Spring naar bijdragen

maandag 4 maart 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga zo ook afsluiten mensen. Heb net mijn schoonzus aan de tel. gehad. Mijn zwager (de man die ik verzorg als mijn schoonzus een paar dagen weg wil) is ongeneselijk ziek. Een kwaadaardig gezwel onder z'n tong dat uitgezaaid is. Hij heeft dus niet lang meer te leven, en wil dit ook niet meer. Dat zijn alle drie de mannen uit het gezin binnen drie jaar. M'n schoonzus is er toch heel moedig onder. Goed mensen ik ga zo naar bed toe. Neem wel een slaaptabl. in want anders wordt het slapen moeilijk. Niet dat ik verdrietig ben of zo maar het dringt allemaal nog niet zo tot me door.

Trusten en slaap lekker allemaal.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat naar Bolle, zo'n bericht.

Slaap lekker.

En over het wel of niet voorbestaan van ons bedrijf daar kan ik zelf niet veel invloed op uit oefenen. Toch gek,

op de een of andere manier voelt het minder erg als het failliet gaat, dan moeten

we er allemaal aan geloven. En anders alleen ik. Het is wel heel egoïstisch gedacht

en ook stom, want het zou best kunnen dat er een later komt wanneer er wel

weer ruimte is voor mij. Ik doe mijn werk namelijk wel goed, dat is het probleem

niet. Dus het is ook nog eens stom gedacht.

Goed, ik ga ook maar slapen, ik wens iedereen slaap wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bollie: wat een rotbericht! Natuurlijk moet het nog binnenkomen bij je. Goed dat je een slaaptablet neemt. Rustig laten bezinken morgen. Sterkte meis, ook voor je schoonzus!

Goed dat je een paar keer daar geweest bent om hem te verzorgen.

Wijfie, wat ze ook zeggen, je gaat geleidelijk aan de goede kant op. Stug door blijven gaan, dat is het enige dat erop zit!!

VM had een ban voor twee weken en ze is nu weer terug.

Harjet lief van je dat je opruimt. Volgende keer help ik mee.

Welterusten allemaal, ik heb vandaag mijn dag niet, maar morgen gaat het vast beter. Ik heb het in ieder geval weer droog gehouden.

Slaap lekker.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...