Spring naar bijdragen

Donderdag 11 April 2013


Aanbevolen berichten

Klopt helemaal Wijfie. Boven slapen voelt heel akelig. Mocht er brand komen kan ik ook niet weg. Heb de vorige keer wel een trap boven gezet, maar nu met twee hondjes dat zie ik niet zitten om dan het dak op te klimmen.

Hele doemscenario's zijn de revu gepasseerd als ik boven in bed lag. Brrr nee hoor, lekker beneden slapen.

Trouwens zaterdag komt maatje met zijn broer en gaan we kijken wat hij voor mij kan betekenen. Als ik moet wachten op de klussenman die ik eigenlijk heb, duurt het tot eind mei. Dan kan hij wel wat doen. Dat duurt veel te lang.

Maatje heeft ook aangeboden om mee te gaan om alles te kopen wat ik nodig heb. Is dat geen lief maatje? Ga morgen een paar lekkere happies voor hem koken. Heeft ie wel verdiend.

Alles is al afgevoerd van de bedstede.

Lissy :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mistle die momenten worden minder hoor. Dat is in het begin. Ik denk dat je kunt proberen om je motivatie op te schroeven naar 200% zodra je een zwak moment hebt, dat schijnt te kunnen.

Ja en verder veel hier komen als je het moeilijk hebt.:)

LYTSEEEEE vanavond darten meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed van je :)

Ik heb zelf ervaren dat weekenden veel leuker zijn en veel langer lijken te duren zonder alcohol. Er is veel meer tijd voor de échte leuke dingen in het leven, zoals je kinderen.

Vaak gooi ik op de vrijdagochtend een weekend-pact omhoog. Die duurt dan op de vrijdag(avond), zaterdag en zondag. Kijk maar of en wanneer je je daar aan toe voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Lekker gegeten: worteltjes en slibtongetje (in de aanbieding). Druiven toe.

@ Bol: bedankt voor de tip: darten hoi!:D

Ik zal blij voor je zijn als die schimmeltroep helemaal uit je huis is. Je zou er nog een longaandoening aan overhouden.:o

@ Mistletoe: niet te ver vooruit denken. Vandáág neem ik de eerste niet! Je gaat goed. Nu volhouden hoor. Onze steun heb je, dat weet je.

@ Ietje: fijn dat je die studiematerialen zo snel in huis hebt. Dat het je eigen spaargeld is, is natuurlijk extra motiverend.

@ Nance: leeft je nieuwe pc/laptop nog? Ik hoop het vurig voor je.

@ Wijfie: strak plan. Ik weet dat te weinig te doen hebben één van je valkuilen is.

Ik mis Igor. Weet iemand wat van haar?

Gunn idem! Kom op kerel. Ga er weer voor!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik moet je even bedanken. Dit is nu al de derde of vierde keer dat je mij, door je kreet richting lytse, helpt herinneren aan het darten :-)

Ik vergeet dat steeds haha. Alleen vorige week werkte het niet helemaal door het voetbal op rtl7, maar vanavond ben ik weer bij de les.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even het een en ander doen en me dan installeren voor de buis.

@ Sowhat: ook goedenavond.

@ Tatum: lekker gewerkt vandaag?

@ Mistle: ik kom tussendoor nog even koekeloeren hoor! Heb je nog geschilderd vanmiddag met je kleine?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

good evening.

ja ik leef nog. ik voel me ******* je weet wel. moe/lui weet ik het, gewoon pffffftt. ik wil niet drinken, ik wil leven. ik wil wel drinken ik wil vergeten/ik wil niet leven, ik weet het even niet meer, maar ik ben er nog. voor de buitenwereld ben ik nog springlevend en vol energie. maar ik heb gedronken en ga nu slapen :sun: trusten lieve kijkschermkinderssssssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook vroeg af. Ik ben ook moe. Wel droog.

Ik had het een beetje koud vandaag. Ik had de kachel op mijn werk zelfs wat hoger gezet. Dat doe ik anders nooit. En ik wil zeker niet ziek worden. Straks lekker mijn warme bedje in. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me even afmelden. Heb net weer even gelezen en als reactie op de mensen die op mij gereageerd hadden. Drinken is idd bij een dag gebleven en dat is al best wat dagen terug. Ervaar dat het echt zo is dat toch door die ene keer de trek weer aardig de kop opsteekt voor een lange perioden. Ik dacht eerst niet echt meer aan drank, zelfs supermarkten gingen goed en nu lijk ik weer naar dat ene schap te worden getrokken waar ik dus met een grote bocht omheen loop. Volgende keer met trek me toch nog meer beseffen dat het effect oa is weken lang weer meer trek. Weer wat geleerd.

Igor; veel sterkte morgen met op de blaren zitten en ook weer opkrabbelen. Ga eens opzoek naar een bronnetje levenslust in je leven, bij je naasten/werk/hobby........ Ik kan die niet voor je zoeken dat kan jij alleen. Het is er vast en zeker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, deze veranda was oorspronkelijk bedoeld als twee kinderkamers, doch door de split heb ik hem nu voor mezelf. Is een prachtstuk, super geisoleerd, veel triple glas, mooie wanden/dak en de parketvloer komt er nog in.

Weet nog niet goed hoe ik hem ga benutten, maar ben van plan er een pareltje van te maken ;)

Hoi Sowhat en Erik. Tja, van één keer kan meer komen hé. Remmen die handel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...