Mupke Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmopb Mupquote> Ik zat ff te suffen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: AlbertRemmopb Mupquote> Ik zat ff te suffen. :$quote> ja dat had ik dus in de gaten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ja Lenie:heart: Ik wist het al en ook van dat het maandag moet zijn Rustig an Meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 dank AR... kom jullie gewoon even vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 je verveelt niet:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik ga even het nieuws kijken. Misschien tot later vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Doei Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Mup, ik hoop zo dat je gelijk hebt, en dat hij hier zich weer snel meldt, ik maak me toch zorgen om hem. Lenie, ja je schreef het al deze week, de sterfdag van je vader. Moeilijk he, zo'n dag. Gelukkig gaat ook deze dag weer voorbij... Hou je goed meis! Ik zit me trouwens net te bedenken dat het toch van liefde betuigd dat je deze dag met hem en je gevoelens bezig bent. En dat dat behalve verdrietig toch op een bepaalde manier ook mooi is. Tja, ik weet niet of ik me helemaal duidelijk uitdruk, maar ik bedoel: Hij wordt gemist...er wordt dus nog steeds van hem gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 even niet nee haha dag dag Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik ga tv kantine kijken de hoogtepunten en daarna wie weet het of weet ik veel of zo met Linda de Mol. Maar blijf vastzitten aan het forum ook hoor Ik geef me vanavond zelf wel een slinger voor 1 week;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 altijd Nancy... hij zou dit jaar 67 worden... de dag is bijna om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Agnieta Het feit dat je goedenavond zegt is al een feestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Agnieta:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 hihi, maak trouwens jullie borst maar nat morgen. m'n shag is bijna op en m'n geld ook...ik zal er niet gezelliger op worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ik blijf gewoon in bed. of ik word zo sjaggo dat zoon-lief een pakje haalt haha ach en anders word het gewoon ( nou ja gewoon) tijd om te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hier nog zo 1 Haal vanmiddag voor W een pakje shag van mijn laatste geld en bij mezelf haal ik de avond nauwelijks nou ik heb nog een volle asbak:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: AgnietaIk wordt er helemaal onbehaaglijk van,weet gewoon niet wat ik met jullie moet doen nu..al die hartjes..Terug kussen of zo?quote> JAAAAAAAAA doe es leuk:Dhet is goed hoor je bent toch ook een goed mens of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 mag hoor Ag. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Daar wachten we eigenlijk op.... make our day, Aggie! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Heerlijk...dat maakt m'n avond weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Dank je agnieta was niet moeilijk hè Maar het fleurt wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 En de mijne ook! Ik zit trouwens op visite en het gaat nou wel opvallen dat ik toch veel op mijn mobiel zit te tikken. Moet nokken dus nu, een prettige avond gewenst, latersszzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Even weer vlug bijgelezen. Vanavond allerlei goede films en daarom thuisbioscoop met manlief. @ Gunn: je staat op je eigen dagpact. 4 Maanden.... Kom terug, dan kan ik je je oren wassen! Ik hoop toch zo dat je je bedacht hebt. @ AR: sterkte en hou vol. @ Lenie: ik weet ervan. Ook dit weekend gaat voorbij. Voor iedereen een plezierige avond en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ik ga er ook van tussen... lekker een filmpje kijken op RTL 5 ik blijf wel ingelogd... fijne avond jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden