Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Die zijn vast al weer aan het serieuze leven begonnen, Maar de fijnste vogels zijn natuurlijk de kleine, met die piepstemmetjes. Goedemorgen Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Klopt Jaap, de musjes vind ik ook heerlijk, misschien vind ik dat wel de leukste vogeltjes... Het gekke is dat ze de hele zomer met enorme hoeveelheden bij mij in de tuin zitten.. ik voer dus het hele jaar door... dan zitten er soms wel 100 tegelijk te smikkelen, maar in de winter hebben ze blijkbaar een lekkerder eetadres, want als er dan twee zitten mag ik al blij zijn. Het roodborstje hipt hier nog steeds gezellig rond. De merel is er weer. En de meesjes zie ik op het ogenblik even niet meer, maar die vind ik ook zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Goedemorgen. Pagina 2?? Eerst koffie en dan lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 VM, die Belgische toetsenborden daar is ook niet fatsoenlijk op te typen. Mussen heb ik hier niet, ja één ringmus. En één heggemus. En verder één roodborst een aantal pimpelmezen en koolmezen en staartmezen, winterkoninkje, ook één. En natuurlijk een merel en soms een zanglijster. En naast de al bovengenoemde grote vogels ook wel eens een gaai. En nu ik werkloos ben kan ik er uren naar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Ik laat me nooit wegjagen. Ik ben als zo'n sticker die je in een museum moet opkleven ten bewijze dat je betaald hebt. Als je me kwijt wilt, dan ben ik met de mooiste pluisjes van je nieuwe trui weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Dat soort types noemden we op de middelbare school klikkerts, van die magnetische knikkers. Morgen Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Dagpact gevonden tussen al die tekst DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Tatum Jen, wat een methode om Yvonne wakker te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Eigenlijk waren we op de middelbare school helemaal niet zo aardig voor elkaar. En dan je ouders maar zeggen dat je schooltijd de mooiste tijd van je leven is. Nou ik ben blij dat ik die tijd achter de rug heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Gelukkig maar Jen. Hihi... ik ken ze inderdaad nog wel Jaap.... Tatum, ook een goedemorgen.. Hihi... nou maak je me toch nieuwsgierig naar wat er staat dan... heel ff aanklikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Yvonne weet je het zeker? Gehoorbeschermers op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 OMG.... ben ik ff blij dat ik hem niet gelijk had aangeklikt:D.... Maar goed, luitjes, ik ga er vandoor. Lijstje met things to do ligt al weer klaar.. Tatum, jij vandaag verder met het balkon?.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: TatumYvonne weet je het zeker? Gehoorbeschermers op? quote> Waarschuwing kwam net te laat Tatum:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Ja, het wordt toch een wilgenmat die ik tegen de zijkant vast ga maken. Steekt ietsje uit, dus er komt dan geen kat meer langs. En ik moet een staafmixer kopen. Die heb ik nodig om voor 1e paasdag de zalm te pureren voor de zalmsandwiches die ik zou maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Goedemorgen Miranda. Je bent al een tijd lang goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Wordt vast hartstikke mooi Tatum. Lekker.... goed ideetje met die zalm. Voor jou ook een heel goede morgen Miranda... zo, en nu echt aan de slag hier... Mensen, maak er een mooie dag van. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Morgen allen. Ik heb Joris er even bij gezet. DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Tatum Miranda Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Heel goed, Mupke. Is Joris vanaf vandaag dan al weg? Ik dacht zomaar hem vandaag nog wel te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Vanmorgen in het nieuws: gemeenten willen de bier-stuntprijzen in supermarkten aan banden leggen. Zou het gaan werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: TatumHeel goed, Mupke. Is Joris vanaf vandaag dan al weg? Ik dacht zomaar hem vandaag nog wel te zien.quote> Oh, zou kunnen dan je gelijk hebt Tatum. Omdat hij het gisteren vroeg dacht ik het. We zullen zien vandaag of hij nog langskomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Kuch kuuuuuch snotter, blaf blaf. Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: mirandaja, het gaat heel goed met me, ben eindelijk na jaaaaaaaaaaaaaaaaren weer mezelf, moet de omgeving ook weleens aan wennen hoor:)quote> Hoe merk je dat? Dat anderen daaraan moeten wennen bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Nee hoor Miran, ik ben niet ziek alleen wat verkouden. Ik versta onder ziek zijn, naar bed, veel slapen zweten enz. Nou dat heb ik geloof ik nog nooit mee gemaakt. Ja misschien toen ik nog heel klein was. Nee ik ben wat verkouden. Ik ruik en proef niets, maar dat komt weer terug. Heerlijk meis dat het zo goed gaat met je. Dan krijg je veel terug voor het adb. worden. En das heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Volgens mijn maatstaven ben ik de normaalste mens op aarde. Ik ga dan ook weer even normaal doen, en verlaat dit oord. Mooie dag, en wie weet tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: mirandamupke, ben niet meer zo overdreven...zo aangeschoten, gewoon normaal, maar ja, wat is normaal?quote> Ik vroeg het omdat ik me soms afvraag of de mensen in mijn omgeving bij mij ook veranderingen zien. Ik heb de indruk van wel, maar dat ze het zelf niet zo goed kunnen plaatsen welke verandering dat dan is. Of beter gezegd misschien, hoe het komt dat ik veranderd ben.Niet schokkend allemaal hoor. Kleine dingetjes denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Ik ga wat doen. Het is droog, dus eerst weer met de fiets naar de bouwmarkt Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden