Lytse Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Ik probeer vandaag zelf te koken, dus journaal en keuken! @A3: hallo en dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Miss Sophie; RESPECT! Going stronk, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Miss Sophie wat klink je sterk!! Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Ik ben hier niet meer elk moment van de dag en kwam toch even om de hoe kijken. Ben gelijk stil van het bericht van miss Sophie net. Soms denk je van jezelf wel eens met een dosis zelfmedelijden van ik heb samen met drank een rot tijd gehad en ook het punt van vlak na het stoppen dat het juist nog meer tegenzit dan dat stoppen positief werkt. Maar op straat met niks dat ken ik niet en grote schade aan mijn lijf denk ik ook nog niet. Ik besef me dan dat ik weet waar mijn traject ook heen zou gaan als ik het niet ga volhouden zoals nu. Ik lees dit soort berichten ook als een waarschuwing voor mezelf. Veel succes miss Sophie en van harte. Zit nu tragisch te lachen om je filmpje, absolutely fabulous Gelukkig hebben we de snelweg verlaten en rijden op een rustige landweg weet ik veel waarheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Ms. Sophie:present: Goeie avond kanjers. Vandaag heel hard gewerkt omdat er weer 3 mensen weg blijven. Veel ruzie gehad dus komen ze niet meer. Heb Ambu-dienst maar ook op de basis gewerkt anders komt het allemaal niet klaar. Morgen weer werken poeh zie wel een beetje tegen die chaos op hoor. Alles loopt nu in de soep, en nu dreigt ook nog een medewerker er mee te kappen die 7 dagen zo'n 9-10 uur bij ons werkt. Nou als dat gebeurd kunnen ze wel inpakken. Goed ik ga m'n maag vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hoi allemaal, Miss Sophie dank je. ben weer terug van werken en ga nu pannenkoeken bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 goedenavomd saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 make my day AR,.. pannekoekennn mmmjammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Haaaai Bollie, Miranda, Erik, Rosa, BamBam, A3, Lytse, Jopie, rapilos en Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Kunsieeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Aaa Gunn ook weer van de partij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 ook goedenavond miss sophie en harjet,.. u ken ik nog niet maar dat zal vast niet lang meer duren... even bijlezen bij wie is wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hoi Dune, Alles goed? Heej Bollie, Heftig hoor, dat gedoe op je werk. Niet te hopen, dat straks alles op jou schouders terecht gaat komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hey Dune en Rapi. Nee hoor Rap. dat gaat niet meer gebeuren. Dat is vaak vroeger heel anders geweest maar daar heb ik m'n les mee geleerd. Naaf Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 @Miss Sophie,... diepe indruk maken je woorden.... ben er stil van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Ik ben zeker onzichtbaar. Miss S. wat een indrukwekkend verhaal. Maar je klinkt erg krachtig. Gefeliciteerd. Dat het maar een prachtjaar mag worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hai Muppie, Had je gezien hoor:), Ietje, Waarom mag je zoontje een week niet naar buiten? En heb je 1 blikje bier op. Dan is de schade nog beperkt gebleven toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Op m'n werk, maar: Miss Sophie, indrukwekkend verhaal. Al het beste voor joe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hoi Mup:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Welkom Harjet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Oh Ietje, Zielig altijd he, die amandeltjes bij die kinderen. Heb het ook meegemaakt met mijn kleinkinderen, Maar ze knapte er altijd wel heel erg van op. Niet meer snurken, benauwd hebben, en veel minder verkouden. En dat ene biertje..ach, het is je vergeven hoor, nou jezelf ook nog even vergeven, en gewoon niet meer doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 As k hier dan toch ben , goede avond dan maar.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hey spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Help!!! m'n kluts is kwijt!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden