rip Queenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Goeiemorgen allen, Het is weer zover, we mogen een nieuwe (werkweek) instappen. Twijfelachtig genoegen?? Zet 'em op! Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Goedemorgen Queenie, Ik ga eerst even douchen (om wakker te worden) en ga dan een snel maandagontbijtje verzorgen. Fijne week allemaal! DAGPACT: rip Queenie Suzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 goede morgen frummels. KOFFIIIIIIIEEEeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Goeiemorgen! Hi RQ, Suzie en Igor! Heeft iemand al koffie gezet? Met een lekker broodje erbij? En een gekookt eitje? Ik ben er vroeg bij vandaag, manlief sliep door zijn wekker heen en mijn interne klok begon te rinkelen. Dus manlief maar uit bed en naar zijn werk gegooid. Ach ja, ik moet zo toch naar de HA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Goedemorgen luitjes Geen koffie hier? kan toch helemaal niet:o Ik zal even een grote pot zetten en voor de liefhebbers ook thee. De nieuwe week is dus weer begonnen. Sneeuw, regen en bewolkt. Behoorlijk smerige bende buiten dus. Maar dat mag um de pret niet drukken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Hey Yvonne! Bedankt voor je lekkere koffie! Ik had natuurlijk zelf ook kunnen zetten voor iedereen, maar ja, lui op de maandagochtend. En de keuken is koud van het in de balkondeur staan roken... blijf liever bij de kachel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik heb geen zin om op te staan: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 De normale maandag-ochtend-blues. Maar verder ok hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 ik heb nog wel een paar afbakcroissantjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Goede morgen allemaal DAGPACT: rip Queenie Suzie miranda Albert Lytse hou het zelf maar droog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Muesli goed idee Akelei. Ik pak er vanille-yoghurt bij. Dat vind ik erg lekker. Zelfs als hapje tussendoor als ik trek heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Hey, het is ineens druk! Goeiemorgen allen! Ik hou het toch maar even bij het bakkie van Von, want ik ben bloednerveus voor de HA. Maar ik moet wel, heb medische verklaring nodig voor het onderzoek. Blegh. Mss toch maar aanmelden op het dagpact... heb nu al trek in bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 DAGPACT: rip Queenie Suzie miranda Albert Lytse RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Krekel is jarig vandaag. Ik hang de slingers op. Misschien dat ze een gebakje wil bewaren voor na het werk? :present::heart:**:present::heart:**:present::heart:**:present::heart: Krekel, gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Aak, ik heb zelfs tijden gehad dat ik om 6 uur sochtends al dronk, gewoon om de kater van de vorige dag te verdrijven. Nu heb ik geen kater, maar wel trek op de gekste momenten. Ik kan zelfs heerlijk uit eten gaan en helemaal geen trek hebben, maar nu op de nuchtere maag... maf idd. Ik krijg een vervangende HA, de mijne is op vakantie. Gelukkig ken ik haar wel, ze is ook heel lief. Ik hou gewoon niet van polonaise aan mijn lijf... Krekel, hieperdepiep! voor jou, mag je raden wat er in zit, anders niet open maken! En dat gebakkie lust ik straks ook wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Toch maar even voor de laatkomers lekkere broodjes, croissantjes, eierkoeken en krentenbrood. EN ik zal er ook nog wat gebak bijzetten. Mijn moeder was gisteren jarig en er was heel veel gebak over, dus heb maar een volle doos voor jullie meegenomen. Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Nou dat gebak komt goed van pas zie ik. Gefeliciteerd Krekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik ga er vandoor, tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Gebakje bewaar ik voor straks lieve Aak! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Hohohoho Aakie , ik was met mijn 'dankwoord' op het andere draadje bezig, hahahaha. Maarru, moet er nog wel even bij zeggen dat ik achter jou aan hobbelde vorig jaar. En dat ik je nog steeds dankbaar ben. Net zoals Witje en Fleurtje.. Aakie, het gaat jou ook lukken, zeker te weten hoor. Luitjes, ik heb helaas geen tijd meer om helemaal bij te lezen, laat staan te reageren. Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft. Fijne dag voor allen gewenst. aanpassing: paar woordjes vergeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 goeiemorgen frummers:rose: ff snel bijlezen en dan mn fietsspieren weer losser maken. Ben hardstikke fit! Had ik zelf niet gedacht, leeftijd zegt niet alles blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Originally posted by: TatumKrekel is jarig vandaag. Ik hang de slingers op. Misschien dat ze een gebakje wil bewaren voor na het werk?:present::heart:**:present::heart:**:present::heart:**:present::heart:Krekel, gefeliciteerd met je verjaardag bis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Moghu lieve Jopske. Het zou eigenlijk verboden moeten worden om met die kou te moeten verhuizen. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 DAGPACT: rip Queenie Suzie miranda Albert Lytse RL Acer Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden