Gast A3 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Wat een pech HTS, dus al vroeg je bedje uit en aan het werk in deze koude ochtend? A3 bedankt voor de lekkere koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Dan heb je dus alle moeite niet voor niets gedaan. En die houtkachel kun je voorlopig volgens mij nog wel gebruiken:D Ik ga RH dus ook alvast een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Morge frummers, Ligt er bij jullie geen sneeuw? Hier ligt er zo'n 15cm en het sneeuwt nog steeds! Mijn hondjes weigerden eerst naar buiten te gaan. Ze moesten flink aangemoedigd worden. Begrijpelijk als je daar tot je buik in dat koude goedje moet zoeken naar een goeie bloembak om tegenaan te plassen.. (En val dan maar eens niet om.) Wat een leed. Ze hebben zich asap weer terug in hun fleece dekentjes gerold. Waarschijnlijk komen ze er rond 12.00u. weer eens uit. Lekker bakkie A3, ik ben er aan toe. Ik was vroeg wakker maar heb wat muziek liggen luisteren in bed. Ik hoopte stiekem dat een ander de koffie en eventueel ontbijt dan al klaargezet zou hebben.. Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Morgen Rip Queenie, Nou mijn hond had geen last van de kou (ik wel) maar ja die loopt ook wat hoger op de poten. Hier ligt geen sneeuw maar wel berekoud. De wind snijdt je door merg en been. Heb kort geslapen helaas maar dan kan ik in ieder geval vanavond weer wat eerder naar mijn mandje. Dat scheelt dan alweer. Nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Tatum Goedemorgen. Ik ben vroeg gaan slapen, dus er nu weer vroeg uit. Nou ja, uitgeslapen zal ik maar zeggen En nee, Queenie, geen sneeuw hier. Het zal wel koud zijn, maar ik hoef niet naar buiten vandaag. Gesterkt door wat gisteren allemaal goed ging, ga ik vandaag mijn financiën in een houdgreep nemen. Ik wil toch met wat minder toe kunnen en de rest opsparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Geen sneeuw bij jullie? Zou alleen Zeeland ondergesneeuwd zijn dan? Ook hier snoeiharde wind en dan stuift die sneeuw ook nog eens in je gezicht, niet lekker. Plannen voor vandaag? Ja en nee, lekker uitrusten, m'n huiswerk maken van een cursus, filmpje kijken. Ooh, ff m'n poezebeest binnenlaten. Die heeft het na 1 min. al gezien.. Verder m'n AA gebedje maar eens uit m'n hoofd leren, ik ben de enige in de groep die dat nog niet kan.. Ik denk de laatste tijd wel vaker dat m'n geheugen aangetast is door mijn heftige verleden. Anyways. Volgende week heb ik een hele week trainingen en wil daar fris en gemotiveerd aanwezig zijn. Heb jij / jullie nog plannen voor vandaag? Of wordt het een lazy sunday? Ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Jopie, is de camping ook in Noord-Holland of is die verder weg? Fijn dat je straks toch weer een eigen plek hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Goedemorgen Jopie en Tatum, Dat lijkt mij een heerlijk vooruitzicht Jopie. Ik ben een echt natuurmens zou ook wel wat voor mij zijn. Maar het scheelt ik zit zo midden in de bossen van de Veluwe op nog geen vijf minuten loopafstand. Dus wat dat betreft heb ik niets te klagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Jopie ; klinkt echt geweldig. Het doet terugdenken aan de tijd toen we nog een camper hadden en daar mee van hot naar haar trokken. Heerlijk zo'n vrij gevoel. Veel succes met de "verhuis"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Bij mij wordt het voornamelijk een huishoudendoendag. Is er van de week een beetje bij ingeschoten.:$ Doe jij het 12-stappen plan Rip Queenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 A3, ik heb afgelopen week de eerste jonge zwijntjes gezien. Ik vind ze zo schattig nog met al die streepjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Om vossen te zien moet ik wel erg vroeg het bed uit. Maar in de zomer doe ik dat regelmatig en dan zie ik ze wel lopen. Inderdaad die lopen zo mooi, daar word ik nou vrolijk van om zulke dingen te mogen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Aicha, ja ik doe het 12 stappen plan en voor mij werkt het heel goed. Ik ben dankbaar voor Gwens mooie draadje waardoor ik de moed gevonden heb om me bij deze groepering aan te sluiten. Gwen, waar je ook zit, mijn gebedje is vandaag voor jou.. Jopie, ook ik ben de krant van gisteren aan het lezen. Ik mis de zondagkrant. Jammer dat die er niet meer is. A3, nu ben je wel toe aan een tweede ronde koffie zeker? Ik ga er even zetten voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Ook een hele goede morgen, Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Rip Queenie, ik heb 12-stappen plan ook gedaan en heb er ontzettend veel van geleerd. Fijn dat jij daar ook baat bij hebt. Vond het best zwaar dat wel maar ik had het voor geen goud willen missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 A3 dat is zeker een voorrecht en ik ben een echte boswandelaar dus ik zou hier ook voor geen goud willen vertrekken. Alleen zijn hier soms zo veel wilde zwijnen dat ze zelfs de achtertuinenen van buurtbewoners om wroeten. En ik moet ook uitkijken als ik mijn hond los heb lopen in het bos. Een kennis van mij had vroeger een pitbull en die werd aangevallen door een wild zwijn. Pitbull heeft het net overleefd maar het was op het randje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 En dan zou ik bijna ons Bolletje vergeten.:$ Ook een hele goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Tatum Acer Een mooie warme dag gewenst, dan maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 TATUMPIEEEEEEEEEEEEE:heart: AIIIIIIIIICH:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Ja A3 en zeker de zeugen die net jongen hebben. Dat zijn dan hele gevaarlijke dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Het verbaast mij dat edelherten zo maar door het dorp rondzwerven al is het dan 's ochtends vroeg. Ze zijn toch erg schuchter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Ja Aicha maar als ze ergens voedsel kunnen vinden, zetten ze zich over die schuchterheid heen. Je ziet het in Engeland ook. Daar komen de vossen ook bij de huizen om voedsel te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 goeiemorgen frummers net wakker gebeld uit een diepe coma-slaap, heerlijk. En ik mag een boekenweekgeschenk lenen voor gratis treinen vandaag, dus das ook leuk. even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden