Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik drink nog even een vitamine watertje. Modern, hé? Ja, ik ga met de tijd mee. Citroen/lychee smaak. Ben benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Rustig aan jullie he, met z'n tweeen! Ik ben ook weer weg, Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Nou, niet echt. Ik heb verhalen gelezen van mensen wiens bloedbeeld goed was en geen lever afwijkingen te zien waren op de echo. Maar bij nader onderzoek bleek dat de lever wel degelijk was verlittekend! Ik heb nog steeds het gevoel dat m'n lever vergroot is (zwaar gevoel onderbuik) en m'n stoelgang is ook niet al te best. Voorlopig doe ik dit af als psychosomatisch. Maar als ik in de komende twee maanden géén verbetering bemerk, dan zit ik zo weer bij m'n huisarts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Welterusten Kunsie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik heb dat idee niet zo, maar als anderen dat zeggen, dan zal 't wel zo zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Agnieta, ik ga slapen meid! Truste. ZZ... *Ja, dat!* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Originally posted by: Johan W We kunnen de strijdbijl hier begraven quote> Als jij je vizier openklapt doe ik normaal.Dat zie ik niet gebeuren.Verder heeft Rosa wel 'n punt, voor de anderen is het geëamel.Ik zal me dus zo weinig mogelijk met jou bemoeien.Maar mocht ik me weer aangesproken voelen haalt het een weer het ander uit.We zien.Dit is voorlopig het laatste wat ik erover zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 misschien heeft Jan doorgeteld omdat je zelf aangaf dat de AA aan de fam. de 25 jaarspenning gaf meis. En dan lijkt het erop dat zij wel doortellen? Vraag het hem gewoon. En maak het niet groter dan het is, zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Jane, DE AA bestaat niet heb ik gemerkt. Men volgt meestal dezelfde principes maar het lijkt overal anders te zijn. En ach, als geste naar de familie lijkt het me mooi dat ze de 25 jaar penning nog uitreiken. Hasta la pasta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 mij ook Bammie maar het heeft niets met ons jaarpact te maken en Agnieta vroeg zich af waarom Jan toch doortelde het wordt allemaal groter gemaakt dan nodig, dat vind ik jammer. Niwi is/was een pracht voorbeeld voor ons en velen hebben een lijntje met hem maar ik wil me niet met hem identificeren hij is hij en ik ben ik zoiets dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden