Spring naar bijdragen

vrijdag 05 april


Aanbevolen berichten

Oeps! Een heel bericht geschreven en het is weg! Wat is dat voor ongein!:angry:

@ Tatum: ik vermoedde al dat die ontslagen reden waren van je rotdag. Je hebt al die mensen leren kennen en zelfs als je eigen baan niet in gevaar is, is het balen dat de anderen zo'n bericht krijgen.

@ Lissy: van harte gefeliciteerd met het behalen van je bul. Hierbij een mooi boeket.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Je leven zal nu enorm gaan veranderen, maar drank helpt daar niet bij. Dat hoeft niemand je te vertellen. Is het niet mogelijk om, tijdens het solliciteren, vrijwilligerswerk te gaan doen?

Het staat goed op je cv; je blijft in een normaal ritme; je krijgt er veel voldoening van en je hebt een zinnige dagbesteding! Win win lijkt me.

In iedere stad is een vrijwilligerscentrale, Gilde, via kerkelijke instellingen, buurtwerk enz. enz.

@ Jopie: wat fijn dat je dochter net opbelde. Logisch dat je haar mist, zeker bij het zien van haar spulletjes. Je kunt weer lekker rustig wennen nu. Vanaf volgende week schijnt het beter weer te worden, dus dan zal het wel drukker worden.

Ik heb de kleinkinderen weer overleefd! Ze waren moe en ik heb ze daarom (en vanwege mijn rot nek) t.v. laten kijken. Ze waren heel lief. Het lastigste was nog het maken van een knot in de lange haren van het meisje. Dat moet voor ballet! Ik heb daar totaal geen ervaring mee en ben dus best onhandig.

Daarna ben ik wel linea recta mijn bed in gedoken. Nu gaat het wel weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Volgende week zou de temp in de dubbele cijfers gaan, maaaaar, met regen. Ja daar schieten we dan niks mee op hé. Kunnen we nog niet in de tuin werken.:devil:quote>


Net de lange termijn verwachtingen bekeken, helemaal goed.
Eerst warmer met regen, het land schreeuwt erom.
Daarna 70% kans op normale temps met droog weer!
Laat maar lekker kommuh.

De tuinprutser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...