Spring naar bijdragen

zaterdag 6 april 2013


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Snoep maar je kan morgen wel beginnen om je op het weekpact te zetten. Ja makkelijk zal het niet voor je worden maar je weet ook dat je het kan.

Heb je nu nog die relatie met die man waar je van af wil Snoep? ik meende dat dat al gebeurd was?

Ja toch zal je jezelf moeten aanpakken hoe moeilijk dat ook is, we weten dat allemaal. maar het is ook wat iedereen (denk ik) jou gunt, een drankvrij leven, stoppen met de alc. en weer een beetje gelukkig leven leiden. Tuurlijk is het stoppen niet alles, er moet ook iets moois voor in de plaats komen, maar daar kan ook aan gewerkt worden.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie heb je ook hobby's (gehad)? Heb je ook huisdieren? Zou je in de toekomst misschien wat vrijwilligerswerk willen doen? En als je dat zou willen wat zou je dan het liefst willen doen, bij mensen werken of bij dieren?

Houd je van sport? Ja ik ben zo'n beetje aan het denken.

Ikzelf heb zoveel plezier aan m'n diertjes voel me nooit eenzaam en heb verplichtingen aan hun. Moet ze goed verzorgen, veel liefde geven en voel me nooit eenzaam, m'n schilderles die ik 2 keer per week geef, m'n vrijwilligerswerk, ook al is dat daar altijd een zooitje, ik heb veel afleiding en verveel me eigenlijk nooit. Ben daar ook heel erg voor op m'n hoede want ik weet dat, als ik me zou vervelen ik het er erg moeilijk mee zou krijgen. Dat vind ik een rotgevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Weer even aan het bijlezen.

@ HTS: de zwemband is goed geland. Hoi!:D

@ Lenie: leuk dat je vrijer komt. Vlinders in je buik?

@ Tatum: ik kan me voorstellen dat het je een beetje teveel wordt, na gisteren. Het overvalt je nu zo. Wel een hele mooie kans voor je dochter.

Is het goed gelukt met je wilgenwand?

@ Snoepie: je schreef een tijdje terug dat je gestopt was met die relatie. Je wist dat het nooit iets kon worden en dat hij je meetrok, de verkeerde kant op.

Ik weet hoe anders je was in die 20 maanden. Je kon veel meer aan, alleen dat stemmetje was er dat zei dat je leven leuker zou zijn met drank. Nou niet dus!

Kom op voor jezelf en voor je kinderen. Dit kan zo niet langer.

Snoep, ga ervoor!:present:

Nu eerst verder lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, nee met de wilgenmat is het niet gelukt. Het blijft nu zoals hij gisteren al zat.

Ik denk wel dat het me gelukt is om mijn DVD speler te repareren B)

Moeilijk? Ach, een kwestie van open schroeven en de stof wegblazen. Net zoals bij een computer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2013 wordt voor mij inderdaad een jaar van veranderingen. En dat moet ik dan zonder alcohol gaan doen. Genoeg gelegenheden om te oefenen :huh:

Eerst gaat dochter officieel op haarzelf wonen.

Dan begint mijn vakantie met het afscheid van een flink aantal collega's.

Dan ga ik in de vakantie alleen op vakantie. Ik heb al geboekt.

En dan ben ik nog maar halverwege het jaar :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga dadelijk nog een klein stukje van de film op canvas kijken en dan duik ik er ook in. Wil graag morgen m'n filters van de vijvers schoon gaan maken en alvast een stukje af breken van een klein schuurtje. De schutting is inmiddels ook binnen en die moet binnenkort ook gezet worden, dus wil ik van te voren alles opgeruimd hebben zodat we er naderhand niet meer mee zitten.

En ik krijg volgende week of die week daarop een aanhangwagen vol met grote witte kiezel. Moet ikj ook naar achteren sjouwen. Kijken of dat me gaat lukken.

Morgen zou het toch wat mooier weer worden hé? 10 gr. of zo. Nou met een zonnetje erbij is dat heerlijk werken in de tuin, en wamme zat.

trusten mensen.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...