lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Jaap ze had een zeer liefdevolle relatie. toen ze dement werd zag je in de film over haar leven; haar gestorven man waar ze contact mee had en die zij zag. En in dat kader leek er geen dementie maar heel veel liefde en conatc na de dood. Ik moest voor die film niet veel van haar hebben, maar was erna helemaal om. En als je zag hoe the parlement haar behandelde, dan moest ze wel een iron lady zijn om zich te kunnen handhaven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 "zou ze" moet er natuurlijk staan. En met wie, dat vraag ik me dan ook af. Ik zou toen zeker niet op haar gestemd hebben, want ik was 16. Toen zou ik PSP hebben gestemd als ik mocht stemmen. Dat was voor de echte softies zoals ik. En nu is het tijd voor de spoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 ik stemde psp maar softie? ikke? dacht het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goedenavond! Ik heb het droog gehouden. Al een paar dagen alweer, trouwens. Maar goed, meer heb ik ook niet te vertellen. Mijn leven kabbelt rustig voort. Nu maar eens kijken of ik weer kan slapen. Dan kan ik morgen overdag nog voldoende doen. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ja ik was nog een kind toen, maar ik weet eigenlijk niet of ik erg anders stem dan ik toen gedaan zou hebben. Beetje ratio, veel buik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Bij de PSP waren de vrouwen inderdaad geen softies. Maar als man moest je oppassen in die tijd aan wie je het vertelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Nou Madeleine: zo 'n soort nieuws wil ik wel elke dag van je horen! @ Joyep: welkom hier. We hebben een draad "wie is wie" waar je je kunt voorstellen als je wilt. @ Irunalone: fijn je weer te zien. Ook de depressieve gevoelens gaan weer over. Houd moed! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Weten jullie nog die leuke poster van de PSP, met die koe in de wei? Een icoon inmiddels. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ja, die ken ik nog Lytse. Die mag niet van Tactive. (Sorry kon het even niet laten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Nee Jaap, maar we zien hem in gedachten. Daar kunnen ze niets tegen doen. @ Sabine: morgen wordt het nog iets gemakkelijker. Voor Snoep: de eerste dag zit erop. Hou vol. Ik ga slapen. Het wordt morgen weer een drukke dag. Slaap lekker allemaal. Ik heb het ook droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 meld me droog af voor het dagpact. welterusten, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 ik duik mn bed in met de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween. truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 weltrusten, lieve mensen. Tot morgen en gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden