Aicha Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Goedemorgen frummels, Ga even thee en koffie zetten voor jullie en wat broodjes smeren.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 DAGPACT: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Originally posted by: AichaDAGPACT:AichaWimOok een goede morgen gewenst, vroege vogelsWimquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 DAGPACT: Aicha Wim miranda snoepje goedenmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 goede morgen frummels. ik kom even een koppie koffie halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 goedenmorgen miranda bollletje je vroeg gisteren hoe het ging gaat eigenlijk wel goed..slapen niet maar dat is nog nooit geweest nu de drank uit me lichaam is ben ik weer een stuk rustiger vanmiddag na de begafenis van mijn nicht..57 jaar heeft mijn ook wel aan het denken gezet genieten van het leven..maar wel zonder drank hoop voor jou ook dat het ellendige hoesten gauw is af:present:gelopen nu snel douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 te laat snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ah, lekker bakkie.... Iedereen onder de douche? Mooi, even lekker rustig dan. Hoop wel dat jullie de badkamer netjes achterlaten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Zo, heerlijk geslapen en nu weer een nieuwe dag. Ondanks alles ben ik vrij rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 snoep is de laatste dus die moet hem netjes achterlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 igor je kan de pot op jij onderduikt altijd zulke klusjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 helemaal mee eens Igor, maar dat doet ze alleen als jij hem ook netjes hebt achtergelaten... Jen, ik hoop voor je dat je baas het nog even aan wil kijken... Maar wat een verandering zo opeens : eerst hele nachten niet slapen, helemaal geen slaap nodig hebben en dan dit er achter aan. Pfff, ik hoop dat ze snel iets ertegen vinden voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik bedoel maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 sorry snoep maar ik moet nu weg. dagdagfijnedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Originally posted by: snoepjeDAGPACT: Aicha Wim miranda snoepjeHanneke quote> goedenmorgenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Goedemorgen, Iedereen een heel fijne en nuchtere dag. Wat mij betreft toch nuchter. Sommigen willen de drank " alleen maar" in de hand houden. Ook hen wens ik succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Goedemorgen Hanneke, ik hoop dat jij ook een fijne dag zult hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 ja Yvonne, 't is raar. Straks mijn rilatine halen en hopen dat ik zo de dag doorkom. Enfin, ik ben weg. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Goede morgen allemaal, Jen:heart: veel sterkte en succes, ik hoop voor je dat ze snel weten wat het is en dat er wat aan te doen is. En dat je je baan houd natuurlijk. DAGPACT: Aicha Wim miranda snoepje Hanneke Albert Lytse Joris fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Goedemorgen allen, badankt voor jullie felicitaties op de draad hier gisteren. Fijn te lezen dat men het weet. In het dagelijks leven, real live, is er niemand die daar iets van weet of weet van heeft. Voelt fijn zo hier! Jaap, het is hier al een mooie boel op de draad :-) Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Snoep:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Jen werk ze. AR en Jan ook goede morgen... Jan, hartstikke goed nog hoor, kan me indenken dat het prettig is zoiets hier te kunnen 'vieren'... irl niemand die het weet en dan nog wel iets waar je zelf hartstikke trots op bent, kun je niet eens vertellen aan anderen.... Ik begrijp alleen je bericht richting Jaap niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Hoe krijg je dat voor elkaar Jan? Men moet toch merken dat niet meer drinkt. Of was je een alleen drinker? Maar goed, bij mij is het drinken ook niet een issue waar ik het vaak over heb verder. Dat niet. Eigenlijk is dat toch best wel een beetje gek. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Goedemorgen allen! Vandaag een personeelsdag, verschillende workshops in de binnenstad waar ik woon. Ik ga zingen, toneelspelen, mindfulnessen en wat dies meer zij. Ben benieuwd. Ik kan in ieder geval een uurtje later beginnen, dat scheelt. Eerst nog maar een koffie en dan richting venividifietsie. Prettige dag allen, maak er wat van. De zon schijnt hier al. Sterkte voor wie het nodig heeft. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Zo, koffie op. ik ga aan de slag hier Nancy een heel gezellige dag. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden