Spring naar bijdragen

Maandag 1 april--Paasmaandag


Jan1000

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tot mijn verbazing was ik nog ingelogd!:o Wat een stilte hier.

@ Kunsie: leuk je weer even te lezen! Dat was volgens mij alweer een tijdje geleden.

@ Jopie: werkse vandaag. Met het mooie weer hebben de mensen vast een goed humeur.

@ Tatum: goede actie. Dimmers zijn duur. Fijn dat je een goede klusjesmeneer hebt gevonden. Ik heb er één inpandig, :D. Het nadeel is wel dat ik zelf niet handig ben. Mijn vader was ook al zo handig. Ik heb me altijd op de klussen gericht die manlief niet leuk vindt.

Ik kom later nog wel weer terug. Hou het droog allemaal. We zijn bijna aan het einde van Pasen.

@Wijfie: hoe gaat het? Sterk blijven hoor.

Ik zal nog even bij het Paaspact kijken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

De oven staat aan voor een lekker pistoletje met kruidenkaas, kaas, chorizo Pamplona, tomaat, ui en peper. Mjam. :)

Over drie sigaretten zal ik stoppen met roken of in ieder geval stoppen met kopen. Ik word er nu al zenuwachtig van. Lekker begin, haha.

Kunsie, ik heb ook al nagedacht over een kat. Maar ik wil mijn gordijnen en stoelen behouden. Ik vind hun nageltjes niet zo lief. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er al weer bijna op he bolletje. Hier een beetje anders dan gepland eigenlijk. Was van plan om naar Ned. te komen onder andere i.v.m. verjaardag moeder vandaag.

Helaas kreeg ik vrijdag autopech en kreeg ik het zaterdag bij de garage niet meer gerepareerd. Verplicht huisarrest dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och misschien wilde ik gisteren wel teveel Akkie. Ze heeft zoveel indrukken opgedaan. Maar goed ikzelf ben vannacht ook op de bank gaan liggen, het hoesten in de slaapkamer vanwege de schimmel was niet te harden.

Morgen maar eens bellen naar die persoon om er wat vaart achter te zetten.

Maar Mo doet het goed hoor, ze heeft alleen de vissen in mijn binnenvijver geaaid en dat is duidelijk te zien. Jammer want ik ben zo trots op die sluierstaarten. Als ik haar dan een standje geef, dan trekt ze haar bovenlipje op, net of ze lacht. Doen wel meer honden, ja en dan kan ik niet meer kwaad zijn hé?

Das vette pech hebben Dylan. Ga je nu, als je auto gemaakt is, toch weer richting moeder? Of zit dat er dan niet meer in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve frummels, ben net terug thuis.

Ik heb zoveel mogelijk afleiding gezorgd voor vandaag voor het bezoek aan mijn broer.

Ik ben zo geschrokken. Hij weegt nog maar maar 62 kilo en was niet echt aanspreekbaar. Ik weeg nog meer 65 kilo.

Ik heb alle afleiding benut om niet te gaan drinken.

Begon spontaan met jan en allemaal te praten.

Kwam een vrouwtje tegen die uit China kwam en geen Nederlands sprak of heel slecht Engels. Heb haar afgeleverd bij een overnachtingsplaats bij een onderdak adres.

Daarna heb ik een paar uren gehuild, Nee geen drank gehaald of gedronken.

Laat de tranen maar eens een keer vloeien. Ben dat niet gewend om te doen maar lucht wel op. Ik weet het niet meer. Na een uur was mijn broer zo vermoeid dat ik in overleg maar weer terug ben gegaan. Heb urenlang met de hond gesjouwd.

Nu gaat het wel weer. Ook dankzij jullie lieve reactie's.

Drank helpt niet om de problemen te behapstukken. Ik moet nuchter zijn en blijven om mijn broer bij te kunnen staan.

Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat ik hem binnenkort ga verliezen.

Meer kan ik er niet van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een fijne pasen gehad.

Vanmorgen nog een paar uurtjes vanuit huis gewerkt, zodat de achterstand weer wat

ingelopen is.

Vanmiddag heerlijk met mannie gelunched in de stad en cappucinootjes gedronken en spa.

Ik ben zo blij dat ik dan met een helder gevoel weer thuis kom en me nog steeds fit voel.

Dat gevoel waardeer ik nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Aicha je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor iets wat juist zo goed is, dat je doet, praten over je verdriet en bezorgdheid over je broer.

Gooi het er maar uit en schrijf maar en maak je niet bezorgd over dat je nog niets gelezen hebt.

Wat erg voor je dat je zo in onzekerheid moet leven, ook voor je broer.

Ik hoop dat ze er heel gauw iets aan gaan doen zodat hij gauw weer op gaat knappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei Aicha, dat leest idd erg zorgelijk,

hopelijk krijg je snel de uitslagen te horen.

Soms kun je maar beter een oorzaak weten

dan weet je waar je aan toe bent.

Je broer kan vast geen besluiten nemen nu, dus

dan is het goed als jij er voor hem kunt zijn en

mee besluit. Heel veel sterkte meis. want ik kan

me zo voorstellen hoe alleenzaam je je hierin voelt:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha, wat moeilijk. Veel sterkte ermee. Wat een zorgen zo.

Ik heb leuke paasdagen gehad. :) Gezellige dingen gedaan met zoonlief.

Vanmiddag ging ik nog even naar het tuincentrum. Daar ging ik bijna van mn stokje. :huh: Eigen schuld denk ik want ik had niet genoeg gegeten en ik vond het er opeens zo benauwd. Dus ging ik snel naar buiten, de frisse lucht in. Maar dat hielp niet meteen. Ik voelde me helemaal slap en naar. Het zweet brak me aan alle kanten uit en ik zat behoorlijk te trillen. Inmiddels was ik buiten gaan zitten omdat ik bang was om te vallen.

Zo raar achteraf ... Het was er heel druk en iedereen liep me voorbij zonder op of om te kijken. Ik zat er zeker wel 10 minuten voordat ik me weer enigszins in staat voelde naar de auto te lopen, met inmideels een barstende hoofdpijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jakkes Mups

ik had ooit hetzelfde na een dag sauna

kon niet verder fietsen

en ben op de grond gaan zitten

bij een lantarenpaal

het zweet kwam dwars door mijn dikke

leren jack heen, heel bizar

en ik had later echt een laagje nat in mn schoenen.

Geen idee hoe lang ik er zat; zag veel menslangsfietsen en kijken

en toen er eindelijk iemand stopte was het een aardige buitenlander die ik niet verstond

en waar ik zomaar bang van werd. Dus ik zei heel stoer dat alles goed was, stak mn duim omhoog en ook hij fietste door.

Misschien was mn bloedsuikerspiegel te laag denk ik nu, maar toen had ik geen flauw benul.

maar ik denk dat ik ongeveer weet hoe jij je voelde vandaag.

Mag je wel wat lekkers nu:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...