Spring naar bijdragen

Maandag 25 februari


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Win-win situatie he tatum :D

Voor ER en Fotograaf (lang geleden iets van gehoord) dikke proficiat aan beiden.

Lang zullen ze leven, lang zullen ze leven :moon::moon::moon::moon::moon::moon:

en nog een flinke ruiker :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: er bovenop !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma:present: Van harte meis, en maak er een hele mooie dag van hƩ :heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun:

Jammer toch weer Ap dat je toch soms weer een terugval hebt.

Taurus, weer op staan kerel er zit niets anders op. Probeer vandaag in ieder geval weer te starten met adb. worden. Het leven wordt zoveel prettiger zonder kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen mensen.

shoot Lucid, ik las eerst je laatste

berichtje voor ik bij ging lezen

en dan leek het net alsof je wel gedronken had.

gelukkig maar, beter je zo goed voelen he:present::musicnote::present:

Albert en Taurus

jullie weten zelf het hoe en waarom

en waarom er drank in huis was/werd gehaald?

Kansen gehad om het niet te doen, toch gedaan.

Hopelijk was het t waard of heb je je les weer geleerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoep, dat is ook moeilijk die beginperiode. Je hebt het al eens eerder mee gemaakt. Toch is het de enigste manier om weer adb. te worden.

Wil je nu helemaal stoppen of toch proberen om in de toekomst wat te drinken want dat is heel belangrijk, dan kan je ergens naar toe werken.

En kun je niet naar je H.A. stappen en eens om wat medicatie vragen zodat deze periode wat lichter voor je wordt? Zal je misschien heel goed helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Ietjefietje
Grappig, nu ik besloten heb te stoppen is het net alsof ik een heel belangrijk nieuw level heb gehaald in een moeilijk computerspel. LEVEL 2!quote>


Dat heet "mindset" Ietje. Erg belangrijk. Je hoeft nu niet meer te piekeren over wel/niet, waar, hoeveel, wanneer etc. En geloof me, dat is een hele zorg minder.
Probeer dat gevoel vast te houden, het is je gegund.

En oh ja, en laat je de kop hier niet gek maken over (angst voor) trek. Trek is hiermee ook zinloos geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kun je doen ietje. Maar zelfs dit voornemen op zich is al weer bezig houden met trek als iets dat wel zal komen. Je kunt het ook uit je hoofd zetten. Immers: trek houdt verband met alcohol, alcohol is niet meer aan de orde dus is het zinloos om me er mee bezig te houden. Punt.

Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar bij mij werkte het wel zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...