will Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Vonnekuhhh, waar is je lekkere koffie ?? Vlug een bakje nemen. Verwacht vandaag controle dokter, laat hem maar komen zeg ik zo. Ook goedemorgen iedereen, zei hij met een beetje slaapkop nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik heb niet gedronken en ben daar nu heel erg blij mee. Een snelle koffie heb ik al gehad en nu op de fiets naar de baas. Scheelt me 's-avonds naar de sportschool gaan (en de kosten van het abonnement). Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse miranda Taurus Will Mark, doe dat goed met dat gesprekje van je hoor, hooeessfrabbaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Win-win situatie he tatum Voor ER en Fotograaf (lang geleden iets van gehoord) dikke proficiat aan beiden. Lang zullen ze leven, lang zullen ze leven :moon::moon::moon: en nog een flinke ruiker :present::present::present::present::present: er bovenop !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Jen, goed gedaan girl, discipline kan heerlijk zijn Koffieeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Nou ik ga de reis toch maar ondernemen. Beroerd of niet. Oant vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Een goeie maandagmorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Emma:present: Van harte meis, en maak er een hele mooie dag van hƩ Jammer toch weer Ap dat je toch soms weer een terugval hebt. Taurus, weer op staan kerel er zit niets anders op. Probeer vandaag in ieder geval weer te starten met adb. worden. Het leven wordt zoveel prettiger zonder kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucid Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik kom ook even langs.. Ookal weet ik niet goed hoe het hier werkt.. Ik zeg iig gedag achter m'n laptop bakje thee en bescuitje.. Week niet gedrinken :)Dit voel zo goed.. Daarvoor ging ik eerst de koelkast in en aan de wijn... fijne dag iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucid Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Gedronken hahah Sorry is nog vroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Heel goed hoor Lucid. Heb je er erg veel moeite mee gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 goeiemorgen mensen. shoot Lucid, ik las eerst je laatste berichtje voor ik bij ging lezen en dan leek het net alsof je wel gedronken had. gelukkig maar, beter je zo goed voelen he:present: Albert en Taurus jullie weten zelf het hoe en waarom en waarom er drank in huis was/werd gehaald? Kansen gehad om het niet te doen, toch gedaan. Hopelijk was het t waard of heb je je les weer geleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 ik ben spinnen pffffffffffff fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dagpact rip Queenie Albert Lytse miranda Ietjefietje Taurus Acer Fijne dag allemaal. Zal de sneeuw helemaal wegsmelten...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 goeienmorgen hier vandaag ook een nieuw begin hopelijk dit maal wel blijvend Dagpact rip Queenie Albert Lytse miranda Ietjefietje Taurus Acer snoepje emma roos...gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hahaha Ietje daar kan je het wel mee vergelijken. Alleen in een game wordt het, moeilijker als je in een hoger level zit, bij adb, worden wordt het vaak veel makkelijker. Zo mensen ik ga m'n keukenkastjes een uitmesten. Lekker bezig zijn is goed voor de Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Originally posted by: SowhatJe klinkt vastberaden Ietje!Snoep,hoe voel je je?Heb je het hele weekend door gedronken?quote> brakja heel het weekend gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Originally posted by: SowhatAch Snoep,wat doe je jezelf weer aan!En was het weekend nu zoveel leuker met drank op?nee er was geen moer aanvind het al helemaal niet meer lekkeren werd er ook niet blij vanmaar me wilskracht is weg..en zie overal tegenop zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 ik weet dat ik hier doorheen weer moet besef donders goed dat ik zo niet door kan blijven gaan zit weer in mijn oude gedrag..lekker afzonderen maar dat gaat niet want ik heb kinderen maar die rotte begin periode daar zie ik erg tegenop en de weekenden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Snoep, dat is ook moeilijk die beginperiode. Je hebt het al eens eerder mee gemaakt. Toch is het de enigste manier om weer adb. te worden. Wil je nu helemaal stoppen of toch proberen om in de toekomst wat te drinken want dat is heel belangrijk, dan kan je ergens naar toe werken. En kun je niet naar je H.A. stappen en eens om wat medicatie vragen zodat deze periode wat lichter voor je wordt? Zal je misschien heel goed helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 EMMAROOS is jarig! Van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. :light::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Originally posted by: IetjefietjeGrappig, nu ik besloten heb te stoppen is het net alsof ik een heel belangrijk nieuw level heb gehaald in een moeilijk computerspel. LEVEL 2!quote> Dat heet "mindset" Ietje. Erg belangrijk. Je hoeft nu niet meer te piekeren over wel/niet, waar, hoeveel, wanneer etc. En geloof me, dat is een hele zorg minder.Probeer dat gevoel vast te houden, het is je gegund.En oh ja, en laat je de kop hier niet gek maken over (angst voor) trek. Trek is hiermee ook zinloos geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dat kun je doen ietje. Maar zelfs dit voornemen op zich is al weer bezig houden met trek als iets dat wel zal komen. Je kunt het ook uit je hoofd zetten. Immers: trek houdt verband met alcohol, alcohol is niet meer aan de orde dus is het zinloos om me er mee bezig te houden. Punt. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar bij mij werkte het wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ja maar Jopie, datgene wat je hiervoor omschrijft, is dat dan wel noodzakelijkerwijs alcoholgerelateerd? Natuurlijk, iedereen is anders, maar zo ervaar ik dat helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Niet meer met jezelf discussiƫren bedoel je. Maar dat geldt toch voor veel dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden