Dylan Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Droog drinken zoals je eerst schreef is misschien toch de betere optie dan HTS? 2,5 Maand ga je toch niet weggooien? Of is het al zo ver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Hoi Madeleine, Ik ben hier niet zo vaak, maar wil je iets zeggen over je onrust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Hoi Joris, een goede adb'er zie ik. Altijd mooi om te zien. Ik weet niet goed waar mijn onrust vandaan komt of waarin deze zit. Sinds twee weken slik ik Efexor en het kan zijn dat het daar vandaan komt? Ik weet in ieder geval dat het niet aan drank gerelateerd is, want ik heb geen dorst. Altijd wel een beetje, maar niet genoeg om naar de supermarkt te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Goededag Frums! Ik ben weeeeer eens niet bijgelezen, maar wilde even melden dat ik het droog hou en dat ik met advocaten in de weer ben. Ik heb mijn rechtsbijstandverzekering gesproken en zij gaven me groot gelijk dat ik aangifte doe. Ik zit onder de blauwe plek en heb een enorme rug en hoofdpijn. Vanmiddag moet ik werken, gelukkig is er iemand die me even brengt, alleen durf ik het huis niet uit. Maandag onderzoek bij de dokter en dan met alle verslagen naar het front. Ga goed lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Hottie:sun: Zo en nu weer schilderen, tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenOp de bodem van de fles liggen geen antwoorden. quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 @Madeleine, Ik weet het niet. Ik ben zo'n ADB'er die het zonder medicatie doet. Valt niet altijd mee hoor. Hou je een alcoholdagboekje bij van de trek en wat je dan daarbij denkt en doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Nee, ik houd geen dagboekje bij. Ik heb dan ook meer trek in een chocoladepaashaas in mijn boodschappenlade, dan in een biertje. Ik denk dat ik teveel moet van mezelf. Maar daarin ben ik vast niet de enige. Er zijn meer mensen die heel veel moeten, van anderen, van zichzelf, en lopen ook niet zo te zeuren. Ik draag niet, ik klaag. En dat vind ik een zeer slechte eigenschap van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Hoi allen, Snoepje hoi. Waar ben je in godsnaam mee bezig Snoepje! Tegen beter weten in, alle goede tips ten spijt, ben je aan de alles kapotmakende eerste begonnen. Ook neem ik aan dat Shahire je achter de schermen tot steun is geweest. Je zei dat je wel zou zien waar het schip strand. Waar het gaat stranden weet ik niet, wel dat je je in zéér ondiep water bevindt. Je moet kappen met die bende Snoepje! Nu krijgen we ook nog verhalen over *. Het forum is daar niet de aangewezen plek voor Snoepje. Het lijkt mij dat er echt meer nodig is. Zoek wat hulp als het je boven het hoofd groeit. Het is hier een zelfhulp groep, deze schiet tekort om psychische nood te lenigen. Snoep, hou eens op met al de mitsen en maren- ja maar dit, ja maar dat. Drank uit de weg doen Snoepje en zoek wat adequate hulp. Sterkte en een warme groet. Michael. Pak je bijeen. Deksels nog aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Ik schrok me ook wezenloos Snoep, zorg svp dat je professionele hulp krijgt meis. Dan maar weer terug naar wat saaier, dit is toch geen leven zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Hotseflots stoppen man, ik las droogdrinken en dan kunnen we je steunen hier en nu maar als je kiest voor drinken en doorgaan pfffff dan schuif je ons even aan de kant. Mag ook natuurlijk, ik weet inmiddels al beter om te gaan met mijn machteloosheid dan. Maar jammer vind ik het wel. morgen geen humor dan ben ik bang. En als we iets kunnen doen, laat het weten he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Middag!! Hot?..wat doe je nou? Net een halve tas met eten gehad van de buuf...ze zit sinds 1,5 week bij de voedselbank. hoef ik me daar niet meer zo druk over te maken...maar ze krijgt zoveel, dat ik mee mag genieten. zo lief Snoep.... kop op meid.. grijp jezelf bij je kladden en je lurven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 RL...heel veel succes meis!!! ik hoop echt dat ze die griezel gaan aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 ben ik zo eng?...dat het zo stil valt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Nee hoor Lenie, het is de hele dag al wat stilletjes hier. Fijn dat je buurvrouw wat met je kon delen! En gefeliciteerd met je twee maanden! Ik wens Snoep en Hot veel sterkte toe, ganiegoe, he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 ik word er altijd een beetje griezelig van als het zo stilletjes is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Boeh. Nou Lenie zal ik jou dan eens een flinke pakkerd geven voor al die tijd adb. zijn? Hier komt ie dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 ik zat op Hots te wachten en intussen de krant te lezen maar ga weer gauw wat doen nu fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 nou ja, al die tijd.... maar..senk joe X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Ik wacht ook op Hots..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Vanochtend mijn mutsjes precies 115, opgestuurd. Ik ben zo benieuwd waar ze naar toe gaan. Daar krijg ik bericht over. Zie het al voor me al die kleine zwarte mooie koppies met een mutsje. Genieten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenDank je wel Bolletje,ik bewonder jouw oprechtheid,en je zwaar onderschatte bindende factor op dit forum.Liefs.quote> ja Hotsje hebt nog wat te verantwoordenwie onderschat onze Bol hier?Ikke niet hoor, integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Mijn berichtje van 17.50 u is weer eens weggevallen, denk ik, beter is om te zorgen dat je niet onderaan een bladzijde staat, gebeurt me wel vaker, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 dan krijgen wij zeker ook weer een foto te zien Bol, met zo'n mooi getooid koppie? oh ja ik ging wat doen met de nadruk op verleden tijd:$ bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Ik onderschat Bol iig niet! En nu richting keuken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden