PKR Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Hi Allemaal, Ik ben Sjaak en ik ben 43 jaren jong. Momenteel doe ik een poging om alcohol de baas te blijven omdat ik er achter kwam dat ik dat niet meer was. Persoonlijk denk ik dat ik veel steun aan dit forum en jullie kan hebben. En ik kan die steun er ook goed bij gebruiken. Zelf heb ik ook genoeg inbreng om anderen bij te staan en te helpen. Ik hoop op een succesvolle samenwerking! Wat voor mij de basis is? Vertrouwen, Respect en eerlijkheid. Ik wens een ieder die er al is en nog komt alvast veel wijsheid en sterkte toe. Tot horens, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 leuke intro Sjaak welkom:present: en waarvan zijn je nickletters afkortingen als ik mag vragen, of is dat jouw geheimpje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 @Jane, ik dacht direct aan Paardenkracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Paardenkracht is pk en dat zijn kleine letters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Och ja, maar met een beetje fantasie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Puur Krachtig en Respectvol, dan maar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Kijk dat is nog eens diepzinnig bedacht!!! Je hebt mij overtroffen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 en dat wil wat zeggen zekers? ik keek net naar Canvas, peter Gabriels met dat prachtlied met Kate Bush: don't give up:moon: en daar kwamen deze woorden ook zomaar voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Je gaat mij toch niet zeggen dat het toeval of geluk is he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 kombi ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 En nu ben ik ook curieus hoor. Pront, koen en rank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Hier had ik het woordenboek bij nodig lol maar ook leuk gevonden! Jen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Jen is Bels Sjaak en dat zijn meesters/meesteressen in taal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: jane4en dat zijn meesters/meesteressen in taal:present:quote> Thx Jane maar jij bent toch ook heel productief in de woorddomino. Hartelijk welkom Sjaak,Je ziet dat het er hier niet altijd even ernstig aan toe gaat.Er is ruimte om te geinen.Maar als er serieuse problemen op de draad komenwordt daar meestal massaal op gereageerd.Ik wens je veel sterkte en succes, Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Bedankt Frodo voor je opbeurend bericht... Aangenaam kennis te maken en het bevalt me hier goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 PKR is site waar je kunt pokeren... PKR is ook de afkorting voor de Pakistaanse roepie... Maar we weten nog steeds niet wat Sjaaks eigen afkorting is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Nou Yvonne jij had het goed is de poker site! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Dan vooral even stoppen met pokeren, dat is voor mij een echte trigger op dit moment:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Sjaak, Welkom op het forum! De basis is in ieder geval uitstekend (en volgens mij essentieel voor allen). Hierbij enkele wetenswaardigheden over PKR: Wikipedia - PKR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Sjaak, is je nick op de pokersite ADB? Hahaha. Welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Hallo Sjaak, Ook van mij welkom hier. Ik heb je al langs zien komen op de dagdraad. Ga je alleen stoppen of heb je hulp ingeschakeld? Ik heb de internetbehandeling van Tactive gevolgd. Het belangrijkste is natuurlijk de conclusie dat je de alcohol niet meer de baas bent. Nu kun je er wat aan doen. Veel succes en vooral doorzettingsvermogen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR666 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Poos weggeweest maar ben weer terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Welkom terug, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Hallo Sjaak, Van mij ook een woord van welkom. Ik begreep dat je hier nu terug bent? Fijn dat je de weg weer hebt gevonden. Samen sta je sterk niet waar. Ik zelf heb er veel baat bij om me hier te begeven. Ik hoop dat dit voor jou ook zal gelden. Goed gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Poos weggeweest en nu terug begrijp ik. Welkom wederom! Je hebt je alias moeten aanpassen begrijp ik, van PKR naar PKR666? Ik ben nu natuurlijk direct benieuwd naar het hoe en waarom, maar dat ga ik misschien nog wel lezen. veel succes hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden