vorige week al, dus ik heb een week lang lopen smachten. Fijne dag!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden