Spring naar bijdragen

vrijdag 1 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Ik kan Johan sowieso nooit volgen en al helemaal niet als hij in het Engels op hol slaat:D

Dus kan ik me er ook niet over opwinden.

Ik denk ook dat hij vaak probeert te provoceren. Ik ben daar een keer op in gegaan, maar doe ik nu niet meer

Leven en laten leven!

En als ik iemand niet kan volgen of begrijpen, ligt dat uiteraard aan mij,

dat wil ik wel duidelijk stellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogguh, lijsters.

Verbaas je niet, verwonder je slechts.

En weer 'n Heintje erbij, Agnorretje!

Ik ga na de koffie ook ff ontie-bossie en doesjen, straks de laatste late.

Gewoon gaan, Jen, je bent al zo inert.

Soothie boy, how goes?

De rokert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje
Originally posted by: kunsie
Goeiemorgen lieve Jootje:present:

Dat was pas enthousiasme Jootje:Dquote>


Ja ik dacht ik roep maar even.
Toch één iemand die reageerd.
haha;)

En roddelen daar hou ik nie van dus doe nie mee.quote>


Mooie eigenschap Jootje!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn bericht over Johan ook meteen aangepast omdat ik het te eenzijdig vond.

En kan je eigenlijk spreken van roddelen op een forum die door iedereen gelezen kan worden? Of is het een mening geven?

En degene waar het over gaat (wat niet echt netjes is) kan altijd nog later van zichzelf laten horen.

Zoals Gula net deed, toen ze de berichten over haar las.

Maar ja, zoveel mensen en verschillende meningen, het is bijna onmogelijk dat er nooit een onvertogen woord valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik bijgelezen ben is het goedemiddag allen,

@ Jootje: je gaat goed! HOERA! Houden zo!!! :present:

Zo dit was mijn eerste complimentje van de dag en welverdiend! Ik heb niet zoveel met de dag van dit en de dag van dat, maar complimenten (mits gemeend) kan je niet vaak genoeg uitdelen.

@ R.Queenie: wij gaan altijd naar de Allgäu. Vroeger liepen we echt in de bergen, maar dat gaat jammer genoeg niet meer. Eifel zijn we ook regelmatig geweest. Veel plezier in ieder geval. Ze hebben tegenwoordig overal in Duitsland alc. vrij bier, zelfs in Beieren. Vorig jaar ben ik zo goed de vakantie doorgekomen; ik was net helemaal gestopt met de alcohol.

@ Suzie: fijn dat je de dagdraad gevonden hebt. Meteen een leuke inbreng. Werkse vandaag.

@ Aggie beterschap voor jou en het gezin.

@ A3: elke dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad! Scrollen, altijd maar scrollen ... :moon::moon:

Maak er een mooie dag van joh. Ik begrijp ook niet alle postings, maar ik ga uit van het goede. Er zijn vele manieren om de wereld te verbeteren, in de politiek, of achter de schermen, maar ik geloof in "begin bij jezelf".

Vandaag niet gewandeld, want vanmiddag en vanavond moet ik weg en dat wordt teveel.

Voor allen (Kunsie, jij bent ook goed bezig!) ook degenen die ik niet genoemd heb, maak er een mooie dag van. Vanavond laat meld ik me weer af.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je lieve Lytse!

Prettige dag verder nog:present:

En ik ga mijn luie kont ook eens uit de stoel verheffen!

Kijken of mijn kippetjes nog een eitje voor me hebben gelegd, dan krijgen ze

van mij een beetje spagettie van gisteren met wat sla en een kus op hun kleine koppetjes:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Tuurlijk heb je daar moeite mee A3 om mensen te accepteren zoals ze zijn, ik heb dat ook, maar door toch te denken, ach laat het maar, neem ik het ook meestal niet mee naar bed. Soms willen of kunnen mensen niet veranderen omdat ze dat gedrag nodig hebben om zich te handhaven en staandend te houden. Dan kan je wel proberen om die ander te veranderen maar dat lukt gewoon niet.
Mij helpt het heel vaak om te denken, laat maar, het lukt niet dus beter om mijn energie ergens in te steken dat wel lukt.quote>


Wijze woorden Bol :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddags en de complimenten voor iedereen!

Ja het wordt lente, het is zachter buiten en de krokusjes komen op in de tuin!!!

Binnen op tafel ook uitbundig bloeiende hyacinten en een vers bosje anjers, de lievelingsbloemen van mijn moeder. Het is al weer een jaar gelden dat ze op sterven lag.

Jane, nooit complimenten gehad van je moeder?

Dan wil ik er vandaag 1 speciaal aan jou geven:

Wat tof dat je hier al zo lang bent en nog steeds de moeite neemt om nieuwkomers en oudere komers te helpen met je eigen ervaring en wijze raad. Vaak denk ik als ik je lees: yep, zo is het maar net, maar heb zelf niet de puf om zo uitgebreid op mensen in te gaan. Mooi Jane :heart:

En zo draagt ieder zijn eigen steentje bij.

Een mooi forum met verschillende mensen, met veel of weinig woorden, met vriendschap en ruzietjes.

Ieder bloemetje bloeit op zijn eigen manier en dat maakt een mooi boeket :present::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...