lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Snoep laat dan jeugdzorg jouw motivatie even zijn om echt geen druppel meer te drinken en die vriend je ex te laten zijn. Je relatie met je kinderen gaat vóór en je wordt er zelf ook alleen maar beter van. Niet opgeven meis. Als oudste blowt dan weet je dat hij er waarschijnlijk ook van afhankelijk wordt of al is. Zoek via je huisarts echt professionele hulp en vertel hem eerlijk hoe het ervoor staat. Alleen dan kan hij je adequaat begeleiden. En dat wil hij vast graag ook zo. Ik hoop dat je contact houdt met je maatje, die is ook ervaringsdeskundige op beide gebieden he. en ook die kwam eruit, dus een mooi voorbeeld voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik ben heelrijk gemasseerd en we hebben lekker bijgekletst toen ik thuis kwam stond er een pakketje achter mijn stoeltjes buiten en 2 van de 3 schilderijen hangen al de 3e is niet goed opgespannen dat moet ik even anders zien te doen nog. Dochter reageerde wat lauw, maar ging wel meteen die dingen fotograferen en verzenden dus ik zie dat dan maar als enthouiasme:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Psssttt kanjers. HET WORDT DIT WEEKEND 18-20 GRADEN Tís maar dat jullie het weten hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Snoep, ik lees net hoe moeilijk je het hebt vandaag. Maar echt het wordt beter. Door geen alcohol meer tot je te nemen gaat je zelfvertrouwen groeien en dat ga je ook weer uitstralen. En dat heeft dan weer een positief effect op de mensen om je heen. Je ging zo ontzettend goed toen je niet dronk. Je was zo'n sterke vrouw. En die sterke vrouw ben je nog steeds! Dat zit in jezelf. Blijf sterk en ga door op deze weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 sorry dat ik hier even tussendoor wip maar zag dit toevallig staan. Originally posted by: snoepjegek worden van de trekquote> op het baclofen draadje beweren sommige (géén baclofen gebruikers gelukkig) heel wat anders waar ik het beslist niet mee eens ben. 'TREK IS FUTILE!", en nu zie ik dit staan van snoep en denk bij mezelf, "ik hoop dat zij dit ook lezen" Snoep ik ken je niet maar weet exact hoe jij je voelt qua "trek" hebben dan. Ik leef met je mee en als je wilt dat ik je steun of help dan trek je maar aan de bel. Voor nu sterkte gewenst ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Met Poes spelen Jopske??? Ik meende dat die in het andere huis was gebleven. Wat fijn voor jou en Poes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Nee hoor klinkt niet raar. Begreep wel wat je bedoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 gelukkig wat van zoon gehoord trek is weg..en ben thee aan het zetten nu maar even op de bank zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Originally posted by: SowhatSnoep,wij zijn er voor je,als je ons nodig hebt gewoon een gil gevenquote> ik weet het:heart:ga lekker zo op me bed liggen..dan heb ik de minste last Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 fijn Snoep.. dag 1 bijna om.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Snoepje HET WORDT DIT WEEKEND 18-20 GRADEN quote> Bol, goed dat je me waarschuwde. Voor die tijd zet ik mijn luie ligbed op het balkon en leg ik een fles Ice-tea in de koelkast. Dat gaat wel lukken, zo'n weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Hoi Lenie. Ik las de stukjes over het hondje. Leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 sinds vanmiddag word ze weer wat ziekjes... d'r schijnzwangerschap steekt de kop weer op. morgen hoor ik hoe of wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Da's minder leuk. Laat je morgen weten wat de dierenarts zegt? Ps: ik heb de artis-zegeltjes compleet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 ja doe ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ietje, ik kan me voorstellen dat je beduusd bent. Het is niet niks wat je te horen kreeg. Er zijn dingen die je wél kan doen: logopedie (heeft dochter ook gehad) geeft veel oefeningen in een spel-vorm. Lekker samen de oefeningen doen en elkaar fijne aandacht geven. Daar groeien kinderen het allermeeste van Dochter moest veel tong-oefeningen doen. Ik deed die met haar mee, maar regelmatig dacht ik écht dat er een knoop in mijn tong kwam te zitten door die oefeningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Lenie heb je niet wat speelgoeddiertjes die je in haar mandje legt? Soms wil dat nog wel eens helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Hoi allemaal, vandaag de hele dag weer buiten gewerkt en ik moet zeggen was prima te doen hoor vanavond spaghetti gemaakt en gegeten sterkte voor degenen die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Originally posted by: bolletjePsssttt kanjers. HET WORDT DIT WEEKEND 18-20 GRADEN Tís maar dat jullie het weten hé.quote> Waar Bol? In Timboektoe?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 ik schrik niet zo snel hoor Akelei:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dag allemaal, Ons eten zit er ook weer in. @ AR: je moet intussen wel een aardig kleurtje gekregen hebben van dat werken in de zon. Wel goed voor de vitamine D! @ Ietje: lees je voor en zing je liedjes met je kinderen? Dat helpt ook. Ik ben zo ingeschakeld bij de kleinkinderen van mijn vriendin. Hun moeder is Thaise en zij hadden ook een taalachterstand. De oudste gaat nu prima, maar de jongste, een jongetje van 4,5 is vreselijk verlegen en doet zijn mond niet open. Hij wil niet graag voorgelezen worden, maar ik spreek heel veel met hem en lok hem uit met van alles. Het heeft volgens mij resultaat! Sterkte ermee en eerst even rustig laten bezinken voordat je beslissingen neemt. Het is nog maar zo kort geleden dat zijn amandelen eruit zijn gehaald! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 @ Akie: hou jíj nu van schrik je mond dicht? Lytse. P.S. Van al die bovenstaande appeltjes krijg ik trek in appelmoes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Originally posted by: bbsorry dat ik hier even tussendoor wip maar zag dit toevallig staan. Originally posted by: snoepjegek worden van de trekquote> op het baclofen draadje beweren sommige (géén baclofen gebruikers gelukkig) heel wat anderswaar ik het beslist niet mee eens ben.'TREK IS FUTILE!", en nu zie ik dit staan van snoep en denk bij mezelf, "ik hoop dat zij dit ook lezen"Snoep ik ken je niet maar weet exact hoe jij je voelt qua "trek" hebben dan.Ik leef met je mee en als je wilt dat ik je steun of help dan trek je maar aan de bel.Voor nu sterkte gewenst !quote> Nu trek je een aantal zaken wel erg uit zijn verband bb.Ik vind dit laag, om de ellende van ander te gebruiken voor jou gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Hee Jaap, Zennn. Wie weet schreef hij het anders dan jij het las? Ik ga nog even wat doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 goedenavond mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden