Spring naar bijdragen

vrijdag 15 maart 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

even aandacht voor de Nationale

Ned.Doet weekenddagen

als je morgen wat uurtjes over hebt

en iets onverwachts wilt doen voor

een ander; je kunt je voor korte klusjes

aanmelden bij jou in de buurt; van het verwennen

van mensen, tot verven, schoonmaken enz enz

erg leuk om eens te neuzen; ik ga een binnenstadsspeeltuintje

mee opknappen morgen middag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn he, AlbertRemmo, het weekend breekt aan,

even wat rust, toch?

Jammer, Hot is alweer weg, ik hoop dat het goed met hem gaat.

Nu weer terug naar de studieboeken, morgen om 10 uur moet ik scherp

staan in Amsterdam! Prettige avond allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan hoop ik dat je vannacht toch wat kan slapen Nanc.

Hier ook goed nieuws. J. z'n huis wordt voorlopig verhuurd, en de kans zit er in dat de mensen het ook gaan kopen. Dat zou fijn zijn want de meiden hebben hun handen er aan vol. En hebben het al zo druk met hun eigen huishouden. Binnenkort zullen we horen hoe het precies zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Nu ben ik eindelijk bijgelezen en nu gaan jullie alweer weg!

@ Nance: studeer se! Vriezer leegmaken is ook nodig en de keuzes die ze kunnen maken, klinken heerlijk! Morgen succes met je tentamen.

@ Bollie: 115 mutsjes! Wow! Heb je nog naar die andere brei-doelen gekeken?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het vandaag alweer druk! Vanmiddag naar de kapper geweest; veel eten voorbereid en gekookt (o.a. stoofpeertjes). Vanavond nog weer een keer zuurkool gegeten. Lekker.

Bij de kleinkinderen geweest. Op het laatst kreeg het mannetje van 4 nog een enorme driftbui, omdat hij niet verder mocht snoepen en meneertje had honger! Hij krijgt altijd zijn zin, dus dat is hij niet gewend. Gelukkig waren zijn ouders er en zij verboden het hem. Krijsen en gillen! Ik vind het een vorm van verwaarlozing als je je kinderen helemaal geen grenzen leert!

@ Snoep: er waren een hoop berichten van je vervangen door een sterretje. Het gaat kennelijk weer slecht met je. Ik vind het reuze rot voor je, maar wat iedereen al zegt: wij zijn hier ervaringsdeskundigen en kunnen geen psychische zorg verlenen. Ik denk dat je die wel nodig hebt.

Alsjeblieft, probeer te accepteren dat je geen maat kunt houden. Je hebt het jezelf keer op keer bewezen. Die 1,5 jaar droog waren toch zo slecht niet? Misschien wat saaier, maar tenminste niet zo verdrietig als de staat waarin je nu bent!:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavund.

He Bol we onderschatten je echt niet hoor :sun: , is die Hot nou helemaal lazerus.

Hot ;) Morgen weer der voor gaan hoor.

Die Bol, straks komt er nog een wietkwekerij bij je. Kun je een leuke cent bijverdienen :P

Snoepje, dit gaat toch niet over saai of niet saai?

Zoek alsjeblieft hulp, ik weet niet wat je precies geschreven hebt, maar jij verdient ook beter dan dit. Je moet het wel zelf in gang zetten en die stap zetten :present:

Lenie van harte met je 2 maanden, en lief van je buuv, zo helpen jullie elkaar :musicnote::)

Best veel gewerkt van de week. Nou ja het houdt je van de straat zullen we maar zeggen.

Zal voorlopig wel zo blijven ook. Ik kan er wel mee dealen, als ik het van de positieve kant blijf zien. Als ik kijk naar wat ik allemaal voor elkaar krijg in plaats van wat er misgaat, en naar wat ik bijleer aan inhoud en samenwerking. Het geklaag van anderen laat ik maar langs me heen gaan, of ik vraag: en wat ga je eraan doen? Het blijft nou eenmaal een gekke wereld.

Nu ga ik relaxen, straks film kijken met mannie, lekker knus.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ga ik relaxen, straks film kijken met mannie, lekker knus.quote>


Kate, wat klinkt dit heerlijk, en wat mis ik dat nu net :huh:

Goedenavond frummers, ikke weer een nachtje tussen de schepen. Vriendin gaat komende dinsdag tekenen voor haar app, morgen en zondag gaan we samen meubeltjes uitzoeken voor haar. Ik leef nog steeds heel erg mee met haar, maar ben tevens toch blij dat ik al zover ben. Al gaat het me veel geld kosten, ik wens ze zo graag een nieuwe start toe.

Snoepje, komaan hé meisje, grijp je bij elkaar, want dat je het kunt staat als een paal boven water. Waar is je vertrouwen in jezelf naartoe ?? Of moet ik even de grens komen oversteken ;)

Er gaat de komende weken heel veel veranderen in mijn leven, en misschien in de zeer goede zin. Ik durf me er nog niet over uit te spreken, te vroeg, te broos. Time will tell ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is het minst wat ik kan doen Marika. Ze heeft zo goed als niets en ik kan haar niet aan haar lot overlaten. Het is idd het beste voor ons, maar zij denkt er nog steeds (ja zelfs nu nog) anders over.

Ik wil alleen maar terug gelukkig worden, en hoop dat zij dat ook kan zijn. Het leven is te kort :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...