Burchill Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goedenavond frummers, Kom mij even afmelden voor de Dagpact. Even trek gehad, maar gelukkig cognitief kunnen oplossen en ook gewoon op tijd een avondmaal genomen. DAGPACT Runningliesje Albert Lytse Joris - afgemeld, en veilig de avond in. Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 de kop is er weer af Joris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 R. Liesje vroeger kreeg ik nog al eens angsten doordat ik last had van hyperventilatie. Zou dat bij jou ook kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Kan heel goed Bol. Mijn angsten zijn deels reëel door de bedreigingen. We hebben al camera's hangen, de bel staat uit. Maar de politie mag ik niet meer bellen, vanwege dat ik gevaarlijk zou zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ja R.L. het is me een beetje ontgaan wat er nu precies gebeurd is sorrie. Maar als er politie bij geweest is zal het nodig geweest zijn. Maar jij mag de politie niet meer bellen omdat jij te gevaarlijk zou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Liesje, ik wil je zeggen dat ik je wel lees. Ik weet niet goed hoe te reageren. Toch wil ik je een welgemeende, vituele (((knufff))) geven Heel goed dat je niet drinkt. Dat zou je gevoel van angst en onzekerheid alleen maar versterken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goeie avond Tatum en welkom terug Jopske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Thanx lieve Jopie en Bol! Bol, ik kan het niet opnieuw vertellen, maar ik word bedreigd en toen ik de politie inschakelde dachten ze dat ik hun bedreigde en ben ik geppersprayed en ingerekend. Zeer hardhandig aangepakt door de politie. O en ik had niet gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Knufffffffffffffff aan jou Tatum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Oei R.L. dat zal een rotervaring geweest zijn zeg. Nee hoor je hoeft het niet weer opnieuw te vertellen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ik ga vast douchen en in bed liggen. Wie weet tot later lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Bol, jij je plantjes binnen. Deed ik vroeger trouwens ook, zelf kleine plantjes opkweken uit zaad, maar dat was dan voor tuinbonen en doperwten Qua roken ben ik opgehouden met tellen na 14 jaar gestopt te zijn. Het is al langer, maar ik weet niet meer hoe lang. Toch kan er (heel soms) iemand naast me zitten met een ontzettend lekker sigaretje. Dan adem ik de rook diep in en dan zeg ik: "ik rook gezellig mee". Maar als ze me aanbieden dan wil ik niet meer. Ik ben veel te bang weer met handen en voeten aan een rookverslaving vast te zitten. En is die sigaret op, dan ben ik er ook weer helemaal klaar mee. Ik hoef dan gelukkig niet op zoek naar een nieuw mee-rook-moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 O Tatum ik heb toen mijn man nog leefde, veel groenten hier verbouwd. Ik had van die speciale kweekbakjes. Zat net nog te denken waar ik die gelaten heb. Ik ben nog niet zo ver dat ik wil stoppen met roken. Nog nooit die behoefte gehad maar wil wel gaan proberen om wat (gezonder) te gaan roken, dus zonder dat er van alles doorheen gedaan is. Maar kijken, misschien is dit al een eerste stap naar stoppen met roken. Lekker een paar uurtjes ontspannen RL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 RL, ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren. Dus alleen een rustig aan van mijn kant. Vanmiddag had ik bedacht dat ik wel eens op hoge hakken de stad door kon (ik loop eigenlijk al jaren op platte schoenen). Dus compleet in nette kleding, make-up op de snoet en haar gestyled door de stad. En toen begonnen mijn voeten toch een partij zeer te doen. Dus ben ik strompelend maar weer teruggegaan. Hakken uitgedaan en verder gegaan op sportschoenen. Huisje schoon, lekker broodje gehad vanmiddag en nu koffie zetten. Ow, en mijn joggingbroek, de bewuste, is zojuist gekrompen in de was. Was het al geen broek om mee naar buiten te gaan, nu helemaal niet meer. Ik heb last van hoog water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ik zou vandaag trouwens rustig aan doen, maar daar is weinig van gekomen. Ik heb een creditcard aangevraagd om zelf online een hotel te kunnen boeken voor de vakantie. Het hotel van mijn keuze kan niet met ideal of met paypal betaald worden. Daarna door naar wat bouwmarkten in de buurt. Mijn bad heeft 2 putjes, 1 beneden om het bad leeg te laten lopen en 1 bovenaan zodat het bad niet overstroomt. Nu is die bovenste los gegaan. Ik heb nu een waterbestendige afdichtingspasta gevonden en ga dat binnenkort (waarschijnlijk woensdag) proberen te repareren. Lukt dat niet, dan merk ik het vanzelf want dan druppelt het water in de keuken door het plafond heen. Ps: afdichtingspasta: ik wilde het gat wel dichtmaken, dan kan er meer water in het bad blijven staan. En weglopen terwijl het bad volloopt doe ik nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Gaat dat Tatum dat afdichten? Het is nog al een groot gat hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Madeleine, ik kan je bijna zien lopen zo mooi heb je je dag beschreven Morgenmiddag ga ik met een klein groepje uit de alleengaandengroep naar een film waarbij ook eten (buffet) wordt geserveerd. Er is me al ingefluisterd dat de prijs dusdanig laag is dat het eten nooit veel kan zijn. Ik ben dus gewaarschuwd en neem extra geld mee voor een achteraf-snack. Of anders heb ik altijd thuis nog wel wat Tja, en dan is het weekend al weer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Hoi allemaal Vandaag lekker uitgebreid gegeten groente gewokt met daardoorheen gehakt, woksaus en noodles verder heb ik nog even niks te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 gaat snel hè zo`n weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Zelf met de badkuip bezig, dan ben je vast een handig type, Tatum. Ik doe het je niet na. Zo'n buffet kan nog best meevallen. Heb weleens weinig betaald en veel gekregen. In tegenstelling tot het laatste etentje. Veel betalen, weinig krijgen en niet te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Bol, ik ga met dat spul proberen om de dop die er zat/zit weer vast te plakken. En dat hoeft daarna niet meer waterdoorlatend te zijn (lees: water af te voeren). Plakken kan ik. Ik heb zelfs de wc bril op de pot vastgemaakt (na vele keren proberen het netjes te doen met bijgeleverde schroeven) met secondelijm. En nu blijft het keurig op zijn plaats zitten. Ik geloof dat echte klussers mij niet willen zien klussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Originally posted by: TatumIk geloof dat echte klussers mij niet willen zien klussen.quote> Maar je doet het toch maar mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Nee Madeleine, handig ben ik niet. Maar het moet toch gemaakt allemaal. Ons Bolletje, die is pas handig. Vaak lees ik dingen van haar dat ik denk: "je weet het allemaal maar" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 AR, het moet wel. Ik vind het niet leuk, maar ik ben wel blij als het af en (vooral) gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden