lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 leuk he tatum ineens volwassen met situaties omgaan en zo dat je er nog beter van wordt ook. Dat is nu groei! (en niet voor de kilokiller) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Wijfie je had het vorige week over vrijwilligerswerk. Heb je daar al iets aan gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 ik ga lekker met een boek vast op bed liggen het schrijnt als een gek nu en om 9.30 uur al weer mn volgende spinningles. beetje vaseline maar eens proberen. fijne avond nog en slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Doe je wel een beetje rustigaan Jane? Trusten meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Mag ik trouwens even klagen? Ik weet dat ik het hier al vaker over heb gehad en het te pas en onpas meld, maar het zit me dan ook erg dwars. Hoelang blijf ik nog moe? Ik slik nu twee weken Refusal en Efexor en na een paar uur kan ik mijn ogen nog amper openhouden. Als ik het koud krijg, dan is het ook al bijna bedtijd. Heel fijn, slaap heel erg graag, maar toch liever normaal. Hoelang blijven de effecten van de medicatie nog voelbaar? En dan heb ik het meer over Efexor, want Refusal was in het begin van het jaar na twee weken, overdag, wel over. Het is echt heel erg lekker om lang te slapen, want dat scheelt toch een stukje trek, maar het is nu te vaak, zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Bol Ik wil wel toegeven dat er één moment was dat ik het even heel zwaar kreeg: toen we weg zouden gaan wilde één vrouw (we waren met ons vier-en) graag nog een rondje geven. Zij wilde duidelijk nog een glas wijn. Dat was goed te zien. De gremlin bij haar was wakker geworden. En toen werd in mijn eigen herinnering ook het gevoel wakker gemaakt "ik wil er persé nog één". Maar gelukkig hielden de andere 2 vrouwen voet bij stuk en zijn we naar huis gegaan. Lekker wandelen in de frisse buitenlucht naar de trein toe Einde trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 ik laat het verder afweten voor vanavond niet gedronken maar snot verkouden dus ga lekker m`n nest in truste allemaal:lips: tot morgen jane:heart: hou je ook een beetje rekening met jezelf? heb je nestosyl zalf of calendula? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Divorce komt bijna. Ik ga kijken en daarna slapen. Welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Het is ook niet altijd even makkelijk Tatum en vaak komen er momenten dat je gaat twijfelen, ik denk dat iedere a.d.b.er die momenten wel heeft, maar het maakt je toch sterker denk ik. En vooral morgen, dan kan je trots zijn dat je vandaag niet gedronken hebt. Madeleine heb je je bloed wel eens na laten kijken? Misschien een vit. gebrek, of iets anders? Ik weet niet of iemand je kan vertellen hoelang die effecten nog blijven, ieder mens reageert anders op medicatie. Trusten lieve Ap, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Bol, dat is natuurlijk ook zo. Ik klaag absoluut niet over het feit dat ik zo lekker en snel inslaap en langer slaap dan normaal. Maar wel dat ik zo snel moe ben. Morgen controle van de HA over de medicatie, dus dan er ook maar even over hebben dat ik zo snel moe ben. Kan best zijn dat ik wat vitamientjes mis, nu ik niet drink. Had al gekeken naar de B-complex, maar het is hier moeilijk te vinden. Vind ze wel in de Multi en C in overvloed, maar de B op zichzelf niet. Zo vreemd, mijn woonplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Oeh, Akelei. Dat is minder. Heeft het te maken met het stoppen van Roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Dat ken ik wel en dan voornamelijk uit de tijd dat het pakje leeg was, ik daarom maar in bed was gaan liggen, en niet anders wilde dan uit bed gaan om te roken. Niet slapen is gewoon ontzettend rot. Toen ik nog werkte en dan weer eens gestopt was met drinken, om te gaan afvallen, dan moest ik gewoon na vijf dagen bijtanken met drank, omdat ik gewoon wilde slapen. Ik kan dan ook heel slecht tegen slaaptekort. En nu maar zeuren dat ik zoveel slaap. Het is ook nooit goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Slaap lekker! (Joops DIE ga ik me aanschaffen, en wat zonder... natuurlijk wel MET zuignap) http://youtu.be/-gwUtEEjZJ8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Madeleine..is dit wat? ik kreeg B12 mee vanuit het ziekenhuis http://stichtingb12tekort.nl/b12-tekort/symptomen/ http://www.vitamine-info.nl/al...-een-rij/vitamine-b12/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Lenie, die klachten heb ik deze keer met het stoppen niet. Herken ze wel van de vorige keer stoppen. Dat mijn vader ook zei:"Het is dat ik weet dat je geen druppel hebt gehad, want anders had ik gedacht dat je stomdronken was". Toen kon ik niet op woorden komen etc. Ietje, slapen is het enige. En zo nu en dan eens een oorsuis/piep. Verder niet. HA en ik hebben morgen sowieso contact i.v.m. medicatie. Eens kijken wat hij zegt. Het slapen is wel een probleem, maar meer, omdat ik nu niet weet hoelang het gaat duren. Als het morgen over is, dan is het goed. Als het nog weken duurt, dan zou ik dat toch wel wat minder vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 oke, nou succes morgen dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ik kom me nog even droog afmelden. Iedereen die het nodig heeft, sterkte in de strijd! Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Aspartaam in lightdranken is ontzettend giftig. Ooit was er een nieuwsitem over op televisie. Als Aspartaam boven de negentig graden kwam, dan zette het zich om in puur gif. Laat ik nu altijd flesjes cola light in de auto hebben liggen, als het lauw is dronk ik het niet meer op en toen ik mijn auto ging schoonmaken, haalde ik de flesjes eruit. Cola was geen cola meer, zoals ik het kende, het was heel vies giftig geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Kanjers trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 goedenavond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Klachten bij gebrek aan Aspartaam? Nou, dan heb ik daar in ieder geval geen last van. Daarvoor is mijn verslaving aan Cola Light veel te groot. Lenie, dank je wel. De websites waren heel erg nuttig. Ik wist niet dat er zoveel klachten uit voort konden komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 aub, doe er je voordeel mee ik ga afsluiten. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Haha, ik las het verkeerd. Hoe slecht het ook is voor mij, ik blijf het drinken. Een vriendin van mij is door het drinken van die troep al eens uitgedroogd. Dronk alleen maar light, geen thee, geen koffie, geen water en toen moest ze dus bijtanken. Welterusten voor de mensen die gaan slapen. Hoi aan degene die net binnenkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ik ga ook maar eens naar bed. Droog. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse Acer miranda RL (Running wijfie Gunn Goedenavond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden