acer Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ja Jootje! Ik vergeet het wel vaker volgens mij, maar de goede bedoeling blijft. Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Even een berichtje tussen door. Net bericht gehad dat broer morgen naar het Rijnstate Ziekenhuis in Arnhem per ambulance wordt gebracht. Komt daar op de PAAZ-afdeling. Mogelijk krijgt hij daar ECT-therapie. Omdat ze dat niet hier in Apeldoorn doen gaat hij dus naar Arnhem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Verder veel sterkte Lenie, Bolletje, Jen en Lytse. En verder iedereen die ik vergeten ben en wel wat kracht kunnen gebruiken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Dag allemaal, Vanmorgen weer voor het eerst nordic gewandeld. Wat is mijn conditie achteruit gegaan na steeds van verkoudheid in griep en v.v. te zijn gevallen! Maar: het begin is er tenminste. Mijn ervaring is dat het dan qua depressieve gevoelens ook wel weer zal gaan verbeteren. Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan! @ Aicha: zie pb. @ Lenie: fijn weer wat van je te horen. Gelukkig ben je weer op de goede weg. Sterkte meis. @ Jootje: hoi Zeeuws babbelaartje. We gaan er weer voor! @ Bol: goed gedaan! Met schimmels moet je niet te lichtzinnig omgaan. Eruit met die troep. @ Wim: fijn je hier vaker te lezen. Sterkte vandaag na je korte nacht! Nu in bad, want de overige "verplichtingen" wachten (schoonma en buurvrouw, want ja het is weer woensdag). Tot later en een goede dag voor iedereen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Joehoeoe!!! morgen weer naar huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Aicha.. hou je taai lieverd.. heerlijk hoor,morgen weer thuis..lekker weer m'n hondjes bij me. krijg wel een reeks medicatie mee,maar dat geeft niet...slik het liever thuis dan hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Lenie, zal ik evengoed langskomen straks? Ik heb je chocolade al gekocht (ik lust zelf geen puur) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 mag... je mag ook morgen bij me thuis komen als je wilt?...heb ik tenminste lekkere koffie haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Morgen zit ik weer op werk. Ik kom straks wel eventjes. En ik kom vooral voor jou, niet voor de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 oke is goed..tot zo dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Al 2 uur stil hier... Vier workshops achter de rug op verschillende locaties! En dat met 450 man (nou ja, hoofdzakelijk vrouw). Tussendoor ook terrasje kunnen pakken, heerlijk weer! Nu gesloopt, zal het de leeftijd zijn? ;) Jongste zoon is jarig, nu feestje vieren. Vermoeidheid aan de kant zetten, nu even geen tijd voor. Holadijee... daar gaan we weer..... Lenie en Aicha, veel sterkte gewenst, het is allemaal niet niks waar jullie mee te dealen hebben! Fijne avond allen en Tactive natuurlijk ook, die stond net nog ingelogd.... Voel me net Remy hier........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 hier nog een Remi drukke dame Nancy:) Iedereen zeker lekker buiten aan het eten. Wat een weertje he. Lekker extra lang met maatje gefietst, was zo zalig; jonge eendjes en gansjes gezien zo schattig. Maarje vond het niks en wilde doorfietsen. maar om mij kon hij wel glimlachen (hij praat niet). Ik ben elke week weer zo dankbaar dat ik via hem een stok achter de deur heb om de natuur in te fietsen. van mezelf ben ik erg ongediciplineerd, maar voor een ander gaat het me moeiteloos af. En via die ander doe ik mezelf dus ook een groot plezier. s Middags voor 14 mensen eten en drinken gekocht voor aankomend weekend. Sjonge ik heb nog nooit 2 volle karren gehad, maar nu wel. Nu nog vooruit koken en bakken, want eenmaal op lokatie willen we zo weinig mogelijk in de keueken staan en zoveel mogelijk de hort op. Zal eens informeren of er Wifi is, maar ik denk dat ik jullie maar thuislaat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ietje je klinkt wat lakoniek; ik hoop dat je het binnen de perken kunt houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Hoi allemaal, Nou ik word wel bruin hoor;) Aicha:heart: heel veel sterkte Lenie, Bolletje en Jen beterschap Nancy gefeliciteerd met je zoon even naar de winkel, ham en brood halen, eieren heb ik nog raad es wat ik eet straks:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 uitsmijter REAL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 goedenavond allen, een dag waar flink wat concentratie werd gevraagd is ten einde, heeft mij een goed gevoel gebracht en energie om op de ingeslagen weg die ik bewandel te blijven volgen. Groet, Wim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Dag allemaal, Weer terug van een drukke middag. @ Wim: fijn dat je het gered hebt, ondanks je korte nacht. Ja, zonder drank gaat het echt een stuk beter! @ Lenie: fijn meid dat je morgen weer naar huis mag. @ Ietje: ik vond je bericht ook nogal laconiek. Hoe kwam het dat je de fout inging? De kinderen waren vanmiddag toch thuis? @ Aicha: fijn dat je broer naar dat andere ziekenhuis kan. Veel sterkte! @ Jane: wat goed dat je zo een stok achter de deur hebt en twee mensen blij maakt. Toen ik in een kindertehuis werkte moest ik regelmatig voor 14 mensen koken. Lang geleden! @ AR: alweer smakelijk eten gewenst. @ Nance: dat was zeker een drukke dag vandaag. Heb je er ook iets van opgestoken? Gefeliciteerd met je zoon en nu rap je feestmuts op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ietje probeer bij jezelf na te gaan wat de aanleiding was om te gaan drinken. Dat helpt je een volgende keer! Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Kent iemand me nog? Tijd niet meer op het forum geweest, nog steeds zoekende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik herken je naam nog wel, maar verder niet meer. Sorry. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Hee GewoonErik, Nog steeds zoekende. Heb je inmiddels al een richting bepaald? Ik heb je draadje op "wie is wie" even naar boven gehaald. Dat vergemakkelijkt de contacten misschien. Ook voor jou zinnig om weer door te lezen? Nu op naar Het Interview! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Goedenavond iedereen!!!!!!!! Weinig te doen hier. Allemaal naar Het Interview aant kijken zeker. Ik ga ook maar ff tv kijken en meld me alvast droog af voor vandaag. Het is gelukt, ben zelfs net even een kwartiertje gaan fietsen en ben voornemens dit iedere avond te gaan doen. Weltrusten alvast. Groetjes van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 En ja GewoonErik herinner ik me ook nog wel. Welkom terug Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 hoi Gwen en Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden