Spring naar bijdragen

Vrijdag de 26 ste april van het jaar 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Das dan inderdaad even met de kont op de blaren.

Goede leer.. en weer een reden temeer om ....

Luitjes, ik moet er vandoor.

Weliswaar late dienst, maar de boel hier thuis moet ook gedaan.

Ik wens iedereen een mooie dag toe.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ben al een aantal uren flink in de weer, had nog geen tijd om aan te schuiven voor een bak koffie.

Nu mezelf maar eens stil gezet en drink ik eerst een lekkere bak koffie terwijl ik de dagdraad even lees.

Ben behoorlijk onrustig, dus ik weet niet of het me lukt om lang te blijven zitten.

De regen komt hier inmiddels met bakken uit de lucht, ook niet echt bevorderlijk voor mijn stemming.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hééééle goede morgen uit Belgenlandje ;)

Vandaag 1 week + 2 dagen gestopt met..........ROKEN !!!!

Hahaha, wie had dat nu kunnen denken. Wat is de liefde toch sterk !!

Iets langer weggebleven dan gepland, maar ben er terug nu, en hoe ??

What's Up ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herr Soothe, ook daar wordt nu keihard aan gewerkt. Mijn nieuwe liefde drinkt bijna nooit of heel weinig. Ook in haar vriendenkring is dit "not done", dus ergens gaan tussenzwalpen is gewoon geen optie meer.

Braafjes dat éne glaasje, en dan overschakelen op iets anders lukt me wel. Ik ga daar echt geen figuur slagen, no way. It's a new me

Thanks Marika, ik heb idd mijn deel wel gehad nu, maar velen onder ons hé. Dit zit volledig op koers, heel mijn lijf schreeuwt het uit van blijdschap ;-)

Hottent, dat uitstellen hé ;) Ik zocht een reden om te stoppen, en heb ze gevonden. This is it !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Niet gewandeld: regen! Arme schoolkinderen met hun koningsspelen!:(

Ze lopen hier nu volgens mij, zover achter dat ze toch proberen door te werken. Horen en zien vergaan me: slijpen van trottoirbanden op maat; draglines e.d. Er zat er net één vast in het zand.

@ Marika: dat was dus de reden dat ik je niet zag. Ban!:angry:

Fijn dat je je contacten weer voorzichtig kan opbouwen. Het is prettig andere mensen om je heen te hebben als je dat wilt. Luxe om een keuze te hebben.

@ Iggie: ik had je ook al gemist. Als je het bij het vermijden van snoep en chocolade kan houden zou het nog te doen zijn. De asperges zijn sowieso nog veel te duur!

@ Tatum: bedankt voor het ons op de dagdraad zetten. Ben benieuwd hoe lang AR in Frankrijk moet werken. W. zal hem missen en wij ook.

@ Bollie: heerlijk dat ze zijn begonnen. Nu kan je tenminste aftellen.

Eerst verder lezen nu.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel bericht, verkeerde knopje, weg bericht!

@ Will: leuk je weer te lezen. Goed, dat stoppen met roken. Goed gemotiveerd nu, toch? ;)

@ Kastanje: stug doorgaan nu hoor. Zal je onrustig zijn. Ga je aan de poets en heb je ook nog een lekker schoon huis! Zet hem op!:)

@ Hots: gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Het eten van tefal wordt niet aangeraden Je kunt er allerlei gekke dingen van krijgen! (Misschien wel een verbanning naar een plaats met koel bier!:o). Kan je geen plastic bestek nemen voor in je nieuwe pan? Die vindt krasjes vast niet leuk!

@ Soothe: groot gelijk dat je vlucht. Zennnnn.:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Wijfie,

Ik ga vanmiddag naar de kleinkinderen. Het wordt baggeren voordat ik op de verharding kom. Gelukkig is het daar traditie de schoenen uit te doen en heb ik dus toch altijd al slofjes bij me.

@ Ietje: ik was ook benieuwd of je het gered hebt gisteren. We horen het nog wel.

Is RQueenie iets anders aan het doen? Ik heb haar al een tijdje niet gelezen!

@ Acer: jij gaat stille voort! Iedere dag op het dagpact en je krijgt het voor elkaar. Net als Sieraad!

Stille krachten! :present::present::present:

@ bb: hoe gaat het met jou?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bb,

Wel, neem hem nog steeds trouw elke dag en voel er nog altijd de sterkte van, doch heb het ook al heel moeilijk gehad om niet toe te geven. De verslaving hier is blijkbaar veel ernstiger dan ik oorspronkelijk wel dacht. Maar, ik ga de dosis licht verhogen naar 1 x 50 + 1 x 25.

Voor de rest blijven knokken en veel de liefde ........ ach je weet wel :D

Ja Lytse. Ik zocht een reden, en heb DE reden gevonden. Alles lijkt precies op zijn plaats te vallen nu. Me like ;)

Klopt wijfie, altijd al een stevig drinkende schoonfamilie en vrienden gehad. Laat dit nu maar eens anders zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ HTS: een mooi stukje. Ik kende het en las ook altijd de Kronkels van Carmiggelt en zijn boekjes. Gek dat zoiets helemaal uit de mode kan raken. De jeugd kent Carmiggelt waarschijnlijk niet eens.

Eenzaamheid is bij velen een reden om te drinken en door te drinken trek je je terug en word je eenzaam! Zo schiet het niet op.

Ik ga aan de dag verder. Met regen en een zonnetje van binnen. Jullie krijgen er van mij ook één.

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vergeet twee dingen:

@ Sowhat: hoe gaat het met je op het ogenblik? Ik lees het antwoord straks beslist!

@ Daan: gefeliciteerd met je verjaardag. Soms zie ik je op een ander draadje langskomen. Mocht je hier meelezen dan wens ik je een goed jaar! Hier een verjaardagsboeket.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Voor allemaal, ook voor de mensen die ik niet genoemd heb, een hele fijne dag toegewenst.

Heintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Will het verbaasd me wel dat jij nog steeds aan de baclofen zit maar je ziet het he,

het resultaat liegt er niet om.

en de liefde...ja daar kan niets tegen op, hahaha

Lytse bedankt voor het vragen maar met mij gaat het iets minder.

Ik heb, denk ik, toch meer naweeën van m'n herseninfarct.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, de meeste mensen die willen stoppen met drinken lukt het niet in 1 keer.

Ik zelf ben al wel 50 keer gestopt en weer begonnen. Soms even motivatie kwijt, soms al zo lang droog dat ik dacht dat eentje wel weer kon.

Maar nooit opgeven en gewoon weer verder gaan waar je was gebleven.

Kun je me iets vertellen waarom je motivatie om te stoppen weg is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...