Soothe Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 VM, wat een korte ban zeg. Niet echt een zware 'straf'. Als ik moderator was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ach jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik had weer es een ban................ nie op te voeden he..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Bwaaaaaaaaa Soothe een week of twee ofzo dit keer he! Enne gelukkig ben jij niet beheerder!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 dan met een zweepje zeker heer Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Jane, je kent me hè. Over de knie en met de mattenklopper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 das lastig klapjes geven dan of is de steel al naar zn mallemoer? veel gebruikt, daar zekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Hoi spud. Grote dierenvriend. Onder ons even. Ze hebben me al gevraagd. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 dit vraagt om n referendum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 jaja samen buten ook! ik had de "eerste keer buiten" zorgvuldig "gepland".... Mijn klote gerard... de kat vond da ze op een nacht, zachtjes trippelend voorbij iedereen kon, en via mijn slaapkamer raam dat altijd open staat (want anders 'stik' ik) buiten kon. Ochtend, paniek.... aaaaaaaaaah roxy is weg......... en uiteindelijk lag ie gewoon op de sofa te slapen. Heeft wel een paar dagen geduurd voor em door had dat het dus niet mijn slaapkamerraam was maar wel gewoon de veranda deur , waar ie buiten kan... Nu nog dat ie niet meer die kattebak nodig heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Nee!!! dan maar niet. Nu hond en een happie maken. Niet van de hond hoor Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Originally posted by: jane4dan met een zweepje zeker heer Soothe?quote> uuuuuuuuuuhmmmmmmmm ik heb niks te maken met het feit dat de matteklopper van Soothe stuk is he.. (hmm misschien een beetje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 VM als je het aangenaam vindt, wat zou kunnen, dan moet ik wat anders bedenken. De strenge meester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Spud de boy is 13 en heeft een lief baasje. Ik groet je en ga wat ondernemen. Allen een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Nee, het was niet aardig van me. Maar ik vond het bericht hypocriet, wetende dat je zelf vrijdag nog boven de pot hing. Over eerlijkheid gesproken. Klaar, genoeg erover gezegd, of teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 hier lekkere rendang gemaakt was gister in zo'n toko nou dan weet je het wel voorlopig een midweekje Indische recepten:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Hoe laat kunnen we aanschuiven Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 ik heb t al op en ga 1 portie weggeven dus nog 1 over come and get it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ja Ietje, ik miste haar ook al in de nacht van 1 maart was ze er voor t laatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik ga zelf wel weer de keuken in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 wat dacht jij dan dat ik het nog kwam brengen ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Even door m'n ogen wrijven NNNNNNNIIIIEEEEEEEENNNNNN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Macha thee-rijst soep jane....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Jaja daar was ik weer he Bollie, k kan t nie laten he........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Blij dat je er weet bent meis. Deed hier een klein vreugde dansje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden