AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 toedels Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Toedels Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Zwijg maar over de uitslagen hoor maar mij interesseert voetbal niet alleen ek en wk omdat je dan meegesleept wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hoi Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hoi Gunn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 en voor mij :light::light::light::light::light::light::light::light: voor 1 week geen alcohol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 """Hoi mensen. Weet iemand hoe je Neo Geo roms moet afspelen op Mame? 'k krijg 't maar niet aan de praat."""" en nu had ik juist de oplossing (dank zij k) maar nu is ie weg, tja......... Goede avond verder. ben dus niet verder bigelezen geraakt dan bij de vraag van Gunn. Nog wat gebeurt verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ha Gunn, ook weer terug? Ik log nog ff in omdat ik bedacht dat AR een slinger verdient. Wat met een Ipad niet goed lukt, maar het gaat om de gedachte AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Vieren we feest??? Nog niet gelezen eerst es lezen dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 es kijken of het lukt... nee dus slinger copy pasten... :light::DB):light: dan zo maar proberen............. (tja AR K slaapt al, of allez dat zegt ie, ik denk eigenlijk dat ie met zijn nieuwe vriendinneke, ze heeft een iguana als pet, aan het chatten is. En dat vind ik dan wel weer een leuk vriendinneke. Anders had ik het aan hem gevraagd...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: akeleiHé Nien,Neen, ik zit een beetje tv te kijken en loop in pauzes naar computer, beetje slingers breien , verder gaat t goed quote> en nu wil ik niks zeggen he, maar buiten slingers kan ik eigenlijk heel goed breien!Vind het ook heel leuk om te doen ook.Hoe moeilijker, hoe meer tellen hoe liever.Heb zo ooit voor K een noorse jaquard trui gebreid met zijn naam in het japans erin verwerkt;Echt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Reclame... AR gefeliciteerd!!!:musicnote: (waarom onthoud ik zulke dingen nou nooit :$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Geveeliesietirt met je week droog, AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: Vlaamsmeisjees kijken of het lukt...nee dus slinger copy pasten...:light::DB):light:dan zo maar proberen.............(tja AR K slaapt al, of allez dat zegt ie, ik denk eigenlijk dat ie met zijn nieuwe vriendinneke, ze heeft een iguana als pet, aan het chatten is. En dat vind ik dan wel weer een leuk vriendinneke. Anders had ik het aan hem gevraagd...)quote> Ben toch reuze blij met jouw slinger:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ik ben begonnen aan een halve leverworst Ha Gunn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 goeienavond allemaal, Reclame idd. Ik vraag me af of Gunn mss een beetje teleurgesteld is dat hij geen slingers heeft gekregen. Hij staat vandaag 4 maanden droog!!!!! Hier Gunn :) AR voor jouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: GunnGeveeliesietirt met je week droog, AR. Je bent me nu zeven dagen voor. Is eene goei!quote> Had ik liever niet gehad GunnJe bent een voorbeeld voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik ben bang dat Gunn bedoeld dat hij net gedronken heeft. Jammer Gunn, je ging zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: Lenieik ben begonnen aan een halve leverworstHa Gunn...quote> Later de andere helft;) Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Akelei. ik brei ook elke avond en het is heel handig tegen te veel roken. Ik weet dat je gestopt bent met roken maar als je eens niet weet wat je met je handen moet doen, is breien heel handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: GunnGeveeliesietirt met je week droog, AR. Je bent me nu zeven dagen voor. Is eene goei!quote> Had ik liever niet gehad GunnJe bent een voorbeeld voor mequote> geloof er niets van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Gewoon opnieuw leren breien Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 die moet ik bewaren AR, als beleg voor m'n zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ja !! Daar noem je ook wat! Sokjes! Of NOG moeilijker, handschoenen, geen wanten he maar echt met vingers he. Maar sokjes zijn leuk! Of grote sokken ook, maar dan echt met een "teenstuk" en een "hiel he. Katoen liefst, maar idd, bikke zweethanden, bikke te hard trekken en t zit zo vast als een muur... Maar ik meen echt dat ik breien heel relaxerend vind . Meditatief zelfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden