Spring naar bijdragen

donderdag 28 maart 2013

Jen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt Jaap, de musjes vind ik ook heerlijk, misschien vind ik dat wel de leukste vogeltjes...

Het gekke is dat ze de hele zomer met enorme hoeveelheden bij mij in de tuin zitten.. ik voer dus het hele jaar door... dan zitten er soms wel 100 tegelijk te smikkelen, maar in de winter hebben ze blijkbaar een lekkerder eetadres, want als er dan twee zitten mag ik al blij zijn.

Het roodborstje hipt hier nog steeds gezellig rond.

De merel is er weer.

En de meesjes zie ik op het ogenblik even niet meer, maar die vind ik ook zo leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, die Belgische toetsenborden daar is ook niet fatsoenlijk op te typen.

Mussen heb ik hier niet, ja één ringmus. En één heggemus.

En verder één roodborst een aantal pimpelmezen en koolmezen en staartmezen,

winterkoninkje, ook één. En natuurlijk een merel en soms een zanglijster.

En naast de al bovengenoemde grote vogels ook wel eens een gaai.

En nu ik werkloos ben kan ik er uren naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het wordt toch een wilgenmat die ik tegen de zijkant vast ga maken. Steekt ietsje uit, dus er komt dan geen kat meer langs.

En ik moet een staafmixer kopen. Die heb ik nodig om voor 1e paasdag de zalm te pureren voor de zalmsandwiches die ik zou maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt vast hartstikke mooi Tatum.

Lekker.... goed ideetje met die zalm.

Voor jou ook een heel goede morgen Miranda...

zo, en nu echt aan de slag hier...

Mensen, maak er een mooie dag van.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Tatum
Heel goed, Mupke. Is Joris vanaf vandaag dan al weg? Ik dacht zomaar hem vandaag nog wel te zien.quote>

Oh, zou kunnen dan je gelijk hebt Tatum. Omdat hij het gisteren vroeg dacht ik het. We zullen zien vandaag of hij nog langskomt. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Miran, ik ben niet ziek alleen wat verkouden. Ik versta onder ziek zijn, naar bed, veel slapen zweten enz. Nou dat heb ik geloof ik nog nooit mee gemaakt. Ja misschien toen ik nog heel klein was. Nee ik ben wat verkouden. Ik ruik en proef niets, maar dat komt weer terug.

Heerlijk meis dat het zo goed gaat met je. Dan krijg je veel terug voor het adb. worden. En das heel fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: miranda
mupke, ben niet meer zo overdreven...zo aangeschoten, gewoon normaal, maar ja, wat is normaal?:angry:quote>

Ik vroeg het omdat ik me soms afvraag of de mensen in mijn omgeving bij mij ook veranderingen zien. Ik heb de indruk van wel, maar dat ze het zelf niet zo goed kunnen plaatsen welke verandering dat dan is. Of beter gezegd misschien, hoe het komt dat ik veranderd ben.
Niet schokkend allemaal hoor. Kleine dingetjes denk ik.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...