Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Nee... Niet goed verword Je weet het Maar je blijft vechtem Geef de strijd op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 droog gebleven, dankzij dagpact. blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 @ Gunn: je hebt me de stuipen op het lijf gejaagd, vooral omdat je meteen weg was na je onheilstijding! Mispunt! Wat ben ik blij dat je alleen de boel maar zat op te stoken. @ AR: stug doorgaan, er zit niets anders op. De eerste week is weer binnen. Voor jullie beiden een slinger: :light::light::light::light::light::light::light::light::lips :light::light::light::light::light::light::light::light::lips Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 goh, kom ik even op een fijn moment binnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 laat maar gaan Lydia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 even welterusten zeggen... net nog even gekeuveld met zoon en vriendin..was wel even lachen. nu de hoogste tijd. dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ach Lydia Het zij zo Trek je er nets van aan Het gaat niet over jou Ook niet over Agnieta Doe je ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 @ Lenie: fluisterend..... volgens mij ben je nu jarig. Hartelijk gefeliciteerd meis. De slinger krijg je morgen. @ Lydia: weer een droge dag en dat geldt voor meer mensen: Sieraad, Wijfie ondanks haar trek, Gunn, Madeleine, en vele anderen. Wat Chrisje al schreef: voordat je op het forum kwam, wist je niet dat er zoveel mensen werken aan hetzelfde probleem. We steunen elkaar. Welterusten allemaal en tot morgen. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Op zuuk naor besef en naor warmte Op zuuk naor joen warkelijke zölf Zo’n missie komp gauw op ‘n zietspoor terecht ‘t Is en ‘t blef ‘n gevecht Ben weer ‘s uutscheid met roken Verleidings bennen slimmer as mij ‘t Komp vast wel weer mooi op zien pooties terecht ‘t Is en het blef ‘n gevecht En ik ben nog lang niet muu Ik ben nog lang niet muu Ja nou en dan eben ‘n daggie ofzo Mar opzich ben ‘k nog lang niet muu Jezus zee tegen zien leerlings Ien van joe zal mij veraodn Zo kwam Judas toch mal in de biebel terecht ‘t Is en ‘t blef ‘n gevecht Waorum haal ik Judas der bij hier Waorum weer die biebel enzo Ik had der genog van, dat had ik toch zegt? ‘t Is en t blef ‘n gevecht Jij komt toch uit Twente wat leuk joh De Achterhoek is vast heel erg fijn ‘k Heb het al te vaake uutlegd ‘t Is en ‘t blef ‘n gevecht Niet bidden veur bonen, dat doe ‘k nie En ik slaop niet op stapels met stienen Ooit as ‘t water echt goed steg Dan wordt het pas echt ‘n gevecht Vechten tegen de tranen Knokken tegen de dwang Houwerij met joezölf en de duvel zien knecht ‘t Is en ‘t blef ‘n gevecht Read more: http://www.muzikum.eu/nl/123-1...kst.html#ixzz2N5gliJJp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik wil iedereen m'n excuses aanbieden. Wat ik schreef was wel gemeend. Ik wil vluchten. Weg van alles wat me verstikt. Vaste patronen doorbreken. Dat geldt dus ook voor dit forum. Of internet in 't algemeen. Ook m'n familie is me een last. Niet omdat ik ze haat - 't zijn in en intens lieve mensen - maar ze trekken me mee in hun vastgeroeste leefpatroon. 't idiote is, dat ik juist wél gedei in vastigheid. Dagelijks terugkerende waarden. En dat haat ik aan mezelf, omdat ik daarin de angsthaas in mij herken. Ik wil los daarvan. Los los los! Ik heb nooit echt vrijheid gekend. Eens dacht ik het gevonden te hebben in drinken. 't wierp de mentale blokkades omver die mij beperkte. Man, wat voelde dat goed! ... Goed, nogmaals m'n verontschuldigingen aan iedereen. Maar echt, 't kan zomaar ineens zijn dat ik zonder opgaaf van rede hier weg ben. 't moet! 't moet een keer gebeuren. Slaap lekker, lieve mensen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hoi Jops, ik heb mijn vriend zot geld geleend voor een ouwe alfa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lieve Gunn, ik gun je zo dat je jezelf vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hee Jop! Hee Gunn! Ik ga zo naar bed Ik heb hullie gezien! Jullie, bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Een mens moet niet materialistisch zijn, want je neemt niks mee in je graf, maar een mens moet zich het leven wel aangenaam maken en soms iets zots doen. Zoals een ouwe lichtblauwe alfa kopen die je niet nodig hebt. Terwijl je huis uiteraard langs geen kanten op orde is, anders is er niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Gunn, Vastgeroeste leefpatronen kun je ook zien als structuur in je leven. Dat klinkt dan meteen al wat positiever. Ieder mens heeft toch bepaalde verantwoordelijkheden: werk, kinderen, familie etc. Jij wilt los, heb je al iets in gedachten? Jopie een fiets met geplakte en opgepompte banden rijdt altijd lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Welterusten Jopie. Ik ga ook slapen. Morgen gaat de wekker alweer om 7 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Het heeft bij mij ook iets mets loslaten te maken. Loslaten van zekerheden die niet bestaan. 't Gaat nogal diep wat wat betreft. Iets zots mógen doen - binnen de grenzen van het aanvaardbare, dat dan weer wel - omdat ik niet weet wat de toekomst me zal brengen. Niet vasthangen aan de zekere structuur van 12 biertjes per dag, maar ineens opduiken in een cursus des avonds. Heel avontuurlijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden