Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Oke dan ruim ik de boel wel op....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Laat maar liggen joh, de ochtendploeg ruimt wel op Morgen weer een belangrijke dag op mijn werk. De vraag is of de bank nog krediet geeft en als dat niet zo is zou het bedrijf wel eens kunnen omvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Dus met zijn allen er weer tegenaan, vol motivatie want anders denkt die bank ook, laat die lui maar stikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik ga zo ook afsluiten mensen. Heb net mijn schoonzus aan de tel. gehad. Mijn zwager (de man die ik verzorg als mijn schoonzus een paar dagen weg wil) is ongeneselijk ziek. Een kwaadaardig gezwel onder z'n tong dat uitgezaaid is. Hij heeft dus niet lang meer te leven, en wil dit ook niet meer. Dat zijn alle drie de mannen uit het gezin binnen drie jaar. M'n schoonzus is er toch heel moedig onder. Goed mensen ik ga zo naar bed toe. Neem wel een slaaptabl. in want anders wordt het slapen moeilijk. Niet dat ik verdrietig ben of zo maar het dringt allemaal nog niet zo tot me door. Trusten en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Bol ik hoop dat je ermee om kunt gaan wat een toestand weer he. liefs en sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Sterkte bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Jaap... niet veel zinnigs te zeggen. Dit is gewoon een woord dat ik hier niet mag neerschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 zit even bij te lezen, en zien ik VM,.. en Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Nien een Ban???? huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 hoe is het nu Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Oeps Jaap dat zijn heftige beslissingen!! Sterkte morgen is er veel kans dat je het krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 @Bollie,.. lastig dit, ik weet er helaas alles van..... sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Wat naar Bolle, zo'n bericht. Slaap lekker. En over het wel of niet voorbestaan van ons bedrijf daar kan ik zelf niet veel invloed op uit oefenen. Toch gek, op de een of andere manier voelt het minder erg als het failliet gaat, dan moeten we er allemaal aan geloven. En anders alleen ik. Het is wel heel egoïstisch gedacht en ook stom, want het zou best kunnen dat er een later komt wanneer er wel weer ruimte is voor mij. Ik doe mijn werk namelijk wel goed, dat is het probleem niet. Dus het is ook nog eens stom gedacht. Goed, ik ga ook maar slapen, ik wens iedereen slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Oke Wijfie ik was jij droogt af oke?? Bolletje heftig dit is ook eerst niet te bevatten weet er alles van helaas... Heel veel sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Oeps Jaap, dat zijn spannende tijden voor jullie allemaal. Die onzekerheid steeds! Sterkte hoor. Ik heb de avondploeg weer net gemist. Voor allen die gaan slapen: welterusten en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 ga meteen maar door naar mijn mandje slaap lekker allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 @ Bollie: wat een rotbericht! Natuurlijk moet het nog binnenkomen bij je. Goed dat je een slaaptablet neemt. Rustig laten bezinken morgen. Sterkte meis, ook voor je schoonzus! Goed dat je een paar keer daar geweest bent om hem te verzorgen. Wijfie, wat ze ook zeggen, je gaat geleidelijk aan de goede kant op. Stug door blijven gaan, dat is het enige dat erop zit!! VM had een ban voor twee weken en ze is nu weer terug. Harjet lief van je dat je opruimt. Volgende keer help ik mee. Welterusten allemaal, ik heb vandaag mijn dag niet, maar morgen gaat het vast beter. Ik heb het in ieder geval weer droog gehouden. Slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Bolletje heel veel sterkte!! ik meld me droog af liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Zo ik heb alles aan kant hoor ook afgedroogd want Wijfie liet het lkkr afweten ik laat de rotzooi op de grond aan de ochtendploeg over en weet dat ik het kom controleren!! Slaap lekker allemaal!!! Liefs Harjet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Harjet toch! - gaat maar niet de ochtendploeg vervoegen dan - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Het was een lome dag maar het toch droog gehouden. Allen een goede nachtrust toe gewenst en de handjes boven de deken houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Goede avond, ben eindelijk bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik heb het ook vandaag weer droog gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ook ik kom me even droog afmelden. Goed gedaan Truitje, Jootje, Taurus en alle anderen die af en toe de verleiding toch niet kunnen of willen weerstaan. Elke droge dag is mooi meegenomen. En dan nu mijn mandje in. Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Wijfie:present: hopelijk heb je morgen een betere dag. Het wordt in ieder geval iets warmer, en misschien helpt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden