Spring naar bijdragen

donderdag 21 maart 2013


Aanbevolen berichten

Bol, werkt alleen maar voor mensen met een zeer groot minderwaardigheidscomplex hoor!! :D

Maar GTST kijk ik altijd wel trouw. Versterkt mijn gevoel van tevredenheid. Slechte tijden in overvloed daar ;)

Ik zing dan ook altijd de tune: :moon: slechte tijden, slechtere tijden :moon:. En dan moet dochter altijd lachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaap, ik hoop niet dat je de idee hebt dat ik me bekeren wil.

Ik bedoel te zeggen dat anderen daar blijkbaar troost uit putten.

Mijn gezond verstand zit teveel in de weg.

De juffrouw uit Ghana kan ik wel verdragen.:)

Maar de Evangelist doet mijn haren te berge rijzen.

Die is een portie steil in de leer en dan die zuinige koppen.

Heb het wel weer gehad.

Ga goed Jaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

@ AR: spannend joh. Ik hoop dat alles goed komt. Op naar de 5e!

@ Wijfie: nee ze waren beneden bezig, met het gas e.d. maar ik kon niet naar bed, omdat ik de mannen te woord moest staan. Het wordt steeds moeilijker voor manlief en hij vermijdt graag die situaties. Als ze dialect spreken kan hij het helemaal niet volgen. Dat was vroeger ook al zo op vakantie (Beiers!:D).

Ik ga even het laatste stuk van gisteren teruglezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gelezen dat Lidia's gips eraf is, maar dat ze misschien ontstekingen in haar gewrichten heeft.Ze is er nog lang niet.

Lidia: hierbij een groot beterschapsboeket!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ Jootje: gisteren miste ik je net. Hoe gaat het met je?

@ Rapi en Truitje: ook al even niets van gehoord. Gaat het goed?

@ Bollie: hoe vaak in de week schilder jij nu? Twee keer? Is er nog nieuws over je zwager?

@ Jaap: hoe is het met je (bijna) afgezaagde vinger (of was het je duim?) ?

Ik praat momenteel in mezelf, dus tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben je toch een ontzettende lieverd Lytse.

Ik schilder 2x per week. Nee nog geen bericht van mijn zwager. Wat ik van de week dacht, O god nu kan ik geen lekker soep meer voor hem maken als hij er niet meer is"stom dat je dan aan zulke dingen gaat denken hé?

Het is gewoon afwachten hoeveel vechtlust hij nog heeft, maar hij heeft zelf al aangegeven dat het voor hem allemaal niet meer hoeft. Dat werkt dan ook niet mee.

Hoe is het verder vandaag met jou gegaan? Heb je je een beetje lekker kunnen voelen zonder pijn?:heart:

Vanavond weer darten hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Ik heb het vandaag de hele dag erg druk gehad, dus geen tijd gehad om me hier te melden. Gelukkig is mijn Portfolio voor maandag af. Het zit netjes in een hoesje. Ik hoop dat ik heb gemaakt, wat zij verwachten dat ik voor hun maak. Dat blijft moeilijk. Maar bij mezelf gebleven en hoe ik wilde dat het er uit zag. Als het niet goed is, dan is het helaas.

Nu ga ik naar bed, want ik val bijna om. Ik meld me droog af!

Welterusten! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even: wat de vragen over mijn vage lief betreft. Zo vaag is hij uiteraard niet, maar dit raakt aan een stuk van leven dat ik niet op een openbaar forum gooi. Kleine dingetjes wel, maar het meeste niet. Uit respect voor zijn privacy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat was ff mijn bijdrage voor de dag.

Het is weer mooi geweest.

Sootje, ben gisteren naar de crematie van een AA-er geweest.

Je had de verhalen moeten horen joh. Wie weet dat je dan iets zou voelen en 'zien' hoe mooi het programma kan werken en werkt!

Volledige vrijheid, rust, verzoend hebben met de aanstaande dood en dat voor iemand die tig x opgenomen is geweest in klinieken en 'gekken'huizen, keer op keer terugviel en uiteindelijk, door het AA programma te omarmen, toch nuchter is geworden.

Ik had het laatste jaar niet veel contact met die persoon maar ik ben erg dankbaar dat ik deze fellow heb leren kennen en we gezamenlijk een stukje hebben mogen oplopen.

Een spirituele reis is gaaf. Zo zie ik dat toch. Rust creëren in mn hart en in mijn hoofd.

Ik doe nu te weinig aan het programma momenteel om dit te bereiken maar het komt, het komt.

Slaap wel allemaal, sweet dreams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsssssss, lieve bitch dan voor jou he.

En nee, het is 10 uur, en t'is hier geen Adam dus nix open. Morgenvroeg wel, al om negen uur of zo. Misschien 10.

En ja, moe en balen dat snap ik na zo'n lange dag. Take care en succes.

Slaap lekker. Na die warme does dan he.....hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, A3 vroeg ook niet naar details over je lief.

Hij verwonderde zich erover dat jij nachtenlang op het forum zit terwijl hij/zij dan in bed ligt?

En vroeg zich af wat je lief daarvan vindt/zegt/niet zegt.

Daar kun je toch over spreken zonder de privacy teniet te doen?

Take care Jen, slaap lekker en duik er niet te laat in.

Toedelsssss.

Zou het door de kou komen dak alsmaar trek heb:angry:

Tja, leuk excuus he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat het goed. Dochter is thuis. Die gaat goed op school.

Baas verkeert in zwaar weer. Veel bedrijven om ons heen gaan failliet en wij worden ook gedwongen te werken voor veel te lage prijzen.

Maar ook:

1e paasdag vier ik met een paar leden van de alleengaandengroep. Gezellig.

En ze hebben me ook gevraagd om het penningmeesterschap van die club op me te nemen. Dat gaat vanaf 21 april beginnen (ik heb al toegezegd).

Goed, mijn leven iets meer dan één zin gepropt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam, mijn lief vindt vindt het niet leuk als ik veel op het forum zit, dat kan ik wel weggeven. Met dag/nachtritme hebben we beiden problemen. Om daar uitgebreider over te praten, zou ik, naar mijn aanvoelen dan, hem deelgenoot maken van dit forum en dat wil hij beslist niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...