AlbertRemmo Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 ik ga werken vandaag heb een fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Werk ze Ap. Nou donderdag beginnen ze hier met de badkamer. Gisterenavond bericht gehad. Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Hopelijk komt het allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Fijne dag Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 goeienmorgen ik weet dat het supersnel is maar ik heb bij toeval iemand ontmoet die iemand drink en rook niet en is nog eens super aardig en begripvol ik kan het gewoon niet geloven ik doe het wel rustig aan..maar het voelt zo goed en het belangrijkste ik heb haast geen behoeft aan alcohol i igor ik maak heel de week de douche schoon zelfs jou haren haal ik uit het douce putje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Tatum Acer Jootje GOEDEMORGEN IEDEREEN!!!!!!!!!! Hier gisteren droog gebleven, ben me vergeten af te melden. maar bij deze!!!!!!!!! Zomer in Zeeland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Even heel snel voor we in de auto stappen. Jootje ook een fijne dag... lekker weertje eindelijk he? Tatum, hele fijne middag, gaat helemaal goed komen, weet ik zeker. Bol, fijn dat ze nu snel aan de slag kunnen, alleen die wetenschap zal je hopelijk al wat blijer maken he? Acer... perfecte dag voor zo'n jaarmarkt denk ik, veel plezier. en Snoep... meis, wat heerlijk voor je. maar inderdaad rustig aan doen he? Maar geniet hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 hoi hoi...ik ben er wel hoor Von, ben gewoon te beroerd om in te loggen:D op dit moment heb ik ook eigenlijk niet veel te melden. lekker bezig met de hondjes etc etc...we kabbelen gestaag door zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Dank voor je reactie lieve Vonnie. Ik hoop dat mijn zin in dingen weer gauw terug komt. Toch is dit gevoel niet verkeerd ook al is het niet prettig. Ik moet er nu iets aan gaan doen. Had het anders misschien toch nog uitgesteld. Hoeveel mensen zitten niet in zak en as en kunnen er niets aan doen. Ik wel dus houd me dat op de been. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Wijfie, hoe krijg je het voor elkaar? Maar nu kun je inderdaad lekker genieten van het zonnetje. Had ik ook gedaan vandaag als ik die vergadering niet had. Gisteren heb ik wel een paar uurtjes in de zon gezeten, nu gelijk een lekkere kleur op mijn gezicht. Geen make-up voor mij vandaag voor de kleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Zit net aan mijn 2e bakkie koffie, gezellig op de bank met mijn dochter. Ben sinds een uurtje uit bed, onrustige nacht achter de rug. En ik ben nog vreselijk moe. heb idee dat ik wel 24 uur zou kunnen slapen. Straks mezelf maar een even oppakken voor de normale huishoudelijke dingen en misschien nog even naar buiten. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Hee Kastanje, moet jou stopdatum dan geen 18 april zijn? Onder je berichtjes staat 18 maart. Mij maakt het niets uit hoor. Maar misschien voor jezelf. liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ik las nl. ergens dat je drie dagen droog was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 ook weg................... haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Hoi Jootje, Dank voor de oplettendheid. Ik heb het inmiddels aangepast. Op het forum bezig zijn vind ik wat lastig als mijn dochter (met haar nieuwsgierige oogjes) naast me zit. Dus dan stop ik soms snel. Dus soms is het zoeken naar het goede moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Oh ok Kastanje. Dacht al dat het een foutje was. haha Ik ga nog eens een poging wagen om een eindje te gaan fietsen. Fijne dag verder en tot laterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Goedemiddag! Ik werd boos wakker vanmiddag. Woede tegen mezelf. Waarom? Geen idee. Het is nutteloos om boos te zijn, zonder te weten waarom, maar stop er maar eens mee. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ik kom er niet toe om naar buiten te gaan. Mijn huis is nog een veilig holletje. Ik zie de zon schijnen, maar voel de warmte niet echt. Mijn dochter is gelukkig wel lekker buiten aan het spelen met een vriendinnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ik moet me nog droog afmelden voor gister. Doe weer mee met het weekpact. Zal zien of dan ook het dagpact nodig is. Het heeft wel wat 's morgens met een paar mensen je voornemen deze dag niet te drinken. Houdt me bij de les. Ik weet dat ik heel waakzaam moet zijn. Zomaar een verkeerde gedachte waarin ik meega en het is gebeurd. Ik zal mijn Tactive behandeling nog eens goed doornemen. Ik heb daar ontdekt dat mijn trigger vooral een soort verveling is. Ik lees heel veel. Maar soms zit ik gewoon vol. Dan moet ik iets anders verzinnen. Dinsdag krijg ik een nieuwe verwarmingsketel Een combi. Ik heb nu een boiler. Ben wel blij maar ze zijn er de hele dag mee bezig. In ieder geval een dag waarop ik niet kan drinken Morgen even het verder voorbereiden zodat ze overal bij kunnen. Er moeten leidingen van boven naar beneden worden gelgd doordat het warme water nu van zolder gaat komen. De boiler hing beneden. Een fijne dag verder. het is hier aan het betrekken maar ik heb vanmorgen een poos in de zon gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 goeden middag allen, voor zover aanwezig, ben net terug van het fluiten van een voetbalwedstijd en ben wel te vreden over mijn eigen inbreng, het is trouwens heerlijk weer om over dat veld te rennen, wandelen, stil te staan. Denk voor straks, boek, muziek op de achtergrond, iets fris en genieten van de zon. Groet, Wim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Pfff geen drank in huis, dat is maar goed ook. Voel een enorme trek. Wordt er onrustig en gespannen van. Mij andere verslaving (eten) steekt nu de kop op. Zoek of er nog iets lekkers is in huis. Eet wat, maar eet ook dat dit niet de oplossing is. Ik probeer me weer te beheersen. Valt niet mee. Ik moet dus ook zien te dealen met mijn eetverslaving, ik had niet verwacht dat die nog zo aan de oppervlakte zou liggen. Ik worstel mijngang wel door. Tot later maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Kastanje weet dat die trek weer voorbij gaat. En ja als je wat in je maag hebt, wordt de trek minder. Heb je geen bouillon, of een glas warme melk met honing? Probeer toch wat te gaan eten. Die verslaving komt later wel aan de beurt nu eerst niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Originally posted by: jopie......die zijn we ook weer doorgekomenquote> Jopie, ik had eerder "...die hebben we ook weer mogen beleven" van jou verwacht.Elke dag is toch een allemachtig prachtig geschenk, en nee ik ben niet gelovig.Het mogen zijn, dat is toch heerlijk....Ik stop nu maar gauw voor er dalijk een soldaat over me heen walst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Originally posted by: AgnietaHierom dus Igor en Teveel.Geen interactie.Doeg, doeg:present:quote> Tsja, de kip en het ei he Agnieta... ben weer thuis, het weekend zit er zo'n beetje op. En nog steeds schijnt het zonnetje, wat een kado'tje zo'n dag. Luitjes, fijne avond en voor straks lekker slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Agnieta, ik ken het gevoel Zal ook wel aan mij liggen. Ik ga niet mee in de common sense. Mijn mening is mijn mening. En dan heb je wat piepeltjes die daar niet tegen kunnen. Jammer dan...voor hen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Interactie op een forum hoeft toch ook niet meteen. Dan kun je beter naar een chat. Nou ja een beetje is wel leuk he. Agnie fijn te horen dat je goed gaat Hier een heerlijk weekend gehad. Simpel genoten. Bijen in de bloesem. Heel wat zon. En een mooi concert als extra kadootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden